Tympiikö?

(Luettu 463941 kertaa)

Varaa valita!

• Vieras
Tympiikö?
« : 19.05.2004, 21:17:27 »
Yli 150 suomenkielistä keskustelufoorumia
http://www.james.pp.fi/foorumit.htm

leposi

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • last.fm
Tympiikö?
« Vastaus #1 : 20.05.2004, 10:38:50 »
Ai että tympiikö?
No hieman!

Berlin

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #2 : 20.05.2004, 11:48:32 »
Törkeän harhaanjohtava otsikko! Luulin että tänne saa tulla valittamaan kaikista maailman suurista epäkohdista kuten lumen alta paljastuneesta koirankakasta, naapureiden yöllisistä suikussakäynneistä/vessan vetämisestä ja ylipainoisten naisten bikineistä, mutta eihän täältä löydykään muuta kuin jonkun nettisivun mainos  :wink:

No, voihan sitä onneksi mennä Vauva-lehden palstalle marisemaan siitä, kun typerät vanhemmat antaa lastensa itkeä kerrostaloissa kaiket päivät ja yöt. Tai Ymmärtävä tuki -foorumille kertomaan masentuneille, että ottaisivat jo itseään niskasta kiinni ja lakkaisivat olemasta niin luusereita.

(kyllä, keskustelufoorumit noin yleisesti tympii... hyvä saitti silti tuo mainostettu, soveltuu tylsiin flunssavapaapäiväsurffailuihin kuten esim. juuri tähän hetkeen)

Nick

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #3 : 20.05.2004, 13:33:32 »
kai tästä nyt voi semmosen yleisen "tympiikö" otsikon tehä kuitenkin :)

Mua tympii ihan helvetisti, 7-kuukauden loma alko, mut frendit tekee viel kokeitaan, eikä mun autokoulust oikee tuu mitää, enkä muutenkaa saa mitää aikaseks. itseasiassa nyt viikon sisällä en oo muuta kun:

* dokannu (4x)
* autokoulu, ajotunti (2x)
* siivonnu pikkasen omaa huonetta

Että tosi paljon saanut aikaan...

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #4 : 20.05.2004, 13:41:04 »
Osaisikohan kukaan arvata mikä mua tympii? No voin paljastaa, mua tympii ainakin, kun:

* Ihmiset ei osaa käyttää Googlea
* Ihmiset ei osaa käyttää hakua

:lol:

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #5 : 20.05.2004, 14:14:41 »
Tuon me (mina ja muut persoonani) Fishbone olemme huomanneet.

Minua tympii kun sataa vetta juuri silloin kun olen menossa ulos. Ei saisi valittaa kun tassa maassa kerran on mutta kylla se vituttaa ja rankasti kun katsoo ikkunasta ulos ja aurinko paistaa, ja kun kengat ja kasilaukun saa haettua ja astuu ovesta ulos niin tulee kissoja ja koiria niskaan.

Kun paivan sanomalehti kastui sateessa.

Se tympii myos kun rinkka on Suomessa ja se pitaisi jollain Copperfieldtempulla saada tanne. Varmasti maksaa miljoona euroa postittaminen.

Eipa muuta.
o matter where you go, there you are. - Earl MacRaugh

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #6 : 20.05.2004, 15:25:46 »
totta hitossa tympii!

Poikaystävä on Tsekeissä, minä en pääse sinne, koska mulla ei ole rahaa eikä töitä tiedossa. Toisaalta ei mulla ole aikaakaan lähteä, koska kouluhommat on levällään, palautettavia tehtäviä vitusti. Opinnäyte, joka piti palauttaa jo maaliskuussa, on vieläkin kesken... Mä en ole puhunut IRL ihmisten kanssa sitten lauantain. Mä vaan kökin tässä koneella ja yritän pusertaa esseetä kasaan. Yliopiston pääsykokeet on kohta ja mä olen vasta puolivälissä pääsykoekirjoja....

Pistäkää joku paremmaksi tai tulkaa pelastamaan mut täältä!!

