Tympiikö?

(Luettu 474398 kertaa)

Tommi

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #80 : 30.07.2004, 15:32:03 »
No vituttaapa monia tallaajia.
Laittakaa Fear Factoryn archetype ekasta biisistä lähtien soittimeen ja volumee kovalle niin luulis helpottavan. tai riippuu tyypistä mut mulla ainakin auttaa vitutukseen tommonen raivoaminen.
 if only silence could ever talk, how loud would be the voice... ' - Moonspell

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #81 : 30.07.2004, 16:21:11 »
Eiköhän ole niin, että meille suomalais-ugrilaisille tympiminen/v*****s on välillä ihan tarpeellista. Tää tympimisen jakaminen on kyllä ehkä liian ei-suomalais-ugrilaista..........

Itsellä tympimiseen tosin toimii autoilu moottoritiellä, lujalla vauhdilla (nopeusrajoitusten mukaan, herra konstaapeli). Täältä pk-seudulta, kun ajaa Porvooseen ja takaisin, niin johan helpottaa  :oops:
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
Tympiikö?
« Vastaus #82 : 31.07.2004, 08:36:52 »
Minut jätettiin yksin kotiin viideksi viikoksi. Kultsimultsi lähti Amerikkaa kiertämään. Olen vain tälläinen halinalle, joka kaipaa paijausta. Vapaaehtoisia? Mutta enköhän minä tämän kestä. Pitää itkeä kun siltä tuntuu... Onneksi tässä on nyt melkeinpä joka viikonlopuksi jotain tekemistä.

kaskas taas sataa vettä.

suski

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #83 : 31.07.2004, 09:01:32 »
Lainaus käyttäjältä: "isa_aurinkoinen"
kaskas taas sataa vettä.

Niinpä näkyy.. Äh, että se jaksaa tympiä päivästä toiseen!
Onhan se välillä kiva että sataa, mutta tarviiko sitä nyt sitten ihan jokapäivä viskata niskaan.
No kyllä se aurinko tuolta _ehkä_ tulee! Tai ainakin paranis tulla, koska muuten menee tämän päivän suunnitelmat todella poskelleen.. Jos se nyt sitten aamun satais, niin oliskohan illalla poutaa, samaan tapaan kun eilenkin!? No toivossa on hyvä elää.

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #84 : 31.07.2004, 13:20:15 »
Tuli tossa pari päivää sitten uutisissa, että viimeisten 48 tunnin sademäärä on monessa paikassa ylittänyt koko heinäkuun normaalin sademäärän. Sade ei tymmi (hmm, onks tommonen sana ees suomee? :D), vaan se, etten pääse rullaluistelemaan, koska bleideissä ei oo kellukkeita. Rrrkele.

Vois kostoks mennä kellumaan uimapatjalla Rekolan juna-asemalle.

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

Tigalily

• Himoreissaaja
    • Yahoo Instant Messenger - tiger_lily1980
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #85 : 02.08.2004, 10:23:49 »
Lauantaina otti päähän oikein kunnolla. Olin lähdössä varman päälle oikein ajoissa ajamaan Etelä-Sipoosta Valkeakoskelle töihin. Normaalisti matkaan hurahtaa pari tuntia. Piti olla kahdeksalta perillä joten lähdin neljän jälkeen että kerkiäisin pysähtyä ja purkaa tavaroita Hämeenlinnassa matkan varrella. Nooh... Toisin kävi.

Sillä välin kun istuskeltiin saaressa kahvilla, oli satanut sen verran ettei saaresta enää sellaisen pienen jorpakon yli siltaa pitkin päässyt pois. Eikä sieltä tietenkään ollut muita teitä. No, eikun odottelemaan, ja tunti siinä hurahti. Sitten välillä Sipoo-Nurmijärvi oli vielä 4 kiertotietä. (sekä se surullisen kuuluisa Vantaanjoki että vähemmän kuuluisa Sipoonjoki tulvivat aika huolella) Olin Valkeakoskella klo 21.10. En pysähtynyt matkalla Hämeenlinnassa. Tympi. KYLLÄ! Ja jos sateet jatkuu, pitää ensi viikonloppunakin mennä Sipooseen. Tälläkertaa vain kellaria tyhjentämään. Vedestä siis.
quot;Happiness is in the journey, not at the end of the road."
- Quilter's saying

Anna-Julia

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #86 : 02.08.2004, 10:25:42 »
Lainaus käyttäjältä: "Pi"
Sade ei tymmi (hmm, onks tommonen sana ees suomee? :D

On se.
empii - ei emmi
kömpii - ei kömmi
tympii - ei tymmi

On tää ihana kieli.  :D

delerium

• Aloittelija
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #87 : 02.08.2004, 13:57:23 »
Mua ainaski tympii mennä huomenna töihin..Enää 4 viikkoa kakkaduunia ja sitte pääsee taas opintojen pariin. Jihuu!

Tosin kakkaduuniakin kestän, kun tiedän pääseväni niillä rahoilla ensi keväänä meksikoon seikkailemaan. Toivottavasti ainakin  :?

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
Tympiikö?
« Vastaus #88 : 05.08.2004, 22:04:43 »
Miksi kaikki sanoo, että viisi viikkoa on lyhyt aika? Ei se perkele siltä tunnu. Voi tylsyys.

Cachorro

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #89 : 06.08.2004, 09:17:05 »
Joo, tympii. Miekin oon viikon kesäleski. Ja aika tuntuu uskomattoman pitkältä, varsinkin kun töihin paluu ja kesän helteet koittivat tällä samaisella viikolla. Eikä oloa helpota yhtään yhtäkkiä elämääni pölähtänyt viehättävä kolmas nainen...
quot;Cachorro sem vergonha"

anzut

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - anzut@hotmail.com
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #90 : 08.08.2004, 13:11:20 »
Aina mulle käy näin. Pari päivää reissulta paluun jälkeen on kivaa olla kotona ja sitten pillitän jo takaisin. En olisi vielä halunnut kotiin  :cry:

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
Tympiikö?
« Vastaus #91 : 08.08.2004, 14:38:49 »
Tympii tama sadekausi. Hostelli on kaukana ja sade piiskaa maata. Tympii myos se, etta kotiinpaluu on liian lahella. Haluan muuttaa Hongkongiin, en halua Suomeen enaa koskaan.

lisaksi tympii nettikahvilan liian tehokas ilmastointi. eivat taalla ymmarra lammon paalle.
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

juspu

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #92 : 09.08.2004, 02:29:19 »
Jotenkin on nyt luovuus kadonnut jonnekin kuusen alle piiloon. Ei oikein vaan saa mitään aikaseksi. Tylsää.

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
Tympiikö?
« Vastaus #93 : 10.08.2004, 19:46:52 »
taidan etsiä itselleni uuden työpaikan. hermi.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #94 : 11.08.2004, 09:47:08 »
Lainaus käyttäjältä: "juspu"
Jotenkin on nyt luovuus kadonnut jonnekin kuusen alle piiloon. Ei oikein vaan saa mitään aikaseksi. Tylsää.

Samat sanat! Oikein hävettää. :oops:
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

yshmio

• Vieras
Tympiikö?
« Vastaus #95 : 12.08.2004, 13:45:06 »
Tympii oikein olan takaa. Olen Suomessa. Ei niin kivaa. Ei laisinkaan.

outo_otus

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #96 : 12.08.2004, 14:29:42 »
No vähän nyt kyllä tympii. Olen lähdössä lauantaina Itävaltaan, mikä sinänsä on tietty tosi kivaa mutta kun...

...olen ollut kohta viikon kuumeessa. Olo on kurja. Äsken hain matkaevästä kaupasta ja 100m kävely tuntui lähes ylivoimaiselta urheilusuoritukselta. Jos en tästä pian kuntoudu, niin alppilomani koostuu siitä, että sängyssä maaten vilkuilen Alppeja ikkunasta samalla kun möllötän telkusta olympialaisia.

No kyllähän tuli maristua. Ehkäpä siinä taudit unohtuu kun mieli kohenee matkalle päästessä!
os en löydä itseäni täältä, täytyy etsiä muualta.

Pi

• Reissaajaguru
    • MSN Messenger  - typo@arabuusimiehet.com
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #97 : 12.08.2004, 14:33:36 »
Tympii se, että istun töissä enkä voi tehdä töitä, koska muut eivät tee omiaan. Helevettiäkö mä täällä kökötän nostamassa palkkaa pallontallaajien surffaamisesta, kun voisin yhtä hyvin kököttää kotona Doom kolmosta pelaamassa tai viuhtoa pitkin pohjois-Haagaa ja lähialueita rullaluistimilla tai nostella puntteja salilla. Kun kerran ollaan töissä niin olis sitten töitä kans mitä tehdä, vapaa-aikaa voi viettää sit vapaa-ajalla. Grr.

.pi.
Minä poika se reilaan ja reivaan, turhat huolet mäelle heivaan.

yshmio.

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #98 : 12.08.2004, 14:46:34 »
Niin ja sitten lisäksi tympii vielä se, että kädet on tosi väsyneet ja kyynertaipeet ei taivu kun raahasin vuorokauden omaisuuttani pitkin pohjoismaita.

Sit on vielä kurkku kipeä, vaikka ulkona on tosi kesä. Laivalla oli ihan helvetillisen kylmä, mikä oli ylikummaa.

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #99 : 12.08.2004, 15:02:07 »
Lainaus käyttäjältä: "Pi"
Tympii se, että istun töissä enkä voi tehdä töitä, koska muut eivät tee omiaan. Helevettiäkö mä täällä kökötän nostamassa palkkaa pallontallaajien surffaamisesta, kun voisin yhtä hyvin kököttää kotona Doom kolmosta pelaamassa tai viuhtoa pitkin pohjois-Haagaa ja lähialueita rullaluistimilla tai nostella puntteja salilla. Kun kerran ollaan töissä niin olis sitten töitä kans mitä tehdä, vapaa-aikaa voi viettää sit vapaa-ajalla. Grr.

.pi.

Töissä olen minäkin, jotain kai tässä tekevinänikin...
Vaan tylsää tulisi ilman nettiä, kaiket päivät koneella eikä lainkaan tarpeeksi tapahdu...mutta jos joku haluaa maksaa tästä niin maksakoon. Kaippa tuo puhelin taas joskus soi niin saa pölistäkin välillä...huomenna tosin on viimeinen työpäiväni tässä firmassa.. :D
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------