Deuter -rinkka

(Luettu 6612 kertaa)

Ganymede

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Deuter -rinkka
« : 13.05.2004, 17:59:31 »
Onko kellään mitään sanottavaa aiheesta?  
Stokkan setä kehui kovasti Deuter Quantum -rinkkaa (50 + 10 l) ja mää sen rinkan ostin. Kuulemma ainakin ihan huippumerkki.
Hinnan (159 e) puolestakin saisi luvan olla hyvä. Tuossa mallissa on myös irrotettava reppu, kätsyä. Huooh, toivottavasti se ei sitten hajoa jossain Slovakian rajalla.

Jossain täällä haukuttiin McKinleyn tuotteita - onnistuivat pelottelemaan sen verran, että kiersin kaikki McK rinkat kaukaa :)
Ja se paha vaatturi hakkasi pienellä vasaralla, pienellä vasaralla, pienellä vasaralla, hakkas se pienellä vasaralla pieniä reikiä pieniin päihin."
- J. Martikainen

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Deuter -rinkka
« Vastaus #1 : 13.05.2004, 18:12:41 »
Deuter on huippumerkki, joten ei varmastikkaan kannata kamalaan peloissaan olla, että hajoaisi kesken reissua. Mutta on tuo hintakin kyllä aika huisin hyvä..  :shock: Itte olen reissuissani mukanani pääasiallisesti raahannut tuollaista muistaakseni noin 300FIM maksanutta Everestiä ja hyvin on monet metkut kestänyt.

Estebaan

• Himoreissaaja
    • Profiili
Deuter -rinkka
« Vastaus #2 : 13.05.2004, 18:28:19 »
itse ostin kanssa juuri deuterin... Katselin stockalla tota samaa mallia kuin sinä, mutta se pikkureppu alko vähän mua häiritsemään  :) ei siinä varmaan mitään vikaa ole ei sillä... mutta toivon että deuter on ainakin laadukas kun ei ne mitään ihan ilmaisia ole.. mun 50 + 10 makso jotain 145 € ... myöhemmin huomasin että saman rinkan olisi tosin saanut verkkokaupasta 99 € mut minkäs teet... niin ja myös deuterin ulkonäkö on hyvä mun silmään... pääsispä jo kokeileen  :wink:
ukaan ei ole hyödytön.
Ainakin voi toimia huonona esimerkkinä.

kranken

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - krankenpfleger85@hotmail.com
    • Profiili
Deuter -rinkka
« Vastaus #3 : 13.05.2004, 19:38:34 »
Deuterin Traveller 60 matkailurinkka kesti erinomaisesti itä-euroopan kierroksen rasitukset. Irrotettava pikkureppu oli muuten kätevä, mutta sitä ei saanut enää kiinnitettyä vetskarilla rinkkaan, koska se tuli niin täyteen kaupungilla pyöriessä tarvittavista tavaroista. Olishan sitä voinut aina tyhjentää majapaikkaa vahdettaessa, mutten viitsinyt. Hyvin kulki etupuolellakin.

Rinkka on vetoketjulla avattavaa mallia ja se menee lähes kokonaan "halki", joten pakkaus on helppoa. Miinuksia tulee huonosti vettä pitävästä kankaasta ja taskujen vähäisestä määrästä. Ulkonäöltään rinkka ei ole katu-uskottavinta backpackermallia, mikä on myös positiivinen seikka. Hyvä rinkka urbaaniin ympäristöön, muttei ehkä vaelluksille. Maksoin omastani Partioaitan alennusmyynnissä 125e.

Tuikku

• Reissaaja
    • AOL Instant Messenger - tkv0803
    • Profiili
Deuter -rinkka
« Vastaus #4 : 13.05.2004, 22:11:58 »
Itselläni oli juuri Deuterin rinkka enoltani koekäytössä ja ihan hyvältähan se vaikutti. Merkki on ainakin tunnettu, joten kannattaa varoa, ettet joudu pitkäkyntisten uhriksi. Deuterin hankinta kuitenkin jäi, kun törmäsin Stadiumissa tiistaina Haglöfsin ShoShoon, jonka sain lähes 100 euron alennuksella. Kyseisen mallin valmistus on käsittääkseni loppunut ja tuollakin niitä oli vain tuo yksi kappale. Matkakuume nousi taas muutamalla asteella...

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
Deuter -rinkka
« Vastaus #5 : 15.05.2004, 12:42:22 »
Tyytyväinen olen ollut Deuteriin. Ostin noin kahdeksan vuotta sitten Saksasta 55-litraisen Deuterin Tibet jotain-rinkan. Maksoin nykyrahassa noin 75-80 €. Saumat ja vetoketjut on kestäneet vaikka millaisia lasteja ja muutenkin pintamateriaali on todella kestävää, ei ole juuri kärsinyt, vaikka rinkkaa on kyllä käytetty paljon.

Ostin nyt vielä päivärepuksi mun pidemmälle reppureissulle Deuterin repun. Hyvästi McKinleyn onneton reppuni. Sitä merkkiä en kyllä myöskään minä enää suosi.:twisted: