Pallontallaajat.net

Disneyland 2012

(Luettu 16317 kertaa)

tonih

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Disneyland 2012
« Vastaus #20 : 01.02.2012, 19:14:04 »
Muita Korsikalle hakeneita?
Pienimuotoinen puhelinhaastattelu oli tossa muutama viikko sitten ja ens viikolla pitäis vielä mennä haastatteluun Turkuun. :)

Disneylandiin myös hain.
« Viimeksi muokattu: 01.02.2012, 21:53:52 kirjoittanut tonih »

saarna

• Aloittelija
    • Profiili
Haettu!
« Vastaus #21 : 03.02.2012, 13:48:23 »
Mä laitoin disneylandin sivuille cv:ni ja sieltä tuli kutsu skypehaastatteluun ja nyt on varattu aika 23.2! Jännittää vähän:D mutta muutan kokoajan mieltäni, et haluanko lähtee. Keskustelualuieilla puhutaan paljon hyvää ja huonoa:S No täytyy eka kattoo et pääsekö ja mihin pääsis :) onko muita haastatteluun päässeitä?

marietta

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 06.02.2012, 22:25:43 »
Saarna, laitotko siis ihan normaalisti sieltä työpaikkahaku kohdasta cv:si, etkä mitenkään esim. johonkin tiettyyn s-postiin pelkästään sitä? :D Ja oliko siinä kutsussa annettu mitään kellonaikaa tuolle 23.2 päivälle?
Mä en ole siis vielä laittanut hakemusta, mahd. pian pitäisi varmaan laittaa, ettei sitten ole jo liian myöhäistä. Mutta ongelma on täälläkin, kun mieli kanssa muuttuu aika tiuhaan. Punnitsen koko ajan eri vaihtoehtoja ja mietin, mihin haluisin just ens kesäks ja mikä ois paras. Mutta toisaalta, lähes kaikista ulkomaan työpaikoista löytyy keskustelupalstoilta sekä hyvää että huonoa kerrotavaa...ei kai sillä pelkän hakemuksen lähettämisellä vielä mitään menettäisi... :)

saarna

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #23 : 07.02.2012, 14:33:11 »
Saarna, laitotko siis ihan normaalisti sieltä työpaikkahaku kohdasta cv:si, etkä mitenkään esim. johonkin tiettyyn s-postiin pelkästään sitä? :D Ja oliko siinä kutsussa annettu mitään kellonaikaa tuolle 23.2 päivälle?
Mä en ole siis vielä laittanut hakemusta, mahd. pian pitäisi varmaan laittaa, ettei sitten ole jo liian myöhäistä. Mutta ongelma on täälläkin, kun mieli kanssa muuttuu aika tiuhaan. Punnitsen koko ajan eri vaihtoehtoja ja mietin, mihin haluisin just ens kesäks ja mikä ois paras. Mutta toisaalta, lähes kaikista ulkomaan työpaikoista löytyy keskustelupalstoilta sekä hyvää että huonoa kerrotavaa...ei kai sillä pelkän hakemuksen lähettämisellä vielä mitään menettäisi... :)

Laitoin vain cv:n ja aika nopeasti tuli sitten viestiä sähköpostiin! Sen jälkeen piti lähettää skypetunnus ja kopio passista, jonka jälkeen sain uuden viestin, jossa oli linkkin sivustolle, josta sai valita sopivan ajan 22. tai 23. päivä. Kannattaa tällä viikolla laittaa, koska noihin haastatteluihin sai ilmoittautua 15.2 asti :) Oon kyllä alkanu innostua aika paljon jo sinne pääsemisestä, muualle hakeminen on tuntunu turhalta, kun tonne haluais oikeestaan lähtee :D elämässä pitää ottaa riskejä, ettei jää myöhemmin kaduttaan lähtemättä jättäminen;) Kyselin entiseltä luokkalaiseltani, joka oli siellä viime kesänä, ja hän ehdottomasti suositteli Disneylandiin lähtemistä, jos vaan pääsee :)

marietta

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #24 : 07.02.2012, 18:30:46 »
Okei, kiitos paljo infoamisesta :) Täytyy sit laittaa se cv tän viikon puolella. Kyllä mäkin nyt siihen kallistun, että ainakin yritän sinne päästä. Voi hyvinkin olla, etten työkokemuksen puutteiden vuoksi saa edes kutsua tuohon haastatteluun, saati saisi paikkaa, mutta kyllä mä nyt ehdottomasti edes kokeilen, kun kerta mahdollisuus on, ja jo pari vuotta olen tätä miettinyt. Jos ei nappaa, niin sitten jotain muuta :) Mäkin olen parilta puolitutulta kuullut pelkkää hyvää omilta disneyland-ajoiltaan :)

lotte

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #25 : 07.02.2012, 21:19:06 »
Hei pakko kommentoida tänne et marietta ja saarna jos vaan pääsette Disneylle töihin ni lähtekää ihmeessä!! Hyvin harvassa siellä on ne, ketkä ei siitä paikasta/työstä/muista työntekijöistä oikeesti tykkää. Itse punnitsin kans sitä lähtöä tosi pitkään, mutta ajattelin sit et nyt tai ei koskaan ja käytin tilaisuuden hyväksi. Oli mielettömän hieno kesä! =)

bambumanuli

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #26 : 08.02.2012, 01:18:14 »
Mä kyllä kanssa suosittelen Disneyland-kesää! Tulin tänne viime kesäkuun alussa kolmen kuukauden sopparille, ja tänään tuli kahdeksan kuukautta Disney-elämää täyteen... Ei kannata stressata mistään aiemmista työkokemuksista, sillä oon nyt kaupassa täällä töissä, enkä ollut koskaan ollut millään tavalla kassan takana ennen tänne tuloa.
Ei noiden ranskisten kanssa yhteiselo aina mitään maailman ihaninta ole, mutten oo kyllä vielä kahdeksan kuukauden jälkeenkään yhtään kyllästynyt työhöni. Jos yhtiöllä on n. 14 500 työntekijää, voi olettaakin, ettei kaikki ole aina ihan täydellistä, mutta pääosin asiat sujuvat kuitenkin Disneyllä hyvin. Tää on tosi helppo tapa lähteä ulkomaille, kun paikanpäällä on asunto valmiina odottamassa ja huonompaankin ranskantaitoon on täällä totuttu :)

tiah

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #27 : 09.02.2012, 19:41:33 »
Onkohan kukaan täällä ollut Disneyllä tanssijana/esiintyjän? Pohdin tässä sinne hakemista.. Täytyypä tsekata tota Viron castingia haetaanko siellä näitä esiintyjiä.

marietta

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #28 : 14.02.2012, 13:30:32 »
Nyt oon mäkin jo saanut kutsun skype-haastatteluun ja lisätiedotkin s-postittanu, nyt vaan hermostuneena odottelen sitä viimestä viestiä, että sais päivän valittua (toivottavasti on viesti mennyt perille)...huomenna kuitenkin hakuaika päättyy, niin toivottavasti vielä mahdun jompaan kumpaan päivään. Jännittää kyllä jo valmiiks se haastattelu, mitäköhän kaikkea ne kyselee? Mietin kanssa, joudunko saksaakin siinä vääntämään, kun sen laitoin myös osaamiini kieliin :D No, sormet ristissä, että kaikki menisi hyvin..ainakin uusi kokemus, jossei muuta ;)

framboise

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #29 : 14.02.2012, 18:43:27 »
Huh, laitoin puolitosissani cv:n casting-sivujen kautta Viron rekrytointitapahtumaan tietämättä edes et millon se pidetään, ja tänään tuli sähköpostilla kutsu Skype-haastatteluun! Apua :) En oo edes loppuun asti päättänyt et haluunko taas lähteä Disneyyn. Olin siellä 2010 kesän, ja vaikka mun kokemukset ei ehkä oo parhaimmasta päästä, niin jotenkin vaan on semmonen olo et olis kiva taas mennä. Nyt olis ranskakin vähän paremmalla pohjalla kuin kaksi vuotta sitten.
Hassua, että rekrytointitiimi ei tule tällä kertaa Suomeen ollenkaan, ehkä ne on todennu että täällä on liian kylmä helmikuussa tai jotain.. :) Mut kyllähän haastattelut näinkin hoituu. Toivon vaan et netti ei sano itteään irti kesken haastattelun..

lingon

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #30 : 16.02.2012, 10:38:09 »
Mä tein kans hakemuksen viime hetkellä ja eilen varasin ajan Skype-haastatteluun ens viikoksi :O En oo kertonu kenellekään et haen taas, koska viime keväänä kävi nii et en päässytkään töihin. :( Mun ranskan kielen taidot on kyllä nyt paljon paremmat että ehkä nyt pääsis..
Toivottavasti haastattelija on yhtä kiva ku viime vuonna! (se skotlantilainen)

tonih

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #31 : 17.02.2012, 14:43:40 »
No nyt on myös täällä varattu aika Skype-haastatteluun ensi viikoksi.
Toisaalta olin viime viikolla Korsikan työhaastattelussa ja melko lupaavalta vaikuttaa... Saa nähdä. :)

talvi

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #32 : 17.02.2012, 17:24:37 »
Hei te jotka olette olleet tuolla Korsikan haastatteluissa, miltä on vaikuttanut? Onko ollut esim. palkasta puhetta tai muuten työoloista?
Tuo ilmoitushan oli nyt uudestaan ilmestynyt MOL:n sivuille. Tästä lähtien tosin haastattelut vain puhelimitse. Vaikuttaa että ihan oikeasti tarvitsevat porukkaa sinne.

ROUSLAIN

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #33 : 21.02.2012, 19:27:08 »
Itsellä huomenna haastattelu Skypen kautta, jännittää hirveästi! Saa nähdä miten käy, onko kellään aiempia kokemuksia työstä Disneylandissa? Minkälainen työpaikkana, suosittelisitteko?

zetzi

• Reissaaja
  • Carpe Diem
    • Profiili
« Vastaus #34 : 21.02.2012, 20:13:25 »
Joo ihmettelin ite kyl miksen oo saanu kutsua haastatteluu ,vaikka hakemus ranskaksi oli ihan hyvä ja kokemusta
ravintola-alalta löytyy paljon! :O Tuli vaan se viesti missä luki että joo jos et saa kolmeen päivään yhteyttä et ole tullut valituksi. Onkohan ne unohtanu mut tai sit oon vaan laittanu jotenki tönköllä ranskan kielellä hakemuksen.... Korsikalle ois ollut siistiä päästä.

Tällä hetkellä näyttää siltä ,että oma osa-aikainen valokuva yritys vie kesällä suht paljon aikaa ja sitä ei oikein voi laittaa tauolle... Helvetin Suomen byrokratia,ne kattoo että jos oot sivutoiminen oot yhtäkuin päätoiminen ja kaikki kusee jos jäisit työttömäks ei olis tilauksia tms... Mutta joo mentiin nyt taas mettään tän topicin kans. Tsemppiä kaikille Korsikalle menijöille!

saarna

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #35 : 22.02.2012, 21:01:52 »
Huomenna ois tosiaan haastattelu!:) jännittää kyllä vähän, varsinkin miten toi skype juttu toimii, koska sen kanssa on välillä ongelmia. Puhe ja kuva tulee myöhässä, jos netti katkee tai ei ymmärrä haastattelijaa huono yhteyden takia.. Onko joku jo ollut haastattelussa? Miten meni?:)

lingon

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #36 : 23.02.2012, 15:20:07 »
mulla oli eilen haastattelu, haastattelija puhui melkein koko ajan ranskaa ja sitä oli aika vaikea ymmärtää, livenä ois ollut varmaan helpompi! tosi lyhyt haastattelu oli, ehkä 5 min. pelkään vähän et en päässy, mut kerron sitte täälläki jos pääsin!:) tsemppiä saarnalle!

tonih

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #37 : 23.02.2012, 15:42:43 »
Tänään oli Skype-haastattelu ja ihan hyvin meni. Enimmäkseen käytettiin ranskaa. Haastattelija puhui selvästi ja häntä oli helppo ymmärtää. Alussa oli kuitenkin pieniä teknisiä ongelmia haastattelijan kuvan ja äänen kanssa. Lopulta haastattelija joutui katkaisemaan oman kuvayhteyden. Eli kuulin vain pelkän äänen. Mulla haastattelu kesti noin 10 min.
Viikon päästä pitäisi tulla sähköpostiin vastaus. :)
« Viimeksi muokattu: 23.02.2012, 15:52:48 kirjoittanut tonih »

kraau

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #38 : 25.02.2012, 12:12:44 »
Hain myös Korsikalle, mutta sieltä ei ole mitään kuulunut... Pelottaa ettei s-posti mennyt perille. Disneylandilta oli eilen tullut kutsu skype-haastatteluun!:) jännittää jo nyt kauheesti, haluan niin kovasti päästä sinne!!

tonih

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #39 : 29.02.2012, 20:54:00 »
Tuli Disneylandilta sähköpostia. Haastattelu oli mennyt kuulemma hyvin ja minut laitettiin Disneylandin Talent Pooliin.
Eli heti kun sopiva paikka löytyy/vapautuu, lähetetään minulle työtarjous.
« Viimeksi muokattu: 29.02.2012, 22:10:51 kirjoittanut tonih »