Arc'teryxin tuotteet edullisesti - ilmianna tietosi!

(Luettu 1854 kertaa)

Uusee

• Aloittelija
    • Profiili
Hei tallaajatoverit!
Pikkusen oudompi kyssäri. En ihan heti haulla löytänyt jotain tarjousketjuja ja nyt hakusessa olisi tietyn tuotemerkin (otsikossa) Alpha SL kevyt kuoritakki mahd. edullisesti. Suomalaiset kaupat näyttävät myyvän hintaan 300€. Oisko jollakin tietoa mistä kaupasta saa tästä hinnasta edes jotain alennuksia, ulkomaiset verkkokaupat käyvät myös jos hinta kohdallaan.
Tietenkin saa ehdottaa vastaavia tuotteita myös muilta merkeiltä, nämä tiedän itse ainakin laadukkaiksi. Saatavuus täällä peräpohjolassa vaan vähän heikompaan. Alphan LT/SV menis varmaan kanssa, pääkriteerinä pakkautuminen kohtuullisen pieneen tilaan ja vedenpitävyys, ei niinkään lämmöneristyskyky.
Tiedoistanne jo etukäteen kiittäen, M.
To Ride,Shoot Straight & Speak the Truth!

Itärajan Ilpo

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Arc'teryxin tuotteet edullisesti - ilmianna tietosi!
« Vastaus #1 : 30.10.2012, 17:21:27 »
Muita oikein laadukkaita merkkejä ovat mm.

Montane

Rab

Norrona

Itse olen ostanut Montanen kamoja täältä: Webtogs
I'm just a extraordinary guy

Long-term travel changes people, almost always for the better

Uusee

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 31.10.2012, 20:18:20 »
Hoplaa. Ei löytyny Arc'teryxin tuottehia mut päädyin sit käyttämään ulkoilukauppa.com:n ja scandinavianoutdoorstore.com:n palveluita. Näytti olevan oikein mukavia hintoja. Matkaan tarttui ohi Paclite-rotsi ja 5w wanha Deuterin tunturisusikin tuli päivitettyä ajanmukaiseen Trail ACT 32seen. Kyllä nyt kelpaa, pitäis vaan heti päästä reissuun.
-m
To Ride,Shoot Straight & Speak the Truth!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2012, 20:31:18 »
Rab

On muuten aivan ****n hyvä - hankin tuosta valikoimasta perheeseen untuvatakin, tuskin jäi viimeiseksi hankinnaksi ko. merkkiä. Suomestakin löytyy edustus, mutta valikoima heikko ja hinnat korkeat.