Kirjoittaja Aihe: matkaseuraa Kreikan saarille heinäkuussa 2.7-- TAI jonnekkin muualle??  (Luettu 742 kertaa)

viivaa

• Aloittelija
    • Profiili
Moikka,

Oon suunnitellut nyt jokusen aikaa jos lähtis reissuun kesälomalla, joka sattuu heinäkuulle.
Suunnitelmissa ois lähteä 2.7 rodokselle lentokoneella,( en pois sulje muita vaihtoehtoja) jonka jälkeen lähtee lähisaarille laivoilla. Matkaseura puuttuu, kaverit kaikki töissä.. Kreikka paikkana tuttu, mutta ois kiva käydä saarilla joilla eioo vielä päässyt käymään.
Matkan pituus ois et takasin tulis viimeistän 20.7-23.7 sillä koira täytyy hoidosta hakea :)

Oon 21-vuotias nainen pääkaupunkiseudulta, ja ajatuksena ois nauttia näteistä maisemista, auringosta, rannoista, hyvästä ruoasta ja välillä myös kylmä kaljakin maistuu. Ajatuksena ois et ennen reissua treffaillaan/jutskaillaan enemmän ja katotaan natsaako kemiat! Laittakaas pikasesti viestiä et saatais matkasuunnitelmat etiäpäin :))

Fantti

• Vieras
Moro! Itselläni on vähän saman suuntaisia suunnitelmia, tosin matkakohteen ei välttämättä tarvis olla Kreikka vaan myös esim. Italia ja Espanjan Mallorca ja Ibiza kiinnostaa.

Oon siis 24v nainen. Tottunut matkailija, on tullut reissailtua vaikka missä päin maailmaa, mutta tuo Kreikka ois vielä kiva nähdä ;D

Jos vielä on matkaseura hakusessa, niin ota ihmeessä yhteyttä! :)

paze85

• Aloittelija
    • Profiili
Moi!

Olen juuri 27vuotta täyttänyt mies Tampereelta ja suunnitelmiini kuului lähteä kaverini kanssa etelään, mutta hän juuri perui matkan.

Itse haluaisin vielä lähteä jos vain löytyis vielä matkaseuraa. Itellä tosiaan aika samat kriteerit matkalle kuin sinullakin.

Jos yhtään kiinnostuit niin laita viestiä.

tyttosinaolettahti

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: matkaseuraa Kreikan saarille heinäkuussa 2.7-- TAI jonnekkin muualle??
« Vastaus #3 : Heinäkuu 04, 2012, 23:50:01 »
Moikka,

tää ei oo ehkä enää ajankohtaista, mutta varmuuden vuoksi.. Oon todella myöhään liikkeellä..Löytyiskö tätä kautta vielä seuraa esim. ensi viikolle?!:D Itelläni olisi ajatuksena viikon matka.

Mulla oli äkkilähtösuunnitelmia, mutta seura peruuntui. Oon 27-vuotias nainennTampereelta, en itse kovin kokenut matkaaja, mutta nyt haluaisin ihan tosi kovasti päästä reissuun,kun kerrankin olisi loma tiedossa! Matkalle ainoa ehto on oikeastaan se, että kohteessa paistaa aurinko ;)

Olisi mahtavaa löytää reissuseuraa, joten muhun saa ehdottomasti ottaa yhteyttä, niin tavataan nopeasti ja katotaan kohtaako kemiat/matka-ajatukset ollenkaan. Mulle ihanteellisin lähtöaika olisi jo viikonloppuna, mutta lähtöjä ei kyllä juurikaan tarjolla..mutta esim.tällanen; https://www.aurinkomatkat.fi/matkavaraus/matkustajat?prv=1341430860307&oipkr=-715956790&oir=&oifo=false&oiaa=CHQ&oidur=7&oida=OUL&oipi=S12&oim=1&oig=2A&oipka=877093490&oipc=TGC&oid=2012-07-06&oiid=2012-07-13&oia=HAN%2FPOPI tai http://www.aurinkomatkat.fi/matkahaku/yhteenveto?oia=PAF%2FSOFIANNA&oiaa=PFO&oid=2012-07-10&oida=HEL&oidur=7&oifo=false&oig=2A&oiid=2012-07-17&oim=1&oipc=TGC&oipi=S12&oipka=-1865302151&oipkr=516091836&oir=PAF&s=3&r=PAF&prv=1341430407478 olisi mulle sopivia :)

Postia voi laittaa tyttosinaolettahti@suomi24.fi