Tympiikö?

(Luettu 573531 kertaa)

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Tympiikö?
« Vastaus #2540 : 27.04.2014, 17:06:44 »
Matkaseuran silmämuna alkoi arpeutumaan ja näkökyky heikkenemään nopeaan tahtiin ja kotimaansa silmälääkäriin pitäisi päästä pian. Keskeytän samalla oman reissuni. Johan tässä toista päivää ollaan reissun päällä...

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2541 : 27.04.2014, 20:30:59 »
Matkaseuran silmämuna alkoi arpeutumaan ja näkökyky heikkenemään nopeaan tahtiin ja kotimaansa silmälääkäriin pitäisi päästä pian. Keskeytän samalla oman reissuni. Johan tässä toista päivää ollaan reissun päällä...

Nämä ovat aina hankalia lähinnä kai psykologisia ongelmia. Miten se silmälääkäri on jollain tavalla parempi siellä kotimaassa, jos ei nyt aivan mustimmassa Afrikassa ole.

Minulla oli vuosi sitten silmäongelma juuri ennen Suomesta poistumista. Lääkäri olisi halunnut vielä tehdä jälkitarkastuksen parin kuukauden päästä, mutta en mitenkään pystynyt sellaiseen. Hän sitten tuumasi itsekin, että onhan niitä lääkäreitä muuallakin maailmassa, jos jotain ongelmaa tulee. Ei tullut, mutta miksi en olisi voinut mennä ulkomaiseen lääkärikeskukseen.

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2542 : 27.04.2014, 22:12:17 »
Nämä ovat aina hankalia lähinnä kai psykologisia ongelmia. Miten se silmälääkäri on jollain tavalla parempi siellä kotimaassa, jos ei nyt aivan mustimmassa Afrikassa ole.

Vakuutusongelma, kun ei ole EU-kansalainen.

Valkyrie

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2543 : 30.06.2014, 19:44:58 »
Yksin hollannissa rahaa tilillä 17e, käteistä pari kymppiä.. 2 yötä hostellis maksettu ja jossei vuokravakuutta palauteta tilille parin päivän sisällä, oon liian väsynyt ees kelaamaan mitä sitten. Ollu reissus kuukauden, tuhlannu liikaa..Työt jatkuu suomes kuukauden päästä jtn jollain pitäis sinnekki asti elää. Mut palkkapv 2 kuukaude päästä. Pitää varmaa hakee visa luotto ominaisuudel ku selviin takas suomeen. Mitenhä kaua kestää saada se? Laittanu viestiä ja meiliä vuokravakuudest muttei midää oo kuulunu. Pitää soittaa huomen.

Disturbed

• Tosireissaaja
  • Ryozanpaku
    • Profiili
« Vastaus #2544 : 06.07.2014, 05:45:18 »
Raha-asiat, ahdistus, masennus, sairaus, kuumuus kämpässä ja epäonnistuminen tympii.

Ja helvetisti tympiikin.
There is no peace, no release, no cure for this disease, insomnia, please release me, i cant get no sleep

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2545 : 30.07.2014, 10:50:45 »
Kotiinpaluu aiheutti tällä kertaa niin kokonaisvaltaista vitutusta, että se pääsi jo vaikuttamaan reissun viimeisten päivien tunnelmaan. Lisäksi olen alkanut katumaan hetken mielijohteesta varaamani matkaa huonosta rahatilanteestani johtuen ja haluaisin vaihtaa kohdetta halvemmille hoodeille. Saapa nähdä onnistaako, koska lipuilla ei ole peruutus- tai muutosoikeuksia. Toisaalta ne ovat hinnoitteluvirheellisiä lentoja, joten ehkäpä he haluavat purkaa kaupan. Kokeillaan, eihän se maksa mitään.

Repe Ruutikallo

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2546 : 30.07.2014, 12:35:22 »
Hiukan ehkä sellainen fiilis ettei oikein tiedä mitä tehdä. Suunniteltuun reissuun olisi karvan alle kuukausi, sillä oletuksella että saan viisumijatkoni ylihuomenna onnistuneesti läpi. En usko että ongelmia tulee, mutta kun ottaa huomioon tämän parhaillaan maassa olevan viisumihullunmyllyn niin en oikeasti yllättyisi vaikka en tuota saisikaan jatkettua. Sinällään ei toki ongelmaa; kamppeet kasaan, karttapallo käteen ja kohti vehreämpiä laitumia, mutta nyt olisi vähän huono väli alkaa tuollaiseen touhuun.

Mutta vaikka kaikki olisikin OK, niin pieni epätietoisuus reissulta palatessa kalvaa - voi olla sama tilanne edessä jokatapauksessa. Lieneekin siis parempi tutustua mahdollisuuteen muuttaa Kambodzaan ainakin toistaiseksi. Ainakin viisumit järjestyy siellä vaivatta.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2547 : 08.11.2014, 17:15:56 »
Pallontallaajista on tullut liikaa omien blogien mainostuskanava.

Mikä ihme siinä on, että käyttäjälle ei riitä linkin laittaminen allekirjoitukseen ja asianmukaiseen ketjuun, tai oman ketjun avaaminen oman blogin päivityksistä ilmoittamiseen. Ärsyttää joidenkin harrastama blogilinkin spämmäily ympäri foorumia ilman mitään olennaista asiaa.

Tästä pallo ylläpidolle ja moderaattoreille. Jos kiinnostaa ylipäätään.

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2548 : 08.11.2014, 18:37:37 »
^ Erittain samaa mielta
She rides rollercoasters but never screams

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2549 : 14.12.2014, 21:44:01 »
Lufthansan kone renkaanvaihdossa Frankfurtissa. Kestää ja myöhästyy. Aamuksi kotiin (ja töihin) jee.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2550 : 14.12.2014, 23:14:24 »
Lufthansan kone renkaanvaihdossa Frankfurtissa. Kestää ja myöhästyy. Aamuksi kotiin (ja töihin) jee.

Varokaa muuten "pimeitä" venäläiskoneita ja pimeitä pilotteja. Kyllä sä aamuksi töihin ehdit, älä huoli! ;)
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Metzieh

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2551 : 27.12.2014, 15:00:23 »
No tympii. Arki ja työt. Onneksi kohta reissu niin laskeutuu jalat taas pinnalle kun näkee miten joillain voi mennä vielä huonommin tai joillain paremmin. Tässä perus arjessa sitä uppoutuu niin helposti siihen samaan harmaaseen kuplaan :>
Matkablogi - Valokuvausta, seikkailuja, nörtteilyä, Aasiaa, asiaa ja asian vierestä höpöttelyä.
http://tinytrek.blogspot.fi

heltsukka

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2552 : 10.01.2015, 15:56:39 »
Vituttaa niin suunnattomasti. En voi vaan käsittää, miten joillain ihmisillä ei ole minkään näköstä moraalia ja oikeudentajua. Eikä asiaa helpota se, että tiistaina on tentti, johon en todellakaan saa tässä mielentilassa luettua.

hanna71

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2553 : 23.01.2015, 10:14:35 »
Lievästä lentopelosta kärsivää tympii kolmas lento viikon sisään. Niin mielelläni matkustaisin bussilla maasta toiseen mutta kun Saudi-Arabia ei sitä salli. Maanantaina on vielä edessä yksi lento, sitten voin huokaista reilun kaksi viikkoa ennen seuraavaa lentoa.

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2554 : 24.01.2015, 16:53:23 »
Tympii. Ja rankasti. Oon taas kipeenä, ja kaiki suunnitelmat vituiks ja uusiks.  >:( :-\ :'(

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2555 : 24.01.2015, 22:57:21 »
Milloinkohan viimeksi tällainen tilanne: ei yhtään lentoa varauksessa. Säälittävää. Ja ankeaa. Enkä voi tehdä tilanteelle mitään, ennen kuin tiedän kevään ja kesän työkuvioista enemmän.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2556 : 24.02.2015, 16:02:34 »
Olin eilen todella hyvällä tuulella ja tippa linssissä Oscareiden jälkeen (katsoin uusinnan), kun näin ihmisten hyvyyden toisia ihmisiä kohtaan, mutta pian tämän jälkeen naisystäväni luki kännykällä uutisia ja ilmoitti, että Yle (lisää ymmärrystä piileskelevien pilapiirtäjien ihmisjahtiin, vai?) on nyt tuottamassa ohjelmaa, jossa luetaan Koraani kannesta kanteen, YHTEISTYÖSSÄ Muslimiyhteisön kanssa, jeah! Tämä tehdään muistaakseni 60 osassa ja puolen tunnin pätkissä. En nyt vain muista, että koska se alkoikaan. Jos joku muistaa, niin kertokoon aikataulun? En osaa käyttää Googlea. ;)

Ei tuossa mitään tuossa lukemisessa, mutta tuo särähti ja pahasti korvaani tuo yhteistyökumppani, mutta mitä muuta vasemmistolaiselta Yleltä nyt voi tässä tilanteessa odottaa kuin lisää ymmärrystä (plus samalla tietenkin kristittyjen lyttäämistä maan rakoon), ehkä Muslimiveljeskunta olisi ollut vielä parempi vaihtoehto, vitsi. Tietysti lisää tietoa islamista tarvitaan ihmisille, mutta tuollainen keskustelujuttu olisi ollut paremmin minun mieleeni ellei sielläkin sitten olisi alkaneet nyrkit heilumaan tai pommit paukkumaan. Te sahaatte nyt omaa oksaanne poikki, joka on melkoisen tyhmää tässä tilanteessa, kun oksa on jo muutenkin hauras ja ohut. Nyt alkaa tuntumaan, että kotimaani ompi sittenkin joku muu maa... Kuten Yhdysvallat, jossa Oscareissakin sanottiin rohkeasti miten asiat ovat omassa maassa ja maailmassa! En siis toki välitä sielläkään vallassa olijoiden toimista, en toki!

En olisi uskonut 20 vuotta sitten naiivina alle kaksikymppisenä, että pilapiirtäjien seura on sitä vaarallisinta ja saattaa koitua kohtaloksi näinkin pian...

Olisi ollut mukavaa, jos mukaan olisi otettu myös joku herännäisliike ja luettu Uusi testamentti (Vanha testamentti on vanha liitto ja se liitto kuuluu / on juutalaisille, toinen liitto taas on Uusi testamentti ja se on kristityille. Toki muslimit väittävät, että Koraani on uusin osa eli versio 3.0 Raamatusta, mutta kyllä se on höpön löpöä se ja sitä 600-lukua jKr. ja aivan eri asiaa ja tämä näkyy kyllä islamilaisissa maissa ja alkaa näkyä ja kuulua jo länsimaissakin...) läpi yhteistyössä vaikkapa Helluntaiseurakunnan kanssa. Tämän jälkeen kummatkin osapulet olisi tuotu saman pöydän ääreen keskustelemaan asioista ihan rohkeasti ja vaihdettu mielipiteitä kuullusta. Kysymyksiä ja vastauksia. Tämä olisi ollut kyllä varmasti mukavaa ja vihteellistä seurattavaa. Myös jopa opettavaista. Ehkäpä myös joku pilapiirtäjäseura olisi voitu ottaa mukaan karkeloihin... Kolmanneksi olisi luettu Mein Kampf ja neljänneksi osapuoleksi uusnatsien edustus. Olisiko Koraanissa yhtäläisyyksiä? (Huom! Vitsailua.)

Minulla soivat kyllä herätyskellot jo aikoja sitten, mutta se että läntisestä naapurimaastamme Ruotsista esimerkiksi Malmöstä juutalaiset ovat muuttaneet (siis länsimainen sivistysvaltio... Jälleen kerran Eurooppa ei ole enää turvallinen paikka juutalaisille! Me onnistuimme siinä taas!) pois kuin natsi-Saksasta aikoinaan. Se minua ihmetyttää suuresti, että moni ei huomaa yhtäläisyyksiä tai sulkee silmänsä ja toivoo vain parasta ja yrittää olla mieliksi muslimeille. Eipä tätäkään enää hoeta, että "maassa maan tavalla!". Minne se katosi? Toinen osapuoli ei ole kyllä koskaan niin ajatellutkaan vaikka monet kuvittelevat näin vielä tänä päivänäkin. Tätä joukkomuuttoa eivät ole aiheuttaneet ruotsalaiset vaan joku muu joukkio, joka fanittaa ja marssii JOPA Isiksen puolesta!! Voi suurta surkeutta! Mitä ihmeen järkeä joku löytää esimerkiksi kunniamurhista tai uskontonsa jättävästä muslimista joka on tapettava?

Euroopalla on jo muutenkin kivinen (huom! Ei siis vielä kivitetty kuitenkaan! ;) ) tie kuljettavana, mutta yhdessä tässä on pysyttävä, koska liittovaltion hajoaminen aiheuttaisi todella vakavia seurauksia, nyt on siis turha enää perääntyä ja yrittää erota kun kerran siihen junaan hypättiin. Toki yhdessä olemme myös paljon voimakkaampia kuin kansallisvaltioina. Toivon vielä, että järki voittaa, mutta tuntuu, että tietyt piirit ne eivät tajua (sekä vasemmisto että oikeisto. Tai tajuavat, mutta haluavatkin ehkä aiheuttaa kaaoksen...)  mikä heitäkin odottaa Euroopan islamisoiduttua. Paluu 600-luvulle ei oikein innosta minua ja voin oikeastaan jo pahoin...

Mielipiteitä kaivataan ja kaivetaan ja ehkä olisi hyvä perustaa tälle aivan oma ketjunsa eikä jatkaa tätä täällä... (siis tästä uudesta pilapiirtäjäjahdista, journalismista ja Isiksestä. Muista onkin varmasti jo omat ketjunsa.) Islamisoituuko Eurooppa teidän mielestänne, hyvät kanssakirjoittelijat ja mikä tällöin olisi aikataulu? Onko tämä teidän mielestänne hyvä suunta, että pilapiirtäjät joutuvat piilottelemaan maan alla ja naiset joutuvat olemaan todella epätasa-arvoisessa asemassa tietyissä piireissä, homoseksuaaleille käy vielä huonosti (tai joutuvat palaamaan takaisin kaappiin) ja juutalaiset muuttavat pois Euroopasta? Minne paeta islamia jos ei halua jäädä tänne makselemaan veroja tai pamahtaa islamin uskoon, onko sellaista paikka enää olemassakaan? Jos joskus hankimme lapsia, niin en halua heille tällaista Eurooppaa ja kotimaata... Sekä oikeisto että vasemmisto ovat oikein kilvan riistäneet tämän maan ja kansan melkein jo loppuun. Pitääkö tässä itsekin vain ottaa röyhkeästi mitä pystyy ja häipyä sen jälkeen maasta (mun on toki hoidettava pari asiaa ennen kuin voin poistua ;))? Tätä esimerkkiä meille näyttävät vallassa olijat eli otetaan kaikki mitä vielä irti lähtee. Eli ei kun itse seuraamaan esimerkkiä, vai? Näin olen toki vähän röyhkeästi tehnytkin, mutta heikompia olen aina suojellut ja yritän etsiä oikeudenmukaisuutta, mutta välillä epäonnistun ja menen liian pitkälle, mutta se siitä. Se on taas toinen tarina se. Olenhan vain pelkkä ihminen. Mutta tässä viestissä on varmasti mietittävää itse kullekin. Meidän kaikkien pitäisi aina välillä katsoa vähän peiliin ja miettiä että mitä sieltä näkyy... Mitä tässä tilanteessa siis oikein pitäisi tehdä teidän mielestänne?

Anteeksi taas suuresta määrästä sulkuja. Terveisin, Sulkumestari.

Edit: Pari kirjoitusvirhettä korjattu.

Edit 2: Oli tuossa näemmä jotakin hyvääkin, kun nyt itse luin uutisen. Islamista ihmiset tarvitsevat todellakin tietoa. Muslimien elämää säätelee pari muutakin opusta ja fatwat ynnä muut ja niistäkin olisi järkevää siis puhua! Myöskin valehtelu vääräuskoiselle on sallittua ja odotetaan, että saadaan tännekin vähän lisää porukkaa, niin sitten aloitetaan Ranskan ja muiden maiden kaltaiset härdellit. Tämä on kiitos kaikesta siitä mitä oikeuksia ja apurahoja täällä saavat.

Lainaus Wikipediasta: "Poikkeuksellisen voimakas poliittinen fatwa oli ajatolla Ruhollah Khomeinin vuonna 1989 Salman Rushdielle langettama kuolemantuomio ja Osama bin Ladenin vuonna 1998 esittämä fatwa, jossa verrattiin Yhdysvaltain joukkoja saatanaan, julistettiin pyhä sota Yhdysvaltoja vastaan ja kehotettiin tappamaan kaikki amerikkalaiset ja heidän liittolaisensa ”missä ja millä keinoilla tahansa”. Syyskuun 11. päivän terrori-iskuja vuonna 2001 pidetään suorana seurauksena bin Ladenin fatwasta."
« Viimeksi muokattu: 28.02.2015, 00:13:01 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2557 : 25.02.2015, 19:57:00 »
^ Jatkoa tuohon ylempään...

Kappas vain, tuolla olikin joku jo tuosta journalismista jotain kirjoitellut ja kirjoittelin sinne hätäisesti vähäsen:

http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=31080.msg355311#new
« Viimeksi muokattu: 26.02.2015, 00:12:25 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2558 : 27.02.2015, 14:31:32 »
^ Päivitin muuten tuota viestiä, jossa kerroin tuosta Koraaniin lukemisesta. Kohta: "Edit 2".

Kissan tassu paloi, kun se hyppäsi hellalle tai oikeastaan paistinpannuun... voivoivoi! :(  Mitähän tuohon tassuun kannataisi laittaa tai mitä tehdä, onko kenelläkään neuvoja? Laitoin siihen Bepanthenia, mutta en tiedä onko sekään hyvä? Se nuolee sen aina pois. :(  Pitäisikö sille laittaa jotain harsoa ja rasvata se sitä ennen? Olen nyt kyllä vähän neuvoton, mutta haluaisin auttaa sitä. Se on niin pienikin vielä. :( 

Siitä on tullut hyvä kaverini ja mukava seuralainen. Naiseni syyttääkin minua kissan lellimisestä piloille ja näin vähän onkin, mun aikana se hyppää teeveen eteenkin ja makoilee siinä, mutta jos naiseni on paikalla, niin se ei sitä uskalla tehdä. Tätä älkää sitten kertoko eteenpäin. :)   OT: Kavereista, uutta Kalajoesta ynnä muuta ajatuksen virtaa omasta elämästäni. Jääpä ainakin jonkinlainen elämäkerta, jos joku onnistuu minut deletoimaan. Paljon parempi kuin entiset ihmispuoliset kaverini joista monesta tuli kuolaavia idiootteja, kotirosvoja ja koko ajan kaikesta turhasta istuvia typeryksiä ja murtautuivat asunnollenikin, kun olin terveyskeskuksen vuodeosastolla autokolarin jäljiltä ja tiesivät tämän. Katsotaan nyt millainen tuuri heillä sitten on. Pillerit ja muu eivät selitä yhtään mitään, vittu! Homma tuli tiensä päähän ja katkaisin välit kaikkiin, jotka eivät maksaneet vippejään ilman useita kyselyitä tai pitäneet lupauksiaan... Mitä tuollaisilla tekee? Ajan haaskausta ja ikää alkaa jo olemaan ja turhia sekoilijoita en tarvitse enää ympärilleni, oli tehtävä karsintaa ja päätöksiä. Heistä tuli vihamiehiäni vaikka itse ovatkin syypäitä, kun eivät maksaneet velkojaan, joten haistakoot pitkän paskan! Ei tuollaisilla "ystävillä" ja "kavereilla" tee yhtään mitään joiden sanat eivät pidä ja tuuli huulia heiluttaa. Heidän kanssaan menee vain hermot ja palaa vain loppuun, jos on itse hyvässä kunnossa ja muut melkein räkä poskella tai muissa tyhmissä jutuissa. Heillä on porttikielto meille nykyään. Omasta mielestään nämä ovat koviakin rosvoja, mutta totuus löytyy aineista, lääkkeiden väärinkäytöstä ja alkoholista. Jäi tietenkin joitakin hyviäkin ystäviä, mutta suurin osa parhaista on jo kuollut. Ei tuollaisia jaksa katsella, kun itse olen ollut jo vuosia aina ihan hyvässä kuosissa. Jos Kalajokea ei lasketa. Puolustin itseäni ja minulle opetettuja periaatteita, kuten että verbaalinen juttu on aina aivan eri kuin fyysinen koskeminen ja niin on lainkin silmissä ja invalidin päälle ei muutenkaan käydä kolmen suuren miehen voimin kännissä, kaadeta, kuristeta, raudoitella ja vapautella kuinka sattuu, joku voi suuttuakin tällaisesta. Minun tapoihini ja luonteeseeni ei sovi periksi antaminen eikä kavereilla uhkailu. Sanoin tuolloin, että asia on sovittu ja nielen koko homman omilta osin, jos syylliset laittavat peroneustukeni, mutta eihän se heille sopinut. Nyt yksi heistä onkin näemmä juuri hovioikeudessa siitä käräjäoikeudessa kuullusta "henkirikoksesta", jepjep. Luin ihan muutama päivä sitten ja tiesin asian kyllä jo entuudestaankin... Mutta menin toki itsekin aivan liian pitkälle ja päälle kävijöille oli käydä melkein hassusti, en toki yrittänyt tappaa ketään vaan ajattelin "vähän" säikäyttää ja opettaa, että kaikkien päälle ei voi tai kannata käydä, joku voi olla kiivas ja pahakin tyyppi vaikka invalidi olisikin ja jos ei sovinto kelpaa niin silloin ei sitten ole sovintoa ja asiat jatkuvat tappeluna. Kännissä en tajunnut heti (27 ikävuoden jälkeen tai en ole juonut montakaan kertaa eli pian kymmeneen vuoteen. Edit: Tai 28-29 vuoden jälkeen, no joskus niillä main kuitenkin... Nyt en vuosiin ole edes maistanut pisaraakaan ja näin aion jatkaa), että autosta lentävät palaset olisivat voineet osua jotain, onneksi kenellekään muulle kuin minulle ei tullut naarmuakaan koko tapahtumasarjan aikana ellei suunsoittoa lasketa ja siihenkin vastattiin heti fyysisesti pukkaamalla kumoon. Järjestäytyneellä rikollisuudellakin porukan vetäjä minua uhkaili, mutta en tiedä oliko siihen edes lupaa tai oikeuksia eikä se asia kiinnosta minua sen enempää. Silloin jo ajattelin, että onpa minulla tässä mukava järjestyksenvalvojaporukka vastassa...  Minä taas pärjäsin ihan hyvin yksin enkä huutele kuin omiin nimiini ja olinkin paikalla muutamassa minuutissa. En siis puolustele edelleenkään omaa todella typerää ja riskialtista tekoani, mutta kun sovintoakin yritin, niin ylimieliset ja känniset järkkärit eivät voineet edes peroneustukeani korjata joka hajosi toisesta jalastani päälle käymiseni yhteydessä ja tarvitsin sitä kävelemiseen. Sanoin tuolloin, että asia on sovittu, jos päälle kävijät laittavat peroneustukeni ja nielen koko homman omilta osin, mutta eihän se heille sopinut. En olisi muistanut heitä myöhemminkään, mutta nyt sitten tuli hoviin jo traumaperäistä stressireaktiota, yksi pelkää jo jalkatukisia henkilöitäkin ja Blistex-kyyneleitä oli jo käräjäoikeudessa, saa nähdä tuleeko niitä vielä hovissakin, eihän asioista ole kulunut kuin muutama vaivainen vuosi. Tälle porukalle vähän liian kova ammatti ilmeisesti. Se on vähän, kun toiset eivät ehkä ymmärtäneet vaikka selitinkin asian, että olin hetki sitten noussut melkein kuin kuolleista ja olinkin monta kertaa ihan siinä kuoleman rajoilla, 3,5kk sairaalassa jne. Sitten olin juuri oppinut lääkäreidenkin suureksi ihmeeksi kävelemään pitkän ajan kuluttua vaikka sen piti olla mahdotonta leikkausten jälkeisten epikriisien jälkeen ja amputoidakin olisi pitänyt, mutta en antanut lupaa sitten millään ja se todellakin kannatti. En jaksa toistaa koko tarinaa taas uudelleen ja uudelleen vaikka nyt siihen palasinkin, kun asiat päivittyivät, mutta uusien lukijoiden vuoksi vähän tuohon taas poikkesin.

-Rädicäl
« Viimeksi muokattu: 09.03.2015, 09:00:58 kirjoittanut Radical »

skugga

• Vieras
« Vastaus #2559 : 11.03.2015, 20:13:36 »
Milloinkohan viimeksi tällainen tilanne: ei yhtään lentoa varauksessa. Säälittävää. Ja ankeaa. Enkä voi tehdä tilanteelle mitään, ennen kuin tiedän kevään ja kesän työkuvioista enemmän.

Kyllä oi kyllä!!!!  Tympii niin helkkaristi.