Aurinkomatkat aloittaa turistimatkat Agadiriin lokakuussa 2013. Marokko tosiaan oli pois listalta 2007-2012.
Itse olen käynyt seillä v.2004 alkaen vuosittain 1-3 kertaa.
Parhaiten on hinnat olleet kohdallaan RYANAIRilla vuosien ajan. Menin viime jouluna Malagan Norwegianin lennolla ja matkaa lentokentältä on bussilla vielä 150km + 45e lauttamatkat.
Parhaaksi olen kokenut Lappeenranta- Weeze - Fes yhteyden, jolloin ke aamuna lähden pk-seudulta junalla kohti lappeenrantaa ja 10.40 lento kentältä(lentokenttä LPR:n keskustassa). Jolloin 13 Weezessä, odotusta 2,5h jolloin syön aina yläkerran ravintolassa eurooppalaisittain ja kello 16 lähtee lento Fesiin. Illalla 18.30 tai jotain olen perillä jo siellä

Nyt maksoin 2013 kesäkuussa 130e veroineen Lpr- Fes ja paluita katsoin heinäkuussa samaan hintaan , paitsi paluumatkalla vietän yön Weezen pikkukylässä lähellä lentokenttää 30e/yö siistissä Kevin´s pub brittikevinin hotellissa. Kentällä ei voi olla.
Rauhallinen ja jämpti yhteys. Fesistä junalla Casaan, Rabatiin tai bussilla suoraan Atlasvuorten yli Marrakechin kautta Agadiriin, Essaouiraan tai minne vaan.
Busseista luotan eniten parhaisiin yhteiöihin eli ilmastoituihin CTM tai Soupratours busseihin. paikallisille busseille on juuri sattunut ne lähivuosien onnettomuudet.
Pohjois-Afrikan levottomuudet eivät ole näkyneet Marokossa kuin 2004-2005 Länsi-saharan alueella 2000km etelään pohjoisen osilta.
KUn pukeudut asiallisesti rannan ulkopuolella niin ihmiset kunnioittavat sinua ja ovat todella ystävällisiä !