[/quote]

Ainuska

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.myspace.com/ainotska
Tympiikö?
« Vastaus #7 : 20.05.2004, 15:42:36 »
Tympii se, että pääsykoekirjani on unohtanut yhden vaiheen kuuloaistimuksen synnystä, eikä kukaan kaveri tiedä, miten se oikeasti menee.
Tympii myös se, etten ole lukenut toisia pääsykoekirjoja juuri yhtään. Ei kaksiin pääsykokeisiin voi lukea.

Seki tympii, että ainoa henkkarini on passi, enkä jaksa miettiä, milloin voisin antaa Kiinan lähetystön pitää passiani.

Mihin Nalle Nallukainen pyrit?
nly those who risk going too far can
possibly find out how far one can go.

T.S.Eliot

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #8 : 20.05.2004, 16:29:37 »
Tympii kun aurinko paistaa (Kylla olen Dublinissa myos, vrt. aiempi kirjoitus Irlannin saasta) ja kampuksen baarin edustalla ihmiset nauttivat bisseistaan kun itse raydyn kirjastossa. Tympii myos se etta lauantaiaamuna on koe.

Tympii myos se etta vesirokosta jaa arpia.

Myos se tympii ettei ole aikaa tehda mitaan kuin lukea ja lukea ja lukea...

juhok

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • http://www.resedagboken.com/person.asp?id=21399
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #9 : 20.05.2004, 17:42:47 »
Samaa ruikutusta kun muillakin. Joka päivä 8-16 töissä sitten himaan ja pääsykoekirja nenään niin kauan kun luomet pysyy auki ja sitten nukkumaan ja sama homma alkaa alusta seuraavana aamuna. Onneksi tänään on vapaata niin voi hommailla lukemisen ohella vähän muutakin.

Sitten tympii kun kaikki uudet kaverit jäi lahden taakse ja siellä eikä missään muuallakaan paljon kerkee käymään koko kesänä kun on ainakin elokuun lopulle töitä.

Sitten tympii kun tilillä on 3€ rahaa ja palkka tulee sitten joskus.

No ei mua oikeesti niin paljon vituta, mutta tänne ei vissiin saa kirjottaa mitään positiivista, koska muuten jollenkin saattaisi tulla paha mieli. :(
Joku jolla on aikaa niin voisi vaikka aloittaa sellasen topickin mihin voi sitten kirjottaa että miksi on niin kivaa. :)
yynnissä Lonely Planet, New York City. Kts. Osta ja myy osasta!

anzut

• Himoreissaaja
    • MSN Messenger  - anzut@hotmail.com
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #10 : 20.05.2004, 17:57:29 »
"Kaikilla" muilla alkoi kesäloma eilen, mutta koska en pässyt yhtä tenttiä läpi, joudun vielä tekemään uusintatentin kun muut kirmaavat niityillä ja syövät jätskiä. JA MINÄHÄN EN SIIHEN PÄNTTÄÄ.

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #11 : 20.05.2004, 19:17:33 »
Nyt tympii sekin kun minun Dublinissa sataa ja Kristiinan ei.

Vesirokosta ei jaa arpia jos ei raavi niita. Minullakin kylla on kun raavin niita silloin 13-kesaisena kun sen sairastin.

Sekin tympii kun pitaa palata elokuussa Suomeen jos ei keksi mitaan opiskelupaikkaa taalla.

Ja paassa soi Britneyn Toxic.

tuukkak

• Reissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #12 : 20.05.2004, 19:26:35 »
Tympii kun englannista tuli arvosanaksi E ylioppilaskirjotuksissa. Ei siinä muuten mitään, mutta kun L jäi yhden pisteen päähän...

