Pallontallaajat.net

Kirjaudu sisään
Rekisteröidy

Aasiaan loka/marraskuussa

(Luettu 1227 kertaa)

Heinäkuu

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Aasiaan loka/marraskuussa
« : 13.07.2012, 17:53:27 »
Terve,

liikenisiköhän kenestäkään matkaseuraa leppoisalle reppureissulle Thaimaahan ja Kambodzaan? Myös Vietnam vetää kovasti puoleensa. Ajattelin viettää siellä päin maailmaa noin kolmisen kuukautta, jotta on välillä aikaa myös pysähtyä pitemmäksi aikaa. Nautin valokuvauksesta, auringosta, kulttuurista, urheilusta ja erityisesti uusien ihmisien kohtaamisesta. En ole lähdössä millään taivaita hipovalla budjetilla liikenteeseen, ja tulenkin toimeen vallan hyvin hieman vaatimattomammissa majoituksissa.

Olen siis elämäniloinen nuori nainen, jolle yliopiston ovet eivät avautuneet syksyksi. Kolmella mantereella on tullut omatoimimatkailtua, mutta Kaakkois-Aasia on vielä valloittamatta. En valita turhista, saan rinkan itse selkääni ja osaan nauraa itselleni. Toivottavasti pystyt samaan :)

Asustelen Pirkanmaalla, joskin Helsingissä käyn myös useasti. Heitäpä inboxiin viestiä niin käydään bissellä ja vaihtamassa ajatuksia!

jennii

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Aasiaan loka/marraskuussa
« Vastaus #1 : 15.07.2012, 20:49:58 »
Moikka!Laitoinkin jo inboxiin viestiä,mutta en ole varma onnistuiko lähetys... Olen siis 19v. nuori nainen Kuopiosta ja marras-joulukuussa ajattelin itsekin lähteä sinnepäin maailmaa reissaamaan. Olen itsekin  seikkailunhaluinen ja ulospäinsuuntaunut, ja matkaseuraa toivoisin ehdottomasti ettei yksin tarvitsisi tuolla päin naisena matkustaa.
Reissun pituus saattaisi omalla kohdalla olla parin kuukauden luokkaa(budjetti ei mikään kovin suuri itsellänikään ole).
Laita viestiä inboxiin tai e-mailia!

PeeKoo112

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 21.07.2012, 09:13:30 »
Morjesta. Meki olemma lähösä kolmen kaverin seurueella kiertään aasiaa 8.10-17.12. Ollaan 19 kesäsiä jätkiä oulun sedulta. Samoja huudeja ois tarkotus kiertää ku sää, et eipä tarvi pelätä että yksin joutus hengaan! Nähelläänpä sielä ja ihmetellään vietkongin ex mestoja! Reissukokemuksesta vielä sen verran et kaikki meistä on teheny lyhyempiä reissuja eurooppaan mut tää on eka pitempi reissu, kuitenkin aattelimma pärjätä hyvällä asenteella ja huumorilla:D

mai-i-ees

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 25.07.2012, 11:24:46 »
Itsänikin kiinnostaa tuon aasian matka talvella ja alkuperäinen suunnitelmani oli kaverini kanssa pari kuukauttaa olla filppulassa mutta siitä ei taida tulla mitään mutta itse kuitenkin haluan talveksi pois :)
Seura kiinnostaisi niin olisin kyllä valmis muuttamaan suunnitelmiani kattomaan jonkun kanssa yhdessä missä sitä voisi käydä.

Budjetti on semmonen että varmasti pärjää talven ylikin jos sille tuntuu.

Kuopiosta olen kotoisin itsekkin ja ikää mittarissa on 25, eli nuori ja kaunis :D (olen siis mies)

Fabossa löytyy profiili nimellä Mikko Lilja (kuvassa vihreä huppari ja typerä ilme) niin voi käydä siel kattoo naamarinkin ja lisää vaikka kaveriks nii puinnit jatkuu sielläkin sitten
« Viimeksi muokattu: 25.07.2012, 23:46:40 kirjoittanut mai-i-ees »

cat78

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 25.07.2012, 21:45:27 »
Mä oon siellä suunnalla noihin aikoihin :) Lähden syyskuun alkupuolella Japanin kautta Malesiaan ja sieltä luultavasti Kambodzan kaytta Laosiin ta Vietnamiin. Noiden lisäksi kiinnostaa Indonesia (ei välttämättä Bali) ja Filippiinit.
Oon rento 3kybänen nainen Hesasta. Budjettimatka tulossa. Uusia ystäviä, kulttuureita ja kokemuksia hakemassa. Oon ollut Aasiassa pari kertaa aikaisemmin ja pariin tuttuun paikkaan ajattelin pysähtyä pidemmäksikin aikaa.

lauraw-

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 26.07.2012, 12:56:56 »
Moikka!

Itse pyörin Aasian puolella samoihin aikoihin, eli 9.10-2.1. Lento on Singaporeen ja sieltä eteenpäin Ausseihin, mutta itse Singaporessa en aio viipyä paria yötä pitempään. Muuten suunta on ihan auki. Eniten ehkä kiinnostaisi Kambozda, Laos ja Indonesia. Itse olen syksyllä 19 täyttävä tyttö Keski-Suomesta, joka lähtee viettelemään lukion jälkeistä välivuotta maailmalle. Budjettimatkailua siis todellakin tiedossa. Haaveena vuoden aikana oppia surffaamaan, tavata ihmisiä eri kolkista maapalloa ja yksinkertaisesti relata hauskanpitoa kohtuullisissa määrin unohtamatta :) Yhteyttä voi ottaa inboxiin tai sähköpostiin!

pkm

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 26.07.2012, 18:34:30 »
Samoilla suunnilla minäkin noihin aikoihin! Tarkoitus olisi siis lokakuun lopussa/ihan marraskuun alussa (päivämäärästä ei vielä tietoa, koska ei ole vielä ihan selvillä, miten saan hoidettua kuviot kuntoon kotimaassa) ottaa lento Hongkongiin ja sieltä jatkaa sitten Kaakkois-Aasiaan johonkin Kambodza, Laos, (Burma?), Vietnam, Thaimaa -akselille . Hongkongissa ei ole tarkoitus kovin pitkää aikaa viettää, mutta siellä tekisi kuitenkin mieli tällä matkalla käydä, joten sieltä ajattelin aloitaa. Haluaisin kuitenkin edetä mahdollisimman spontaanisti, joten mitään hirveitä matkasuunnitelmia ei ole, ja toivottavaa olisi, että pystyisi vähän fiiliksen mukaan toimimaan reissussakin.

Itse olen siis 20-vuotias pääkaupunkiseutulaistyttö, ja niin kävi minullekin, että yliopisto pysyi tavoittelemattomissa vielä tänä(kin) vuonna, eli välivuodeksi pitäisi jotain tekemistä saada. Tarkoitus on olla matkalla jotakuinkin kolme kuukautta, joskin tässäkin on joustovaraa siihen asti, että keväällä pitää ihan hyvissä ajoin olla takaisin Suomessa, jotta pääsee taas ajoissa kokeilemaan onnea yliopistohaussa. Bilettämään en ole lähdössä (toki sitäkin voi välillä kohtuuden rajoissa harrastaa, mutta se ei ole tämän matkan tarkoitus), vaan haluan yksinkertaisesti nähdä maailmaa, tutustua muihin kulttuureihin, tavata ihmisiä ja saada ihan hirveästi uusia kokemuksia. Aiemmin en ole matkustanut missään Euroopan ulkopuolella enkä koskaan yksin muualla kuin Suomen Lapissa, joten aika aloittelija olen vielä kaiken suhteen, mutta en anna sen häiritä. Ihan mielelläni kuitenkin tapaisin matkalla muitakin suomalaisia, eli jos jollain osuu suunnitelma jotenkin yksiin, niin yhteyttä voi ottaa! :)

kikkomaen

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #7 : 27.07.2012, 18:04:38 »
Hollatkaa jos ootte käymässä filippiineillä negros / siquijor mestoilla. saa tulla moikkaamaan!