Tässä on jo pitkän aikaa ollut suunnitelmissa muuttaminen pois Suomesta. Mitään maata tai aikataulua en ole vielä lukkoon lyönyt, joten nyt kyselenkin teiltä vinkkejä.
Olen siis 25 vuotias nainen, jolla työkokemusta on kertynyt mm. tehdastyöstä (metalli- ja puuala), siivouksesta ja maataloustöistä (hevoset, lehmät + muut eläimet ja traktorillakin ajaminen sujuu).
Miehelle olisi hakusessa töitä jostain tehtaasta (metallialalta), tai vaihtoehtoisesti konekuskinhommia.
Mistä maasta olisi suurimmalla todennäköisyydellä mahdollisuus löytää jonkinlaisia hanttihommia? Olen siis valmis tekemään töitä laidasta laitaan, enkä suotta nirsoile.

Miten onnistuu töiden löytäminen suomesta käsin, vai olisiko viisain vain lähteä töitä etsimään? Tämä tosin arvelluttaa, koska sekä minulla, että miehelläni on täällä vakituiset työpaikat ja muutenkin ns. vakituinen elämäntilanne.
Kielitaitoa löytyy englannin lisäksi tyydyttävä ruotsi, sekä espanja.
Ensisijaisesti olisi kiinnostusta johonkin Euroopan maahan, muttei tämäkään ole välttämättömyys.
*Pahoitteluni, jos tällainen aihe on jo, mutten ainakaan äkkiseltään sitä löytänyt.

*