Tympiikö?

(Luettu 620090 kertaa)

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1080 : 13.04.2007, 18:42:03 »
Tympii tosissaan. Muutama viikko sitten kolaroin Luganossa skootteripojan kanssa. Poika myönsi olevansa syyllinen, poliisi teki raportin ja luulin, että sillä hyvä. Nyt näyttää siltä, että pojan vakuutusyhtiö ei halua tunnustaa syyllisyyttä, poliisin lappu on puutteellinen enkä typeryyttäni älynnyt ottaa yhteystietoja silminnäkijöiltä.

No on kasko joo, mutta omavastuu menee ja harmittaa, kun tuntuu, että tässä nyt viilataan tyhmää ulkomaalaista kunnolla linssiin.

Sistis-80

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1081 : 13.04.2007, 22:41:01 »
Tympii tosiaan. Tänään oli töissä päivä, ettei ollut oikein mitään tekemistä. Siellä möllöttelin melkein tyhjän panttina. Pomo ja muut projektityöntekijät sanoivat, että heidän hommat ovat nyt vielä vähän kesken, ettei seuraavaan vaiheeseen voida vielä siirtyä. Noh, ensi viikolla sitten. Ei auttanut kuin odottaa ja yritellä keksiä tekemistä.

Ja tänään kotosalla on mennyt ilta siivoillessa. Ja nyt on nuutunut olo, eikä jaksa edes lähteä "radalle".

Onneksi huomenna on bändihommia tiedossa. Treeniä, keikkaa ja lehtihaastattelun antaminen...
ee

Cherbourg

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1082 : 13.04.2007, 23:06:00 »
Tympii...  :(
1) On perjantai-ilta ja istun tietokoneluokassa. En oikeen tiedä, kenelle soittaisin. Ilmeisesti pitäisi laajentaa tuttavapiiriä hieman.
2) Vituttaa, kun yksikään suhde ei kestä vuotta pidempään.
3) Sinkkuilu. Ja se, että lähetän hate maileja exälle ja saan raivokohtauksen, kun kuulen/näen merkinkin sen uudesta naisesta.
4) En saa kesätöitä.
5) KAIKKI kaverit seurustelee. Eroais nyt edes joku pari
 :twisted:

4. kohta ei ole kovin paha, koska se antaa tekosyyn lähteä reissuun.

kookaburra

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://my.opera.com/kookaburra82/albums/
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #1083 : 14.04.2007, 13:35:39 »
Nyt tympii :x
Olin jättänyt eilen perjantain 13. päivän kunniaksi käsilaukkuni sisäpihallemme pyöränsarveen (!!), lompakkoineen päivineen tietysti. Nyt sitä sitten metsästetään, naapurin näköhavainto laukusta oli vielä tältä aamulta. Ainakin kolme eri ihmistä oli sen nähnyt pihalla lojumassa, mutta kukaan ei ollut vaivautunut kurkistamaan sisään. Eräs naapuri luuli sen vain "sisältävän roskaa". (Ihan uusi, puhdas laukku vielä.) En nyt tästä voi tietenkään muita syyttää, minähän tässä se idiootti olen, mutta joskus kanssaihmisten välinpitämättömyyskin kyllä tyrmää.

Lisäksi saimme eilen poikakaverini kanssa terveyskeskuksessa asioidessamme kuulla, että häntä ei olekaan rekisteröity Suomen terveydenhuoltojärjestelmään ollenkaan, vaikka Kela-korttikin myönnettiin jo ajat sitten! Ulkomaalaispoliisin ja maistraatin välillä on ilmeisesti käynyt joku moka. Onneksi tämä huomattiin kiireettömän vaivan yhteydessä eikä jalan katkettua...

Lisäksi kaupan päälle tuuli vielä paukautti aamulla ikkunalasin tuhansiksi sirpaleiksi lattialle :x (Korvaako vakuutus tämmöisiä?)

Joko riittää? :lol:
Kesyt linnut kaipaavat, villit lentävät...

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1084 : 14.04.2007, 18:33:20 »
Lainaus käyttäjältä: "pikkumyy"

Lisäksi kaupan päälle tuuli vielä paukautti aamulla ikkunalasin tuhansiksi sirpaleiksi lattialle :x (Korvaako vakuutus tämmöisiä?)

Kylla kotivakuutuksen luulisi tuollaisen korvaavan, eihan sen hajoaminen johtunut huolimattomuudestasi tai laiminlyonnista. Maanantaina vaan ilmoitusta tekemaan.
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

astaelina

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1085 : 15.04.2007, 09:14:52 »
Tympii!! Kevätflunssa iski täydellä teholla kimppuun. Nieleminen on mahdotonta, nenä vuotaa, silmät vuotaa ja väsyttää ihan törkeästi. Eihän tässä olisikaan kuin vuoden kiireisin aika opinnoissa ja torstaina lähtö Pietariin matkanjohtajan ominaisuudessa...  :?

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1086 : 16.04.2007, 10:04:37 »
Mua tympii suunnattomasti se, että Twin Peaksin kakkoskauden jaksoja ei uusita seuraavana viikonloppuna niin kuin ensimmäisen kauden jaksoja vaan sekä lauantaina että sunnuntaina näytetään aina uusi jakso. Mä olen ehtinyt kehittää pakkomielteen Twin Peaksiin, mutten nyt pysty millään katsomaan joka jaksoa :(

Täytynee yrittää tutustua videoiden ajastustoimintoon, mutta se saattaa osoittautua liian haastavaksi...

andr

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1087 : 16.04.2007, 11:06:04 »
Lainaus käyttäjältä: "akk"
Mua tympii suunnattomasti se, että Twin Peaksin kakkoskauden jaksoja ei uusita seuraavana viikonloppuna niin kuin ensimmäisen kauden jaksoja vaan sekä lauantaina että sunnuntaina näytetään aina uusi jakso. Mä olen ehtinyt kehittää pakkomielteen Twin Peaksiin, mutten nyt pysty millään katsomaan joka jaksoa :(

Täytynee yrittää tutustua videoiden ajastustoimintoon, mutta se saattaa osoittautua liian haastavaksi...

Btw, tiedätkö meinaako ne näyttää sitä leffaa kans? Muistaakseni kun edellisen kerran Twin Peaksia uusittiin, niin silloin lähetettiin myös Fire Walk With Me. Missasin sen silloin, ja oon viimeks nähny sen varmaan joskus yläasteella.... Meillä muuten ei saakelin SubTV meinaa toimia lainkaan välillä, eilenkin Twin Peaks pätki ja tuli tyhmännäköisiä hidastuksia... Kännöksissä oli muuten tullut jotain ihan käsittämättömiä kämmejä, Maddy oli välillä Betty ja välillä Mary.

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1088 : 16.04.2007, 11:16:20 »
Lainaus käyttäjältä: "andr"

Btw, tiedätkö meinaako ne näyttää sitä leffaa kans? Muistaakseni kun edellisen kerran Twin Peaksia uusittiin, niin silloin lähetettiin myös Fire Walk With Me. Missasin sen silloin, ja oon viimeks nähny sen varmaan joskus yläasteella.... Meillä muuten ei saakelin SubTV meinaa toimia lainkaan välillä, eilenkin Twin Peaks pätki ja tuli tyhmännäköisiä hidastuksia... Kännöksissä oli muuten tullut jotain ihan käsittämättömiä kämmejä, Maddy oli välillä Betty ja välillä Mary.

En tiedä näyttävätkö sitä leffaa. Ainakaan nettisivuilla ei ole mainintaa siitä, että se näytettäisiin :( Mä en ole nähnyt sitä ollenkaan ja muutenkin olen nähnyt koko sarjasta vain satunnaisia jaksoja aiemmin. Sen takia olenkin kehittänyt tämän pakkomielteen... Kiinnitin eilen huomiota samaan niissä käännöksissä. Aiemmin en ole tuollaisia mokia huomannut, liittyyköhän tuo siihen, että kausi vaihtui?

andr

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1089 : 16.04.2007, 11:37:09 »

En tiedä näyttävätkö sitä leffaa. Ainakaan nettisivuilla ei ole mainintaa siitä, että se näytettäisiin :( Mä en ole nähnyt sitä ollenkaan ja muutenkin olen nähnyt koko sarjasta vain satunnaisia jaksoja aiemmin. Sen takia olenkin kehittänyt tämän pakkomielteen... Kiinnitin eilen huomiota samaan niissä käännöksissä. Aiemmin en ole tuollaisia mokia huomannut, liittyyköhän tuo siihen, että kausi vaihtui?

Mutta sinä onnekas, joka asut pääkaupunkiseudulla voit reissata Helsinkiin elokuva-arkistoon katsomaan Fire Walk With Me:n!  Siellä on (taas vaihteeksi) innostuttu Lynchistä... Minäkään en nähnyt viimeksi sarjasta kuin satunnaisia jaksoja, syynä tosin oli se, että sarja tuli silloin jokaisena viikonpäivänä, ja toiset vaihtarit halusi kokoa jan olla lähdössä baariin siihen aikaan, kun sarja tuli.... :shock:  Ihan kummaa... :roll:  Mun mielestä Twin Peaks oli paljo  kivempi kuin ne baarit! :P  Tosin Fire Walk With Me tulee vasta siihen toukokuussa alkavaan uuteen ohjelmistoon, netissä sitä ei ole vielä mainittu ( minun ohjelmani kun tuli postiluukusta).

yhh... nyt loppuu tämä semi-lomailu prosen äärellä, mars kouluun seuraamaan tuntia...! ( nyt se puhuu jo itselleen :roll: )

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1090 : 16.04.2007, 12:05:10 »

Mutta sinä onnekas, joka asut pääkaupunkiseudulla voit reissata Helsinkiin elokuva-arkistoon katsomaan Fire Walk With Me:n!  Siellä on (taas vaihteeksi) innostuttu Lynchistä...

Mitä mitä mitä??? En ole huomannutkaan...

Minäkään en nähnyt viimeksi sarjasta kuin satunnaisia jaksoja, syynä tosin oli se, että sarja tuli silloin jokaisena viikonpäivänä, ja toiset vaihtarit halusi kokoa jan olla lähdössä baariin siihen aikaan, kun sarja tuli.... :shock:  Ihan kummaa... :roll:  Mun mielestä Twin Peaks oli paljo  kivempi kuin ne baarit! :P  Tosin Fire Walk With Me tulee vasta siihen toukokuussa alkavaan uuteen ohjelmistoon, netissä sitä ei ole vielä mainittu ( minun ohjelmani kun tuli postiluukusta).

Ja täällä löytyi selityskin... Olenkin jo odotellut tietoa uudesta ohjelmistosta. Se on siis varmaan jo jaossa Orionissakin. Täytyy muistaa ottaa mukaan, kun joka tapauksessa olen suunnitellut meneväni huomenna katsomaan yhden elokuvan (Aika elää, aika kuolla). Kuulostaa joka tapauksessa melkoisen lupaavalta...

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1091 : 16.04.2007, 21:16:09 »
Huomenna alkais kevään tenttirypistys, mutta mä olen niin kipeänä että mistään ei tule mitään... muutenkin puolet tenteistä piti jo järjestellä uusiksi kun tentaattorien ehdottamat tenttipäivät ei kelvanneet, ja nyt ne mennee toiseen kertaan uusiksi... no joo, enemmän mua kyllä kismittää se että olen taas kipeänä, ne tentit kun nyt kuitenkin on vaan järjestelykysymys...

andr

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1092 : 16.04.2007, 23:43:49 »

Tekstityksistä ei aina tiedä. Lieneekö vika kääntäjässä vaiko missä?  Niissähän on nuo koodaukset ynnä muut, ja joskus ilmeisesti tulee sen takia kummia sanoja ruudulle - siis tekninen ongelma ei kääntäjästä johtuva. Joskus saattaa tupsahdella kesken ohjelman toisen ohjelman tekstityksiä - on se vähän hupaisaa, jos sattuisi vaikka katsomaan dokkaria ALaskasta, ja yht'äkkiä tekstityksissä puhuttaisiinkin Prahan nähtävyyksistä... :roll: Toisaalta on se vähän omituista, kun muistaakseni koko sarjassa ei kertaakaan edes mainittu yhtään Maryä eikä Bettyä, jotenkin mietin, että jos sittenkin tekninen tai kirjoitusvirhe....

Sinäänsähän Twin Peaksia on senkin takia hauska seurata, kun Cooperin aksentti on niin erilainen kuin muilla. Muutenkin puhuvat kerrassaan hupaisasti  :D

Londra

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1093 : 17.04.2007, 20:38:25 »

Btw, tiedätkö meinaako ne näyttää sitä leffaa kans?

Hassua kyllä, satuin tässä joku päivä katsomaan Vesiposti vastaa lähetyksen varmaan ekaa kertaa ikinä kokonaan ja siellä kerrottiin, että kyllä näyttävät leffan. Kuulemma toisen tuotantokauden jaksojen perään joskus toukokuussa(?). Ei mua tämä asia varsinaisesti tymmi, mutta kerroinpahan kuitenkin vähentääkseni muiden tympimistä.  :)
Turistiripuli menee pillereillä ohi, mutta käyttämättömästä elämästä ei saa rahojaan takaisin.

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1094 : 18.04.2007, 09:29:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Londra"

Hassua kyllä, satuin tässä joku päivä katsomaan Vesiposti vastaa lähetyksen varmaan ekaa kertaa ikinä kokonaan ja siellä kerrottiin, että kyllä näyttävät leffan. Kuulemma toisen tuotantokauden jaksojen perään joskus toukokuussa(?). Ei mua tämä asia varsinaisesti tymmi, mutta kerroinpahan kuitenkin vähentääkseni muiden tympimistä.  :)

Loistavaa! Minua nimittäin alkoi tympiä, kun huomasin, että tuo leffa näytetään Orionissa pallontallaajamatkan aikana. (Eka esitys on keskiviikkona samalla viikolla ja toinen viikonloppuna.)

andr

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1095 : 18.04.2007, 10:38:49 »
Lainaus käyttäjältä: "Londra"

Btw, tiedätkö meinaako ne näyttää sitä leffaa kans?

Jei! Aloin tässä jo vähän melkein masentuakin, kun totesin, ettei Turun kaupunginkirjastossa ole Fire Walk With Metä (tai no on siellä sen suondtrack), mutta nytpäs näenkin sen telkkarista! 8)

Daria

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1096 : 18.04.2007, 12:14:09 »
Tympii. Kevat on edesauttanut kaikkia allergiaoireita kukkimaan oikein urakalla.  :evil:
Pozwól sercu prowadzić Cię -
I serce namówię by zechciało znowu mocniej bić!

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1097 : 19.04.2007, 23:21:08 »
Ryanair ilmoitti tänään lopettavansa toukokuusta alkaen Tukholma-Kaunas -reitin.

Mitä mitä. Minulla on varaus heinäkuulle... Tarkoitus oli mennä sitä kautta Liettuaan seikkailemaan, ja mahdollisesti myös Valko-Venäjälle tai Kaliningradiin.

Mutta mihin ihmeeseen suunnata nyt, jos laiva on jo varattu Turusta Tukholmaan. Luovat ratkaisut palkitaan :)
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

vilviis

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1098 : 20.04.2007, 00:00:19 »
No joo nyt tympii kyllä itseäkin. Jo alkuvuonna varasin lennot Bremeniin niin että pääsen katsomaan fudista paikan päälle toukokuussa. Nyt kuulin että liput oli jo myyty loppuun kun ystävä niitä koitti käydä ostaas. Matsiin kolme viikkoa ja ei edes mikään suuri matsi kyseessä.

Tiesin että Saksassa on ennennäkemätön fudisbuumi, mutta että noin kova. Eihän tätä ymmärrä tietty kaikki mutta kyllä vaan voi vitu....!

miumau

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #1099 : 20.04.2007, 00:02:32 »
Lainaus käyttäjältä: "hani"

Mutta mihin ihmeeseen suunnata nyt, jos laiva on jo varattu Turusta Tukholmaan. Luovat ratkaisut palkitaan :)

Sinne minne Rynsky sun lennot uudelleenohjaa, tai miten olis Gdanskin kautta sinne Latvia-Liettua-Valko-Venäjä-akselille? Minä kylläkin lähtisin luultavasti Glasgowiin nummille keijuhyppyjä tekemään, jos olisi ihan pakko lentää Tukholmasta Rynskyllä jonnekin...

---

Kirjoitin juuri elämäni paskimman esseen eikä mua edes hävetä, harmittaa vain, tai tympii, miten vaan.