Moi!
Toivottavasti ei haittaa nyt uuden aiheen aloittaminen tänne ja toivottavasti jollakin löytyis aikaa mun tyhmiin kysymyksiin. Olen ennen kiertänyt vain Euroopan, Keski-Euroopan pieniä maita ja niitäkin muiden ihmisten matkassa. Nyt täytyisi selviytyä itse Japaniin asti! Koulun työssäoppimismatkalle, minne koulu minua oikein pyysi lähtemään. Välillä on innostus ollut on-off-on, kun koulu on niin paljon hämmentänyt asioita. Mutta mitäs olette mieltä kouluni varaamista lentolipuista, riittäkö ajat ja varsinkin kun Pariisinkin kenttä on ihan uusi tuttavuus, enkä ole ennen joutunut koneen vaihtoonkaan.
Mulle saa tosiaan vääntää kaikki asiat rautalangasta! Ja hei, olen vasta 17-vuotias niin ymmärtäkää etten ole matkustanut yhtä paljon kuin te!

Olen kyllä valmis muuten matkaan, henkisesti olen kyllä jo riittävän vanha.
Eli lentoaikataulu on:
Helsinki-Pariisi CDG
Pariisi-Tokio Narita (vaihtoaika 2h)
(Lates check-in on tähän merkitty, eikai siellä tarvii sellaisia tehdä enää vai?)
Terminaali 2E -> Terminaali 1
Tokio-Sapporo (vaihtoaika 2h)
Terminaali 2 -> Terminaali D
Paluumatka Amsterdamin kentällä missä 2 tuntia kanssa aikaa. Se on ilmeisesti selkeä kenttä.
Eli jos noilla kentillä liikkuneet voisi vähän avittaa, niin olisin turvallisempi olo lähteä

Terminaalit pitää vaihtaa bussilla? Missä ajassa ne liikkuu toisiin terminaaleihin. Onko passintarkastuksia jne? Tiedän että vaihtoajat on lyhyitä, mutta pienikin apu varmasti helpottaa sitä siirtymistä sitten kun tietää asioista.
KIITOS kaikille jotka viitsii auttaa! (: Ja viimeinkin sain aikaiseksi liittyä tänne foorumista, sivusta olen ennen seuraillut! (: