suomalaiset Pariisissa

(Luettu 2070 kertaa)

Adalai

• Aloittelija
    • Profiili
suomalaiset Pariisissa
« : 05.10.2006, 00:17:40 »
Olis mukava tietää lisää Pariisissa asuvista suomalaisista?? Erityisesti vähän päälle parikymppisistä? Itse tänne vasta saapuneena en oo vielä ehtinyt tutustua yhteenkään suomalaiseen....

nicaj

• Reissaaja
    • Profiili
suomalaiset Pariisissa
« Vastaus #1 : 05.10.2006, 00:48:30 »
Meikäläinen täällä ainakin asustelee.. vielä toistaiseksi, sillä Suomeen paluu koittaa jo marraskuun viimeisenä päivänä.

Arkipäivisin olen töissä, mutta iltaisin ja viikonloppuisin musta saa kyllä halutessaan seuraa.. Yksityisviestillä (yv) voin antaa tarkempia yhteystietoja, jos kiinnostaa.  :)

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
suomalaiset Pariisissa
« Vastaus #2 : 06.10.2006, 12:28:30 »
Suomen Kulttuurikeskus siinä St. Michelin naapurissa, keskiaikamuseon takana, Sorbonnen päärakennusta vastapäätä on hyvä paikka tavata muita suomalaisia. Ne järjestää vaikka mitä ohjelmaa eli näyttelyitä, elokuvaesityksiä, konsertteja jne ja niissä käy paljon suomalaisia. Ilmoitustaululla oli ainakin vuosia sitten myös asunto-, työpaikka- jne ilmoituksia.

firefly

• Aloittelija
    • Profiili
suomalaiset Pariisissa
« Vastaus #3 : 07.10.2006, 01:18:20 »
Juuri sain itsekin kuulla siita suomi instituutista, pitaapa kayda tarkistamassa.

itse muutin reilu kuukausi sitten pariisiin, vuosi pitaisi taalla pyoria opiskelujen merkeissa. En muuten oo tormannyt viela yhteenkaan suomalaiseen, edes turistiin. Outoa, kun yleensa on sellanen tuuri etta kuulee tietysti suomea heti ensimmaisena kaikkien muiden vieraiden kielien joukosta  :wink:

marshmallow55

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: suomalaiset Pariisissa
« Vastaus #4 : 07.05.2013, 00:24:32 »
Hei löytyisikö täältä vielä suomalaisia jotka asuvat Pariisissa? Muutan sinne kuukauden kuluttua ja olisi mahtavaa tutustua siellä muihin suomalaisiin !