Kampaajalle/parturiin reissulla

(Luettu 17822 kertaa)

TatuS

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Kampaajalle/parturiin reissulla
« Vastaus #40 : 26.10.2013, 04:01:32 »

Happy ending olis kylla kruunannut tuon leikkuun. thaimaasta varmaan loytyy sellaisiakin partureita. haircut & blowjob salon :D

Eipä ole 10-vuoden aikana tullut moista vastaan.
Voisit vaikka perustaa sellaisen kun tunnut olevan perillä noista Happy Ending jutuista.

Vaisjani

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #41 : 26.10.2013, 05:10:44 »

Happy ending olis kylla kruunannut tuon leikkuun. thaimaasta varmaan loytyy sellaisiakin partureita. haircut & blowjob salon :D

Eipä ole 10-vuoden aikana tullut moista vastaan.
Voisit vaikka perustaa sellaisen kun tunnut olevan perillä noista Happy Ending jutuista.

Ehkaet ole liikkunut pattayalla tai phuketissa tarpeeksi. Siella on kuulemma kaikkea mahdollista :D
Mutta kavin miettimaan tota etta ei se ehka toimis etta parturissa hairitaan asiakasta kesken leikkuun. Kun kuitenkin ne sakset on aika teravat ja kay tosi lahella asiakkaan korvia. Ja yleensa esim hieromoissa joissa tuollaisia palveluita saa, on itse hieronnan taso ala-arvoista ja tyontekijat laiskoja. Rahat vain nopeasti pois ja seuraava asiakas poydalle;)

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #42 : 27.10.2013, 00:01:12 »
Mutta kavin miettimaan tota etta ei se ehka toimis etta parturissa hairitaan asiakasta kesken leikkuun. Kun kuitenkin ne sakset on aika teravat ja kay tosi lahella asiakkaan korvia.

Turkissa ei sen enempää jännittänyt, mutta halusin itse olla häiritsemättä, kun se siinä todella terävännäköisen partaveitsen kanssa puuhaili. Eipä sillä, että minulla nyt kummoisempia kriteerejä olisi, mutta hyvin leikkasi eikä esimerkiksi viiltänyt kaulaani auki. Motiivi puuttui, vaikka mahdollisuus olikin.

Kävin tuosta kokemuksesta innostuneena myös Helsingissä turkkilaisessa parturissa ja kyllä kannatti. Vaikka kokemus ei aivan autenttinen ollutkaan, niin hyvin paljon sinne päin.