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #13 : 20.05.2004, 19:46:54 »
Kaikille varoituksen sana, saatatte joutua näkemään tätä:

Ja usein tästä lähtien tällä foorumilla.  :lol:

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #14 : 20.05.2004, 20:02:03 »
No kun en ma niita raapinutkaan muuten kun ihan vahingossa niinku... Viikonlopuksi muuten tulossa dupliiniinkin hyva saa :) tottakai kun mulla on se tentti!! Mutta sunnuntaina mennaan taas dublin mountainsille kavelylle, ehkapa taasen Cruagh Woodsiin - jeee! Ohoh, positiivinen ajatus. sori kaikki...

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #15 : 20.05.2004, 20:18:24 »
Erikoisesti kayttaytynyt saa jo monta viikkoa putkeen. Viikonloppuisin arska paistaa kun taas viikot sataa. Mutta sopii minulle.

Olin viime lauantaina Brayssa, joka oli minusta mita kivoin paikka, oli kiva lillutella varpaita meressa ja kiiveta sitten rinnetta ylospain nurtsille istumaan syomaan patonkia ja ihastelemaan merimaisemaa. Mutta saalla oli varmasti asian kanssa paljonkin tekemista, tuskin mikaan kiva paikka Braykaan kaatosateella. Dun Laoghairekin kun jo minusta on megaupea aurinkoisena sunnuntaina, purjeveneita on viihtyisa katsella ja muuta.
 8)

Mutta ei kun sataa saatana. :?

Nalle Nallukainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #16 : 20.05.2004, 20:18:34 »
Lainaus käyttäjältä: "Ainuska"
Tympii se, että pääsykoekirjani on unohtanut yhden vaiheen kuuloaistimuksen synnystä, eikä kukaan kaveri tiedä, miten se oikeasti menee.
Tympii myös se, etten ole lukenut toisia pääsykoekirjoja juuri yhtään. Ei kaksiin pääsykokeisiin voi lukea.

Seki tympii, että ainoa henkkarini on passi, enkä jaksa miettiä, milloin voisin antaa Kiinan lähetystön pitää passiani.

Mihin Nalle Nallukainen pyrit?

Nalle hakee Oulun yliopistoon lukemaan maantiedettä. Pääsykoekirjoina lukion mantsan kirjan, mutta kun niitä on viimeksi luettu neljä vuotta sitten.

Tympii, että olen kökkinyt neljä vuotta AMK.ssa ihan turhaan!

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #17 : 20.05.2004, 20:55:03 »
Yeah. Näin helatorstain kunniaksi, ettei lipsahdettaisi aiheesta, niin tympii ja vittu oikein urakalla! Tässä yksi täysin turha posti, mutta minkäs teet, sopi otsikkoon niin saatanan hyvin. Terveisiä vaan eräälle, että lienee kiva pettää lupauksia?! Noh, olenhan jo iso mies joten pitäisi kai tottua siihen, että ei saisi koskaan uskoa siihen mitä muut sanoo. :shock:

np : Kelis - I hate you so much now

mnium

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #18 : 20.05.2004, 22:05:39 »
Lainaus käyttäjältä: "fishbone"
Terveisiä vaan eräälle, että lienee kiva pettää lupauksia?! Noh, olenhan jo iso mies joten pitäisi kai tottua siihen, että ei saisi koskaan uskoa siihen mitä muut sanoo.

..myös mua nyppii, etta jengi ei muista(!) mita on luvannut... (terkut Suomeen   :evil: )....mutta mua tympii myös se, etta joku kysyy jotain, eika sitten kuuntele vastausta!! mua tympii myös se, etta joku kuvittelee tietavansa, mita mina ajattelen!! mua tympii myös se, etta joku kuvittelee tietavansa, mita mina tiedan ja mita mina en tieda!!!   :twisted:

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #19 : 20.05.2004, 22:13:57 »
Lainaus käyttäjältä: "Minendie"
..myös mua nyppii, etta jengi ei muista(!) mita on luvannut...

No niin mullekkin sanottiin, "enkai mä oo luvannu?". Mut kyllä mä nyt ainakin kerple muistan, jos lupaan jotain.. Panen suoraan tollaset "valikoivan" muistin piikkiin. :evil: