Tympiikö?

(Luettu 451475 kertaa)

arjuska

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #20 : 20.05.2004, 22:59:28 »
Muakin tympii! Ja ihan urakalla! Jouduin tekemään TÄNÄÄN kypsyyskokeen tutkintooni liittyen ja huomenna taas kahdeksaksi töihin! Ja mieskin porhaltaa huomenna Ruotsiin kisoihin, ja minä jään olosuhteiden pakosta (siis töiden, että saa rahulia tulevalle Euroopan valloitukselle) kotiin tököttämään!  :cry:

Ai niin, ja keskiviikkona palkkaani pudotettiin! Perk***!  :evil:

yshmio.

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #21 : 20.05.2004, 23:00:40 »
Tympii. Kirjoituksissa rajoille jääneet arvosanat. Flunssaisuus tai joku tällänen epämääräinen kipeys, että pyörryttää ja kaikkea kivaa. Ensi viikon lakkiaiset. Se, että kaikki asiat pitää aina tehdä vaikeimmalla tavalla. Ja se, ettei ikinä voi olla tyytyväinen mihinkään, tai ainakaan siihen mitä saa.

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #22 : 21.05.2004, 00:19:11 »
Nyt tympii että on kylmä. Ja tottakai kun aiemmin siitä auringosta puhuin, niin illalla satoi.

Missäpäin Dublinia Ipana asuu kun huonot säät riivaavat? Itse olen täällä vuorten juurella, Knocklyonissa!

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #23 : 21.05.2004, 11:50:32 »
Foxrockissa (18) kaupungin etelapuolella asustan toistaiseksi.
Keskustaisemmin haluaisin paasta asumaan, sita ennen kuitenkin pitaisi keksia opiskelemista.

Hih taalla paistaa aurinko nyt  [color=orange]jippii[/color] 8) Perjantaiperjantaiperjantai.
o matter where you go, there you are. - Earl MacRaugh

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #24 : 21.05.2004, 11:51:45 »
olimpa pirun eteva ^  :lol:

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #25 : 21.05.2004, 11:53:24 »
Ah siella. No taalta yhta pitka matka keskustaan. Asuin helmikuun loppuun saakka Christchurchissa (ihan siina Jury's hotellin takana) mutta se oli helkkarin kallista. Nyt olen vapaamatkustajana poikaystavan luona ;)

Aurinko nakyy paistelevan juu, ei kirjastossa tosin :/

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #26 : 21.05.2004, 11:53:50 »
hmmh.

:shock: viestini oli tarkoitus ilmaista etta asun foxrockissa ja suluissa lukea kahdeksantoista, tarkoittaen dublin 18.

ehka nama oluet jo riittavat.  :roll:

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #27 : 21.05.2004, 11:55:10 »
16 mun numeroni. Soo soo ei saa aamusella juoda :P Ajattelin kylla menna tanaan ehka itse yhdelle Pav'iin (oletko tuossa Trinityn hienossa pubissa jo vieraillut?)

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #28 : 21.05.2004, 11:58:29 »
Mitas mina tammoinen pikkutytto pubeissa  :roll:

Ei, en ole kaynyt. Olenko paljon menettanyt?

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #29 : 21.05.2004, 12:01:12 »
Silloin kun aurinko paistaa kaikki keraantyvat juomineen siihen edustalle nurmikentalle ja on kivaa, ja juomat on tosi halpoja: Bulmers tuoppi taitaapi olla 3.40 \o/

Mina tykkaan!

MaD

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - miikamiettinen@hotmail.com
    • Profiili
    • South East Asia, Canada
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #30 : 21.05.2004, 15:36:20 »
Suoraan sanottuna vituttaa, kun en päässyt kouluun paperivalinnalla vaan joudun käymään pääsykokeissa.
Surutonta nuoruusaikaa...
-Irwin Goodman

Pablo

• Reissaajaguru
    • ICQ Messenger - 64924128
    • MSN Messenger  - samjeric@hotmail.com
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #31 : 21.05.2004, 18:26:03 »
Vituttaa olla vikana duunipäivänä seittemään asti.
ämä on minun totuuteni.

Jebla

• Aloittelija
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #32 : 21.05.2004, 22:04:37 »
V*tuttaa,kun sain vain keikkaluontoista työtä ennen armeijaan menoa ja välillä on vaan vapaata.Saattaa tulla niin tylsää,että  joutuu ehkä käymään reissussa kesä-heinäkuun vaihteessa,kun on 2 vkoa vapaata putkeen.
Vielä,kun joutuu tienaamaan nollan veroprosentilla...Stressaavaa tämä elämä...
ymmenen tuhannen lin matka voittaa kymmenen vuoden opinnot. (kiinalainen sananlasku)

Anonymous

• Vieras
Tympiikö?
« Vastaus #33 : 21.05.2004, 22:27:53 »
Vituttaa kun muut vittuilee.

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #34 : 22.05.2004, 12:19:10 »
No jos kaikkia muitakin tympii, niin mua tympii se, että flunssa vaan jatkuu eikä pääse salille. Ja kuka h*tti muutenkaan jaksaa maata sängyssä koko viikon illat ja lukea kirjoja/katsoa telkkaria!! Hermot menee kohta.

Zakalwe

• Tosireissaaja
    • ICQ Messenger - 139007967
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #35 : 24.05.2004, 16:48:45 »
1. Minulla on tylsaa toissa.
2. Minulla ei ole mitaan oikeaa tekemista toissa ja kuulin etta seuraavan viikonkin joudun kayttamaan pelkastaan asioiden lueskeluun.
3. Olen keski-Euroopassa, mutta taalla on kylmempaa kuin Suomessa.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Tympiikö?
« Vastaus #36 : 24.05.2004, 16:59:15 »
Tympii kun talossa on parvekeremontti ja se alkoi mun kohdalla tänään kl. 7, jolloin olin ONNELLISESTI nukkumassa ja olisin nukkunut vielä monta tuntia! :evil:

Saukko

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #37 : 24.05.2004, 18:39:58 »
Tympii, kun on viikon tiskit tiskaamatta, eikä ole edes minun tiskivuoroni. Nälkiinnyn, koska ei ole astioita. Tympii kyllä sekin, että olen talven aikana kerännyt rasvavarastoksi tuollaisen pelastusrenkaan vatsani ympärille, eikä se häviäkään itsestään. Että ihan hyvä, ettei ole astioita. Mutta ei kyllä tymmi (?) yhtään vähempää. Cufk.  :x

Viper S

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - paloasema@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - randomsuperstarr
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #38 : 24.05.2004, 18:53:00 »
Tympii kon huone on yks koiran oksennus ja se pitäs saada siistiks ennen kuin lähtee reissuun, vaikka kaks viikkoa sitten tein suursiivouksen [l. vein maton ulos!] ja aattelin ettei enää tarvi siivota ennen ens syksyä.

Tympii kon on vielä kokeita joihin pitäs lukea ja kiinnostas paljon enempi nähä esim kavereita ja sellasta.

Tympii kon en sitten kuitenkaan pääse kenenkään lakkiaisiin/valmistujaisiin, vaikka ite valmistun vuotta myöhemmin kon oman ikäiset ja sen pitäs toimia.

Tympii kon mul on tuhat matkaopasta lainattuna enkä voi ostaa omia/ oo aikaa lukea noita ennen kon lähen.

Tympii kon mulle annettiin pahaa lääkettä koska en osannu sanoo vastaan etten haluu sitä.

Tympii kon ei oo rahaa värjätä hiuksia.

Tympii kon en nää Disco Ensembleä Provinsissa kon just tällä hetkellä se tuntuu maailman parhaimmalle live bändille.

Ja ennen kaikkea tympii se ettei se yks oo tässä.
What is the feeling when you're driving away from people, and they recede on the plain till you see their specks dispersing?"
~Jack Kerouac

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #39 : 26.05.2004, 16:05:01 »
Nyt tympii se, kun tajusin etten nae kavereita pitkaan aikaan. Melkeen kaikki lahtee Suomeen paasykokeisiin jo nyt kuun vaihteessa ja tulee takaisin vasta sitten kun itse olen Suomessa. Siis parinkymmenen paivan tauko :(  Ja tympii kun yksi parhaista kavereista taalta lahti Suomeen eika nailla nakymin ole tulossa takasin Lontooseen.

Ja kauhea ikava kissoja koto-Suomessa, niille kun ei voi soittaa tai meilata.
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love