Tympiikö?

(Luettu 573519 kertaa)

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Tympiikö?
« Vastaus #2560 : 12.03.2015, 14:09:54 »
Lentoja on kylla varauksessa kolmenkin reissun verran, mutta eihan nama viiden viikon vuosilomat veda mitenkaan vertoja pitkille, kuukausia kestaville reissuille.
She rides rollercoasters but never screams

hanna71

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2561 : 12.03.2015, 15:46:45 »
Tympii Haitissa. Hyttysmyrkkyni ei ole tarpeeksi vahvaa paikallisille itikoille eli kutisevia pistoksia on päivä päivältä enemmän  :-[ Ja yksi "purema" hieman vaivaa mieltä vaikken usko sen olevan vaarallinen: takareidessäni on n. 10 cm pituinen ja n. 1 cm levyinen hieman mutkitteleva punainen viiru. Huomasin sen pari päivää sitten jolloin se kutisi ja oli turvoksissa. Nyt on parempi. Vaikken siis varsinaisesti ole huolissani, hieman tympii kun en tiedä mikä moinen on. Epäilen jonkin itikan/ötökän ikaansaannokseksi kun en ole paikkaa telonut.

MillaY

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2562 : 16.03.2015, 03:28:53 »
Tympii. Viikko sitten palauduttu kotiin 24 päivän Yhdysvallat-Kanadareissulta. Päivärytmi edelleen sekaisin (johtuen osittain varmaan kolmivuorotyöstä, joka on painottunut yötyöhön).   :'(
"I haven´t been everywhere, but it´s on my list."

teekissa

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2563 : 17.03.2015, 12:36:21 »
Menin satuttamaan polveni puolitoista kuukautta ennen reissua, nyt jalka paketissa ja kyynärsauvoilla linkkaan menemään  :'( Toiveikas olen että matkalle pääsen ehjin jaloin, mutta tämä lisää kieltämättä jännitystä...

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2564 : 29.08.2015, 19:50:46 »
Nyt kun näyttää olevan kaikista typerimpien ideoiden vuosi kaikella tapaa... Mistä paikat kaikille tuleville kiintiöpakolaisille (kiintiö = ylöspäin loputtomasti venyvän määrän käsite)? Oopperatalot, työväentalot, teatterit, virkamiesten kakkosasunnot ja huvilat, Kultarannassakin lienee muutamia vapaita huoneita, Arkadianmäelläkin on varmasti tilaa, tyhjät virastot ja kaikki jotka kannattavat tällaisten määrien ottamista voisivat ottaa perheen pari tai pari kotiinsa, kaikkien EU-maiden suurlähetystöissä on vapaita huippuhuoneita varmasti samoin kuin Yhdysvaltain suurlähetystössä, kaikenlaiset loositilat, herrojen huvipurret jne... Tässä vain muutama ehdotus, lisätkää omat suosikkinne! Aivan sama mitä puoluetta äänestää, EU+USA pistää kyllä kaikki puolueet ohjaukseensa. Hallituksessahan ei tehdä mitä sattuu, oppositio on hyviä ideoita varten.

T. Lopultakin kyllästynyt / uusi vuosi ja uudet kujeet / vastakkainasettelijoitsia
« Viimeksi muokattu: 29.08.2015, 20:44:41 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

wellu1979

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2565 : 30.08.2015, 07:40:19 »
Arkadianmäki on remontissa ainakin vuoden ja teatterikausi alkaa ihan näillä hetkillä. Mulla on ahdasta, ei pysty.
puhummme sinun kieltäsi

Katariina72000

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2566 : 30.08.2015, 10:28:52 »
Tympii. Poistatin kolme luomea, ja sähläsin solisluun kohdalla olevan kanssa. Heitin painavan kassin olalle, ja saakelin tikit tietty aukeni ja haava repsahti. Nyt on kaksi muuta haavaa on OK, ja tikit pois ( ihan ite  ;D ), mutta tuo yksi ei meinaa millään parantua. Ottaa päähän tunkea siihen voiteita ja vaihtaa koko ajan sidosta. Ja arvesta tulee törkeen ruma.  Paranisi nyt perkule   >:(

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2567 : 05.09.2015, 18:28:05 »
Jalka niin kipeänä, että pisin kävelymatka, johon tällä hetkellä kykenen edes kipulääkkeiden avustuksella on sängystä vessaan ja takaisin. Aika rajoittunut fiilis.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2568 : 09.09.2015, 17:01:52 »
Juha Sipilän asuntonsa vuokralle antaminen aiheutti yhtä paljon kuluja kuin hallitus on tehnyt säästöjä... Tarkoitan siis sitä mitä elintasopakolaisten ja ISIS-taistelijoiden mielenkiinnon herättäminen maksoi... Kaikkien suomalaisten vanhusten, pienipalkkaisten ja muiden syrjintä huipussaan, kun on muita uusia mielenkiinnon kohteita... Kuinkahan kaukana on sisällissota tai vaihtoehtoisesti sota Venäjän kanssa...Hohhoijaa.

Sitten takinkäännön Suomen mestari, Kaaai Pöntinen!!

Ottaisivat nyt vain kristittyjä, kuten esim. Jussi Halla-aho on sanonut. Kristityt siellä ensin tähtäimessä ovat ja muutenkin sopeutumismahdollisuudet eivät olisi nollan prosentin tietämillä, kuten näillä nykyisillä "sotalapsilla"...

http://mvlehti.net/kategoria/viikon-virkamies/
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2569 : 13.09.2015, 14:07:15 »
Ihmisten sinisilmäisyys ja typeryys, länsimaiden itsetuhomekanismi, dicktaattorien tappaminen (sinänsä hyvä ajatus ehkä...mutta eiheutti vain enemmän kärsimystä kaikille) muslimien valehtelu vääräuskoisille ja (toki tämä on sisällytetty jo heidän uskontoonsakin, joten tällaisia tarinoita tulee riittämään enenevässä määrin jatkossakin...) hallituksen ja EU:n toimet ( toistaiseksi ainakin)... Pakollisuus taakankantoon voi olla ilmeisesti vapaaehtoista, mutta voiko vapaaehtoisuus taas olla pakollista?

FAHADIN MEGAGIGAVALEHTELU :
http://mvlehti.net/2015/09/06/rahmis-etsitaan-yhdessa-koti-fahadille/

Hukkunut Aylan-poika:
http://www.hs.fi/m/ulkomaat/a1305984717670

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2570 : 14.09.2015, 14:25:23 »
Tänään Irakissa, huomenna malmöt Suomessa... Vitun pipilät ja suvakit "Tervetuloa"-peittojen kanssa!! Ei mitään hätää, tänne vaan kaikki! Sipilä (tosin hänen vaimonsa typerä idea, jee! :)) sai varmasti kutsun ensi vuoden Bilderberg-kokoukseen, kun "antoi" "kotinsa" "pakolaisille" ja tämä teko kyllä huomattiin ympäri maailman... Sipilä sopii nyt hyvin joukkoihin... Divide et impera.

Porilaisnuorukaisen pommi-isku Irakin armeijan tukikohtaan (uhkaillut myös perussuomalaisia ja hallitusta...Rest in pieces!):

http://yle.fi/uutiset/isis_vaittaa_suomalaisen_tehneen_itsemurhaiskun_irakissa/8302918
« Viimeksi muokattu: 14.09.2015, 14:49:12 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2571 : 21.09.2015, 21:01:18 »
Hyväveliverkosto järjesti Lapuan hiippakunnan piispalle 900 000 euron kämpän Seinäjoelta! Miksi joku vielä kuuluu kirkkoon tai yleensä käy edes töissä ja maksaa veroja..? Mallia otettiin Jeesus nasaretilaisesta ja Raamatusta tälläkin kertaa.  ;D Tällaisten älyttömyyksien vuoksi en halua kuulua enää koko saatanan valtioon! Viimeisiä euroja viedään kansan selkänahasta... Kukahan keksii ensimmäisenä kysyä eurojaan takaisin aseen kera?  ;D Hassua on elämä ollut Hölmölässä ainakin EU:hun liittymisestä lähtien.  :)

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442719223669.html

Edit: Elämme mielenkiintoisia aikoja, Katainen, Stubb, Saatana, Pöntinen, Sipilä, EU, USA, Venäjä, "pakolaiskriisi", Kreikan "kansalle" jo lainatut ja vielä lainattavat miljardit + monet muut maat perässä Suomi varmasti pian mukaan lukien ja nyt uusimpana ja toki odotettunakin toimena näiden katastrofien seurauksia korjaillaan, mutta sen maksavat toki KAIKKI muut kuin näiden aiheuttajat, ay-pomot jne... ONNEKSI EI itse tarvitse enää niin kiinnostua näistä asioista vaikka suunnatonta vitutusta kaikki edelliset esimerkit aiheuttavatkin!! Voisin aivan hyvin muuttaa umpimetsään ja sulkea silmäni ja tukkia korvani kaikelta paskalta!
« Viimeksi muokattu: 21.09.2015, 22:17:51 kirjoittanut Radical »

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2572 : 22.09.2015, 18:23:43 »
Olen vähentänyt uutisten seuraamista juurikin edellä kerrotuista syistä, ehkä vähän eri painotuksin.

Helpottaa kummasti, etenkin kun asiat ei välttämättä ole kaikilta osin niin huonosti, kuin median perusteella voisi luulla.

SunRiseGirl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2573 : 23.09.2015, 02:29:29 »
Joo ei tympinyt kun avasin tän ketjun mutta nyt tympii. Eikö tuota kaiken paskan oksentamista, mitä nimim. Radical nyt harrastaa, pääse missään eroon?

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2574 : 23.09.2015, 11:12:26 »
Olen vähentänyt uutisten seuraamista juurikin edellä kerrotuista syistä, ehkä vähän eri painotuksin.

Helpottaa kummasti, etenkin kun asiat ei välttämättä ole kaikilta osin niin huonosti, kuin median perusteella voisi luulla.

Huomenta! :)
Itse olen tehnyt myös samoin, mutta välillä on pakko käydä lukemassa, mitä tapahtuu. Oikeastaan olen jo hieman tipahtanut kärryiltä kaikesta siitä, mitä hallitus on saanut aikaan, koska en enää seuraa politiikkaa samalla innolla kuin joskus aikoinaan. Perheenyhdistämisen kriteereitä on ilmeisesti onnistuttu kiristämään ja se on mielestäni loistavaa, koska sen kautta ne suurimmat määrät tulevat . Tottakai media revittelee asioilla ja saa ne näyttämään aina paljon dramaattisemmilta kuin ne ovat. Näin media on toiminut aina ja tuosta revittelystä se leipänsä saakin. Kompromisseihin kun on pakko suostua hallituksessakin, mutta hyvin pettynyt olen silti. Eniten nykyään vituttaa EU-puolue Kokoomus ja sen edustajat. Ennen äänestin jopa Kokoomusta, mutta se ja sen pikkupojat, kuten Katainen ja Stubb Suomen tähän tilanteeseen perseennuolemisellaan, ahneudellaan ja typeryydellään osittain ajoivatkin. Presidentti Niinistöstä olen pitänyt kuitenkin aina. Toki Suomen tilanne ja esim. luottoluokitus ovat vieläkin aivan toista maata kuin vaikkapa Kreikalla ja Portugalilla ja töitä tämän eteen KAIKKIEN pitäisi tehdä ja kansanedustajien ja muiden virkamiesten oliskin helppoa näyttää mallia kansalle leikkaamalla saman verran palkoistaan, kuten vaikkapa sairaanhoitajilta on nyt lähtemässä, koska heidän palkkanauhansa ovat aivan toista maata kuin tavallisella tallaajalla! Lähinnä kaikenlainen vääryys ja ahneus minua vituttaa. Kuten olen sanonut, heikoimpia olen suojellut aina. Ammatistani huolimatta.

Edit: Yhteiskuntarauhan puolesta liputan kuitenkin minäkin ja toivon myös, että piispa ja hänen vaimonsa saavat elää pitkän elämän lähes 900 000 euron kattohuoneistossaan muhkean palkkapussinsa kanssa. Tällainen ei vain toimi kovin hyvänä esimerkkiä ihmisille tällaisinä aikoina, kun vyötä pitäisi kiristää ja kiristää normaalien kansalaisten keskuudessa ja virkamiehet ynnä muut piispat toimivat taas tällä tavoin. Tämä saattaa hermostuttaa moniakin ihmisiä.

Minun tapani tuoda asioita julki ja kirjoittaa niistä ei varmasti miellytä useimpia ihmisiä. En kuitenkaan ole sinisilmäinen ja yhtä helposti puijattava ja lahjottava otus kuin nykyinen pääministerimme, EU:n sätkynukke ja Merkelin lemmikki, Juha Sipilä. Suomalaisia on kuulemma helppo puijata, niin sanovat monet...Uskomme kuulemma kaikenlaiset valeet niin helposti.

Toivottavasti hallitus tipauttaa turvapaikanhakijoille annettavia rahoja entisestään, koska heillä on nyt katto päänsä päällä, ruokaa maha täynnä ja Suomessa ei toistaiseksi tarvitse pelätä kalifaatin rakentajia ja shariaa.... Tämä olisi hyvä signaali, kuten myös tuo perheenyhdistämisen kriteerien kiristäminen. Viidakkorumpu toimii nykyään paljon nopeammin kuin Suomen hallitus tai EU. Koskahan EU hajottaa ne ihmissalakuljettajien veneet, kuten lupasi? En ole kyllä seurannut niin tarkasti vaikka olisivat jo sen tehneetkin... Tuskin. Ei tulisi hukkuneita ihmisiä rannoille niin paljon. EU ei näemmä/muka pysty pitämään edes omista rajoistaan huolta! Naurettavaa! Tahto se on, joka asioista taitaa puuttua...

SunRiseGirl: Kyllä musta pian eroon pääsee. Olen mahdollisesti ("mahdollisesti", koska en ole varma, alanko pakoilla) lähdössä melko pian linnaan piiitkäksi aikaa ja pakko ei ole minun tympiintymisiäni ja vikinöitäni lukea, kuten ei minunkaan ole pakko seurata Suomen tilannetta tai politiikkaa tai sinun viestejäsi. Tosin hyvällä tuurilla saatat päästä minun jutuistani eroon jo paljon aiemminkin, koska minut ja bonuksena myöskin isäni on uhattu tappaa monienkin rikollisten toimesta... En ole paininut aivan kevyessä sarjassa siellä ja tällaista on siis elämäni vielä nykyäänkin. En toki luovu hengestäni kuitenkaan aivan vapaaehtoisesti, joten voin tuottaa myös pettymyksen näiltäkin osin. Mutta pitelehän peukkuja, olen melko sitkeä tapaus edelleenkin vaikka invalidi olenkin! :) Invalidiuteni on kuitenkin pieni ongelma linnassa, koska siellä en voi käyttää asetta kovin helposti ja en ole liittoutunut kenenkään kanssa, joten joku voi siis onnistuakin... Elämäni voi olla esim. nahkaliivin arvoinen jollekin. :) Harmi, että pilasin vikinöilläni Sinun täydellisen elämäsi ja päiväsi! Helpottivatko nämä tiedot elämääsi, SRG?

Ole helvetin tyytyväinen, että sinun elämässäsi ei ole tällaisia huolia tai että elämäsi ei ole nahkaliivin arvoinen! Tai jos sinulla on näitä samoja ongelmia kuin minulla, niin otahan reippaasti yhteyttä, niin minä voin ehkä jopa auttaa Sinua? Mistähän minä saisin turvapaikan? Ja kertomukseni ei ole valetta, kuten suurimmalla osalla turvapaikanhakijoista/elintasopakolaisista! Näinä aikoina on myöskin vähän huono mennä istumaan, kun ei tiedä, mitä vaikkapa Venäjä tekee. Muistissani on edelleen hyvin Köyliössä istuskellessani siellä alakerran seinällä oleva muistotaulu siitä, kun vartijat eivät osanneet / halunneet pelastaa vankeja vaan osa heistä paloi selleihinsä Köyliön palossa...Muistaakseni siellä kuoli lähes 20 vankia, jotka olivat nuoria ja lyhyisiin tuomioihin tuomittuja...NAM! :)

SRG: Myöskin ketjun nimestä päätellen tämä kyseinen ketju saattaa aiheuttaa tympiintymistä... Oletko koskaan tullut ajatelleeksi sitä asiaa?

Kiitos vastauksistasi jo etukäteen, SunRiseGirl!
« Viimeksi muokattu: 23.09.2015, 14:16:23 kirjoittanut Radical »

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2575 : 23.09.2015, 16:31:17 »
Olen mahdollisesti ("mahdollisesti", koska en ole varma, alanko pakoilla) lähdössä melko pian linnaan piiitkäksi aikaa...

Oho. Kerroit joskus Kalajoen juhannuksen tapahtumista, mutta että pitkäksi aikaa? Ei kai siinä mitään kovin vakavaa ollut (vai muistanko/kuvittelenko väärin).

Mun mielestä tällainen asia on sen sarjan tympimistä, että aika harvalla.

Kuten olen joskus aikaisemminkin sanonut, niin Radicalin kertomukset ovat mielenkiintoisia, vaikka olisikin eri mieltä, ja tänne asian viereen kyllä juttua sopii, matkailun ulkopuoleltakin.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2576 : 23.09.2015, 17:48:50 »

Oho. Kerroit joskus Kalajoen juhannuksen tapahtumista, mutta että pitkäksi aikaa? Ei kai siinä mitään kovin vakavaa ollut (vai muistanko/kuvittelenko väärin).

Mun mielestä tällainen asia on sen sarjan tympimistä, että aika harvalla.

Kuten olen joskus aikaisemminkin sanonut, niin Radicalin kertomukset ovat mielenkiintoisia, vaikka olisikin eri mieltä, ja tänne asian viereen kyllä juttua sopii, matkailun ulkopuoleltakin.

Hovissa on pari muutakin juttua hautumassa... Kalajoesta syyttäjä hakee hovissa 1v 9kk ja asom 2v 6kk, käräjäoikeudessa syyttäjän hakema 1v 9kk ei menestynyt, koska minullekin oli tehty kaikenlaista sitä viimeistä niittiä ennen ja tuomio tipahti näin ollen siellä tasan vuoteen. Valitin minäkin tietenkin, että tulisi kaikki samaan pakettiin ja en menettäisi puolikkaita ennen kuin on kaikki siististi samassa nipussa. Ihan tarpeeksi vakava toi juttusarja oli minusta kuitenkin. En viitsi kertoilla asioista täällä tämän enempää näin kaikkien kuullen. On taas pian Ilta-Sanomat paikallla. Edit: Korvauksiakin haettiin muistaakseni lähemmäs 100 000 euron edestä vaikka kenellekään muulle kuin minulle ei tapahtunut mitään. En ole jaksanut laskea kaikkea edes yhteen. Ainahan sitä kannattaa yrittää, jos onni potkaisisi. :)

Juu, kyllä eri mieltä saa minunkin mielestäni olla ja silti voin kirjoitella ihmisten kanssa ja minä en ole se joka menee ensimmäisenä henkilökohtaisuuksiin. Voin laittaa privaa jossakin vaiheessa...
« Viimeksi muokattu: 24.09.2015, 12:23:51 kirjoittanut Radical »

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #2577 : 23.09.2015, 18:21:43 »
Ok. Ei kun jaksamista sinne. Elämä jatkuu sen jälkeen, vaikka olisikin hetken poissa.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2578 : 23.09.2015, 18:30:38 »
Ok. Ei kun jaksamista sinne. Elämä jatkuu sen jälkeen, vaikka olisikin hetken poissa.

Kiitoksia paljon! :)  Näinhän se on, että elämä jatkuu vaikka kävisikin välillä istumassa ja nyt varmasti viimeistä kertaa. Fysiikka tässä vaan alkaa olla se, joka on ensimmäisenä itsellä pettämässä. Vähän niinku päästä varpaisiin asti kaikki alkaa olla lopussa, kyllä 20 vuotta alalla jälkensä on jättänyt...  ;D Enkä suosittele kenellekään, mitään hyvää täältä en lopulta löytänyt. Vain kaikkea hyvin rumaa vai miten sen nyt sanoisi.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2579 : 24.09.2015, 14:59:34 »
Laitetaan nyt vähän kevyempää tympimistä tällä kertaa, ettei muilta ihmisiltä lähde järki... ;) Bluetooth-yhteys ei tahdo toimia luotettavasti tällä laitekokoonpanolla, jolla nyt tänne kirjoittelen. Eli Lenovo Miix 2 10 + Rapoon Bluetooth-hiiri ja Windows 8.1. Yhteys katkeaa jostakin syystä jatkuvasti, aluksi tätä ongelmaa ei ollut.

Pitää katsoa ajurit ja varmuuden vuoksi vaihtaa taas uudet patterit hiireen. Muuten olen ollut tyytyväinen tähän Miix Kakkoseen. Hyvä näppäimistö, kevyt kannettava, näytön saa otettua käteen ja käytettyä tablettina tai näytön voi kääntää toisin päin kiinni näppikseen ja katsoa vaikka jotain pätkää YouTubesta. Näppiksen takaosassa on myös JBL:n subwoofer, joka on silloin katsojaan päin. Liittimiä on myös ihan kivasti, micro-HDMI, micro-USB, kaksi normaalia USB:tä, micro-SD jne. Erittäin edullinen laite ja kolmen vuoden takuuaika. Tuli nyt ehkä vähän väärään topiciin osa, mutta menköön nyt. :)

Päivitin tosin tota edellistä tympimistä melkoisten korvausvaatimusten kohdalta...
« Viimeksi muokattu: 24.09.2015, 16:00:47 kirjoittanut Radical »