Linda Line

(Luettu 22277 kertaa)

CodeShare

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Linda Line
« Vastaus #20 : 03.09.2012, 22:11:52 »
Aina Linda Line ei tavoita asiakkaitaan eikä ruuhkan keskellä siellä ehditä vastaamaan saapuviin puheluluihin joten tuollaisessa tilanteessa on mahdollista, että jäät rannalle ruikuttamaan ja pääset perille monta tuntia myöhemmin.

Esimerkiksi olet menossa Linda Linen terminaaliin Helsingissä ja vasta paikan päällä selviää, että ovat peruneet koko päivän lähdöt joko sään tai vähäisen matkustajamäärän vuoksi jolloin joudut taksilla menemään Länsiterminaaliin. Eli taksi + 10e siirtokulu. Mutta tosiaan kaikki matkustajat eivät tätä joudu tietenkään kokemaan mutta osa kylläkin, nähty monesti.

Itse miettisin syksyä kohden kumman varustamon valitsisin kun matkustajamäärät on laskussa ja syyssään tietäen.  :)

Matkailu-addikti ;)

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #21 : 03.09.2012, 23:35:26 »
Eilen oli tarkoitus itsekkin testata Lindalinea ensimmäistä kertaa Tallinna-Helsinki matkalle. Terminaaliin tullessani matka olikin peruttu, mutta tiskillä varasivat minulle lipun Tallinkin laivaan 10 euron lisämaksulla. Kotiin päästiin siis ajoissa ja jopa paremmassa laivassa. Täältä siis ainakin propsit Lindalinelle hyvin hoidetusta tilanteesta!
Kaveri oli juuri eilen tulossa Tallinnasta kotiin, ja he taas joutuivat odottamaan yömyöhään Lindalla kotiinpääsyä, laiva oli vasta puolenyön jälkeen Hesassa. Sanoi ettei ikinä enää Lindalla.

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #22 : 04.09.2012, 17:12:15 »
Yleensä tulee itse asiassa huomattavasti halvemmaksi ottaa Linda Lineltä rahat takaisin perutusta vuorosta ja ostaa itse liput Tallinkille kuin mennä terminaaliin maksamaan lisämaksut ja sieltä sitten taksilla Länsisatamaan.

Myös jos kello 12 lähtö perutaan ja teidät siirretään kello 14 lähdölle, kannattaa laskea tarkkaan kannattaako ottaa rahat takaisin perutusta lähdöstä ja tehdä uusi varaus kello 14 lähdölle, sillä se on halvempi, eikä hintaerotusta makseta takaisin. Ainakin samana päivänä ostettujen lippujen kohdalla näin kannattaa ehdottomasti tehdä ja säästää 10€.

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #23 : 31.07.2013, 21:19:54 »
Suosittelen kaikkia Linda Linelle mieliviä tutustumaan yhtiön matkaehtoihin, jotka ovat suorastaan pöyristyttävät. Yhtiö ei ota minkäänlaista vastuuta mistään tekosistaan ja nyhtää asiakkailtaan rahaa aina kun näkee siihen pienenkin mahdollisuuden. Lisäksi matkaehdot ovat erilaiset viron ja suomen kielillä : suomenkielisessä versiossa asiakkaalla on esimerkiksi kaksi kuukautta hakea rahojaan takaisin peruutetusta matkasta, kun taas vironkielisessä versiossa puhutaan yhdestä kuukaudesta. Arvatkaapa vain kumpaan versioon yhtiö nojaa, kun asiakas 1,5 kk:n jälkeen tulee hakemaan rahojaan? Joskaan minkäänlaista laillista tarkastelua tuo paska ei kestä.

Yhtiön touhuja läheltä nähneenä suosittelen kaikkia muitakin boikotoimaan tätä ehdottomasti yhtä törkeimmistä Suomessa toimivista firmoista.

Matkailu-addikti ;)

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #24 : 31.07.2013, 23:06:05 »
Itse boikotoinkin näitä juttuja lukeneena, vaikka aikataulut kyllä houkuttaa (Vikingilläkin ja Eckeröllä menee vain 2 nopeaa yhteyttä päivässä; silja kallis, vaikka olisi kanta-asiakas), mutta siskoni on aina mennyt Lindalla 3-4 kertaa vuodessa, eikä koskaan mitään ongelmia. Hän ei usko millää, että firmassa mitään mätää, ja motkotti nyt minulle, kun me valitsimme Vikingin huonoista aikataluista huolimatta. (Menemme molemmat perheinemme tällä viikolla juhlistamaan vanhempiemme kultahääpäivää, minä en halunnut ottaa riskiä, että iloinen yllätysmatkamme päättyy kurjasti, koska laiva ei lähde. Oli suunta sitten meno tai paluu). Uskon heillä vain olleen tavalleen uskollisesti aina uskomaton tuuri..

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #25 : 01.08.2013, 00:22:33 »
Edit: otetaanpa pois. Privalla saa kysellä, jos haluaa lisätietoa mm. työntekijöiden kohtelusta. En pistä julkisesti, koska pelkään tietolähteideni turvallisuuden puolesta.
« Viimeksi muokattu: 01.08.2013, 09:10:48 kirjoittanut Edmundo »

Matkailu-addikti ;)

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #26 : 02.08.2013, 00:10:30 »
Tänään kerroin asiakkaalleni olevani lähdössä huomenna Tallinnaan. Hän kysyi, että "Ei kai vaan Lindalla". Sanoin, ettei. Hän kertoi kuinka "taas.." oli heille käynyt niin, että paluu oli peruutettu. Olivat aikoneet viettää pitkän päivän perillä, ja tulla viimeisellä laivalla kotiin. Sitten olikin mennyt siitä päivästä iso osa etsiessä uutta paluuta..