Pallontallaajareissu 2011

(Luettu 9723 kertaa)

maskros

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Pallontallaajareissu 2011
« Vastaus #20 : 03.10.2011, 18:54:01 »
Mä harkitsen lähteväni Tallinnaan jo perjantaina ja sieltä sitten jossain vaiheessa lauantaina kohti Narvaa. Vähän houkuttelisi Venäjän puolelle talsiminen kun vuosiviisumi kerran on.

Majoitukseksi käy mikä vaan keskustan paikka. Tulen mielelläni kaveriksi 2 hengen huoneeseen (saatan tosin kuorsata  :D ) mutta budjetti ei kaadu yhden hengen huoneeseenkaan.

Minä täällä, posteljooni Petshkin. Toin teille Pörriäisen.

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
« Vastaus #21 : 13.10.2011, 19:49:02 »
Semmoistakin ideaa pyöriteltiin, että josko kohde olisikin Tartto. Rappioromantiikkaa löytyy noilta nurkilta varmaan ihan riittävästi, vaikka kohde oliskin oikeasti viihtyisä (?).
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #22 : 14.10.2011, 18:27:40 »
No niin, buukkasin siis hotellin itselleni la 10. - su 11.12 yöksi Tartosta. Ja palaan Tartosta Hkiin su 11.12. iltakoneella. Muu vielä auki :D
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #23 : 15.10.2011, 22:44:57 »
Ja varasinpa menonkin Viroon eli olen perillä Tallinnassa klo 12.25 lauantaina 10.12  :)

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #24 : 24.10.2011, 14:43:00 »
Tässä ketjussa on nyt aika monta potentiaalista lähtijää, mutta suurimmasta osasta ei ole kuulunut aikoihin mitään.
Kommentoisitteko illusia, cattendaali, j-ko, tane, lonely rider, ikiliikkuja, pocahontas ja mahdolliset muut osallistujat lähtöaikeitanne? Hanin ja maskroksen olettaisin olevan edelleen lähdössä.

Jos tämä reissu toteutuu, niin hienoa, mutta jos ei, niin olisi kiva tietää se mahdpian niin ehtisi vielä suunnitella jotain muuta.
Haluaisin kyllä lähteä, ja jos kohde olisikin tuo Tartto, niin mainiota. Voisin majoittua Hansa-hotelliin, mutta tarvitsisin huonekaverin (maskros ja minulle korvatulpat ;))?. 2hh on 65e. Tarkoitus olisi ottaa joku lauantaiaamun paatti Tallinnaan.
« Viimeksi muokattu: 24.10.2011, 14:44:33 kirjoittanut kookaburra »

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #25 : 24.10.2011, 15:57:53 »
Tässä ketjussa on nyt aika monta potentiaalista lähtijää, mutta suurimmasta osasta ei ole kuulunut aikoihin mitään.
Kommentoisitteko illusia, cattendaali, j-ko, tane, lonely rider, ikiliikkuja, pocahontas ja mahdolliset muut osallistujat lähtöaikeitanne? Hanin ja maskroksen olettaisin olevan edelleen lähdössä.

Olen edelleen lähdössä, oli se kohde Narva tai Tarto. Minäkin katsoin noita lentoja Tartosta Helsinkiin, mutta en ainakaan vielä niitä ostanut. Pitäänyt hoitaa tuo ensi viikon matka alta pois ja katella sitten tarkemmin.

Cattendaali

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 25.10.2011, 11:58:30 »
Valitettavasti minä joudun muuttamaan "ehkän" eiksi mm. muiden matkasuunnitelmien takia. Ei sitten vieläkään toteutunut minun kohdalla pallontallaajamatka, mutta toivottavasti joskus pääsen mukaan.
Ilman tätäkään päivää en tietäisi mitä huominen tuo tullessaan.

tane

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #27 : 25.10.2011, 23:21:52 »
Mitä, eiks kohde olekaan Pärnu? :o

Joo, lähdössä yhä, Tartto on sekin ihan hyvä kohde. Oliks kookaburra ajattelut palata takaisinkin jollain tavalla?
Näemmä tuolla Hansa-hotellissa on erikoistarjous, kahden hengen huone 55e. Ehdot ovat käsittääkseni "Tarjous on voimassa uusille varauksille." ja "Huoneiden määrä rajoitettu." eli kuulostaa ihan hyvältä diililtä.

Ikiliikkuja

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • @ .
« Vastaus #28 : 27.10.2011, 09:48:12 »
Joo en ole tehnyt ratkaisevaa päätöstä vielä, mutta hyvinkin mahdollista, että olen lähdössä.
Mutta, omatoimimatkailija kun olen (!) tulen jos tulen (siis hommaan matkat ja varmaan oman
majoituksen missä se sitten onkaan=oma huone tai dormi....) Mitään ei ole suunnitteilla siksi
ajaksi, 4. päivä tulen ruotsinlaivalta takaisin. Ja Tarttoonko ollaan menossa, hienoa! En ole
sielläkään käynyt vielä  ;D Yliopistokaupunki ja kulemma Eestin "sivistyksen kehto" ?  

Mutta mutta. Tarttoon siis, vai Narvaan?

Ja itse joko Vikinglinen tai eckerön kiululla lahden yli jos lähden. Voidaanhan sitä nähdä
jo helsingissäkin jos joku mua jaksaa katella.

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #29 : 27.10.2011, 12:41:43 »
Mutta mutta. Tarttoon siis, vai Narvaan?

Pohdittiin, että jos mentäiskin kerrankin johonkin oikeasti viehättävään kohteeseen, ennenkuulumatonta :D. Tartto siis!

Oliks kookaburra ajattelut palata takaisinkin jollain tavalla?
Joo, kai. Bussi+laiva-yhdistelmällä varmaan, tarkemmin en oo vielä miettinyt kellonaikaa tms. Tai sunnuntain paluulento Tartosta näyttää maksavan 59e tällä hetkellä, sekin kyllä on edelleen kilpailukykyinen. Lento lähtis Tartosta illalla klo 20:25 ja kestää vajaan tunnin.

Näemmä tuolla Hansa-hotellissa on erikoistarjous, kahden hengen huone 55e. Ehdot ovat käsittääkseni "Tarjous on voimassa uusille varauksille." ja "Huoneiden määrä rajoitettu." eli kuulostaa ihan hyvältä diililtä.
Kiitos vinkistä!
Halpaa kuin saippua, varasin yhden 2hh:n.

Pocahontas

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #30 : 10.11.2011, 11:15:22 »
Elämäntilanteet muuttuu, ehkä muuttuu nyt mitä todennäköisimmin eiksi. Joku ylempänä sanoi samaa; jos pääsenkin yhtäkkiä matkaan, niin hoidan itseni paikalle matkoineen ja majoituksineen kaikkineen.
Up Where We Belong

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #31 : 11.11.2011, 10:08:59 »
Kyllästyin asioiden etenemättömyyteen ja perun omalta osaltani tän matkan myös. Ensi reissua ajatellen, jos semmoisia ylipäänsä vielä saadaan kasaan, toivoisin aktiivisempaa ja selkeämpää suunnittelua johon kaikki lähtijät osallistuis. Lisäksi ryhmän koko näyttää jäävän melko pieneksi joten tuolta olis luultavasti joutunut tulemaan yksin Viron halki bussilla tms., ei kuulosta ihan huippuhauskalta ryhmämatkalta.

Harmittaa hanin puolesta, joka ehti varata lennonkin, mutta toivottavasti reissu toteutuu edes jossain muodossa!

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 11.11.2011, 20:24:00 »
Harmittaa hanin puolesta, joka ehti varata lennonkin, mutta toivottavasti reissu toteutuu edes jossain muodossa!

Älä harmittele! Menen Viroon ja vietän hauskan viikonlopun :D

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
« Vastaus #33 : 15.11.2011, 19:02:00 »
Onko tälle reissulle nyt lähdössä muutkin kuin Hani? Minulla on vielä suunnitelmat auki, mutta jos kaikki tämän peruu niin pitää vielä miettiä.

Naja Russelin

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #34 : 15.11.2011, 20:42:25 »
Mitä huuhaa porukkaa täällä majailee. Onnistuneeseen reissuun riittää 1. Jos 1 lähetee niin siinä on jo tallaajien reissu kasassa ;)

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #35 : 16.11.2011, 09:18:04 »

Suunnitelmiin tuli muutos, joten en ole valitettavati lähdössä tälle reissulle. Vietämme itsenäisyyspäivän alla 4 vrk Virossa (Haapsalu, Pärnu, Tallinna).
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

hani

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #36 : 11.12.2011, 16:12:31 »
Terveisiä Tartosta!

Gnito

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #37 : 19.12.2011, 20:14:38 »
Ja terveisiä Florianopoliksesta. Matka seuraavaan pallontallaajamiittiin alkaa tänään ;)
There's no such thing as talent, cap'n. Only inspiration and ambition.
And mine burn white hot.  - Scrooge