Tympiikö?

(Luettu 474512 kertaa)

Ucee

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - jjsoini@hotmail.com
    • Yahoo Instant Messenger - jjsoini@yahoo.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #40 : 26.05.2004, 19:14:20 »
mua tympii kun en tiedä koska sitä näkee seuraavan kerran mun todella hyviä kavereita ja sukulaisia.. vuoden, kahden..kolmen kuluttua.. oli viime viikonloppuna saunailta kolmen parhaan nuoruusiän kaverin kanssa joita en ollut nähnyt vuoteen. Siinä tuli aika haikea ja tyhjä olo kun on lähdössä heti uudestaan pois pitkäksi aikaa edes tietämättä koska nähdään seuraavan kerran. ja sama isovanhempien kanssa.. pakostakin tuli niiden luota pois lähtiessä autossa sellanen karmivan pelottava olo että näenköhän niitä enää koskaan kun niillä alkaa sitä ikää jo olla..

porukat on sentään luvanneet tulla tapaamaan vuoden päästä. ja veli.

mua tympii ne ihmiset jotka ei osaa arvostaa miten hyvin meillä on kaikki täällä. hyvinvointi, terveydenhuolto, puhtaus, luonto, turvallisuus.
mua tympii se että mun pian syntyvä lapseni ei tule saamaan syntymästään asti nauttia samanlaisesta turvasta, terveyspalveluista ja äitiyspaketeista kuin minä olen saanut täällä Suomessa. ja että mulla ei ole yksinkertaisesti varaa maksaa sellaisesta palvelusta johon kuuluisi synnytysvalmennukset ja muu uusille vanhemmille tärkeä tieto.

mut silti oon onnellinen  8)
ussi Soini
Matkanjohtaja/Aventura

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #41 : 26.05.2004, 19:51:02 »
Lainaus käyttäjältä: "KristiinaE"
Silloin kun aurinko paistaa kaikki keraantyvat juomineen siihen edustalle nurmikentalle ja on kivaa, ja juomat on tosi halpoja: Bulmers tuoppi taitaapi olla 3.40 \o/

Mina tykkaan!

Minä tykkään vaan magnersista ;)
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

Mii

• Aloittelija
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #42 : 26.05.2004, 21:41:00 »
tympii kun...
*särkee päätä ja pitäisi lukea ah niin ihaniin pääsykokeisiin
*olen niin saamaton (noh, oma vika)
*suunnitelmat muuttuvat huonompaan suuntaan viime tingassa
*ei sada, auringosta tulee vain huono olo
*kamera on rikki
*ei töitä tiedossa vaikka kuinka yrittää

ja tällaista muuta tyhjänpäiväistä valitusta. Ihan hyvä tosin aina välistä. Kaikki kuitenkin loppujen lopuksi on ihan ok.

Jouni

• Triplatonnitallaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #43 : 26.05.2004, 23:56:33 »
Tympii, kun on taas kerran flunssa reissussa. No, taytynee levata huominen, ehka se silla menee pois. :cry:
14 vuotta, 3 kuukautta ja 20 päivää matkaan Forssaan.

KristiinaE

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #44 : 27.05.2004, 00:24:04 »
Lainaus käyttäjältä: "zup"
Silloin kun aurinko paistaa kaikki keraantyvat juomineen siihen edustalle nurmikentalle ja on kivaa, ja juomat on tosi halpoja: Bulmers tuoppi taitaapi olla 3.40 \o/

Mina tykkaan!

Mä luulin että ne on sama tuote, mutta eri maissa eri nimillä? Maku on ainakin aika sama, joten tykkään magnersista kanssa!!

zup

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #45 : 27.05.2004, 06:22:40 »
Lainaus käyttäjältä: "zup"
Bulmers tuoppi taitaapi olla 3.40 \o/

Mina tykkaan!

Mä luulin että ne on sama tuote, mutta eri maissa eri nimillä? Maku on ainakin aika sama, joten tykkään magnersista kanssa!!

Sama tuotehan se on, ainakin Pohjois-Irlannissa ja Englannissa Bulmers tunnetaan Magnersina. Tosin alkaa molemmat tökkimään jossain vaiheessa..Pakko varmaan mennä Espanjaan tai Ranskaan, että saa "aitoa" siideriä.
Ajattele järjellä, elä tunteella
-zup?-

ellina

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #46 : 27.05.2004, 20:04:15 »
Flunssaisena täällä yritetään hoitaa valmistumiseen liittyviä juttuja toiselta puolelta Suomea minkä töiltä ehtii. Ei jaksais enää laittaa yhtään sähköpostia ja soittaa yhtään puhelua. Tympii myös tuo tylsä työpaikka, jossa tienaan matkarahoja. Tympii, että pitää odottaa vielä yli 3 kuukautta täältä poispääsyä...

r.pete

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • http://www.tkk.fi/~proine
Tympiikö?
« Vastaus #47 : 02.06.2004, 19:40:39 »
Olen surullinen, koska kuulin edellisellä tyttöystävälläni olevan todettu leukemia.  :(

Olen surullinen, koska en uskalla mennä luovuttamaan luuydintä, jotta joku leukemiaa sairastava saisi lisää sivuja kalenteriinsa.  :(
h Yeah,
the moon - beautiful,
the sun - even more beautiful

Cheve

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #48 : 02.06.2004, 19:55:55 »
Just tällä hetkellä tympii vain kiire. Ainainen kiire. Ja siitä johtuva ihmissuhteiden vähyys. Tai ei ole aikaa tiiviille kontaktille, kun aina on jotain. Välillä tuntuu, että ainut kontakti, jota muhun päin luodaan on 'tee jotain, mene jonnekin'-tyylistä.
eli siis väsyttää.
Ja tietty yleinen elämän käsittämätön kauheus tympii aika ajoin.

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #49 : 07.06.2004, 15:49:26 »
Tympii tassa nyt sen verran jo etukateen, kun huomiseks luvattu +30 ja ma joudun raahaa tota rinkkaa ympari kaupunkia.

Ja sekin tympii, kun en tiia paasenko tanaan musikaaliin vaiko en. Voisivat ihmiset pitaa lupauksistaan kiinni, eika muutella niita koko ajan..

Eniten tassa tympii kuitenkin se, etta en tiia ehdinko nakemaan aijaani ennenku Suomeen lahen..
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love

unqueen

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #50 : 07.06.2004, 16:08:44 »
Tympii kun joudun herään suunnilleen 03:30 että ehdin viideks töihin. Matkaa 10km pyörällä ja aamupakkaset. Ei muuten, mutta sosiaalinen elämä rajottuu kun rupee jo iltakuudelta väsyttään ja meen kaheksalta nukkuun. Ymmärrän, miks alaikäset ei sais tehdä vuorotötä. Huokaus.
llei kykene ärsyttämään ketään, ei juuri kannata kirjoittaa. -Kingsley Amis

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #51 : 07.06.2004, 16:21:00 »
Joudun oleen koko viikon ylitöissä ja missasin kesämiitin, koska olin viikonlopun mahataudissa... :evil: ensi viikonloppuna en uskalla lauantaina juhliin lähteä, koska pikkusiskoni pääsee su-aamuna ripille,joka tarkoittaa sitä et mun on oltava 9 aamulta freesinä kirkossa täällä mansessa...ei taida onnata. :cry: (Sitäpaitsi äiti tappaa mut jos en ole lauantaina leipomassa voileipäkakkuja)
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

salaninja

• Tosireissaaja
    • MSN Messenger  - salaninja@msn.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #52 : 08.07.2004, 16:10:08 »
tympii ku on nii tylsää töissä, 8h yksin koneella

tympii sellasset asennevammaset pätevät paskat

tympii ku ei oo rahaa

tympii ku andiamo on nii paska kauppa eikä korvaa rikkimenneitä kenkiä

tympii ku ei jaksa tehä mitää

tympii ku vaa vinetyttää kokoajan

tympii ku fillari on paskana ja aina alkaa satamaa ku lähen himaan

tympii ku ei oo varaa asua yksin

tympii ku kerron jollekki et mua tympii ni sitä käy tympimää se että mä valitan siitä että tympii

tympii noi liian pitkät viestiketjut

tympii ku ei ollu reilillä digikameraa

tympii ku vaa sataa kokoajan

tympii ku päätä särkee

tympii ku meiän videot on paskana

tympii ku ihmiset ei osaa kirjottaa helpoimpiakaan yhdyssanoja oikein

tympii ku pankit menee kiinni jo 16:30

tympii ku ei voi nukkua pitkään

tympii ku ei jaksa/keksi kirjottaa tähän enempää
olenha minä kuule

Anonymous

• Vieras
Tympiikö?
« Vastaus #53 : 08.07.2004, 17:34:26 »
Tympii kun aamulla näytti lämpimältä, kävelin kaupungin toiselle puolelle ja nyt on niin kylmä etten uskaltaudu ulos näissä kuteissa

Tympii kun säät on viime aikoina olleet kaikkea muuta kuin hyvät

Tympii kun ei ole tarpeeksi rahaa

Tympii kun ei jaksa taas lähteä ruokakauppaan ostamaan lisää ruokaa (kuluu aina enemmän kuin arvelee)

Tympii kun ei tiedä että kirjoittaisko tässä kirjakieltä vai puhekieltä
 :roll:

Toni X

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
Tympiikö?
« Vastaus #54 : 10.07.2004, 11:58:11 »
No nyt ihan pikkusen tympii, koska...

1. Tälle viikonlopulle kaavailtu keikkareissu Latviaan meni persiilleen. Syynä sekä järkkärien että bändin finanssiongelmat matkakulujen kattamiseksi.
2. Ulosottomiehen piti ulosmitata palkastani 57 euroa. Se veikin -kuulemma vahingossa- 186 euroa!  :shock:  Lupasi maksaa takaisin ylimääräisen osan. Saa nähdä.
3. Ulkona sataa vettä ja on kylmä.
4. Lievä krapula.
5. Missaan Ruisrokin, eli Motörheadin, Stray Catsin ja Pelle & 1980:n.
6. Velkaa on ja lisää tulee.
7. Pitäisi siivota enkä millään jaksa.
8. Unohdan innoissani joskus käyttää googlea ja hakua, ennenkuin avaan sanaisen arkkuni tällä foorumilla.  

Mutta! Onkos nämä oikeasti isoja ongelmia? Eivät ole. Tässä viestiketjussa oli joitain surunaiheita, joiden rinnalla nämä minun kutistuvat varsin mitättömiksi murheiksi.
 Mukavaa, joskin sateista, kesälauantaita kaikille.   8)

- Kengättömien tulisi ajatella jalattomia -

Ipana

• Tosireissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #55 : 10.07.2004, 15:16:16 »
Vituttaa suorastaan!

FINNAIR oi kiitos! En olisi ikinä uskonut että lentäminen voi olla noin vaikeaa ja vielä suomalaisen, 'hyvän' firman kanssa.

Kyseessä yhdensuuntaiset lennot Dublin-Helsinki ja Helsinki-Oulu. Finnairille soittaessani setä kertoo että lipun saa reilulla parillasadalla eurolla, mutta sitä ei voi varata puhelimitse, vaan se on ostettava paikan päältä, kyseessä kun on nuorisoalelippu (helvettiäkö se asiaan vaikuttaa?). Finnairilla ei ole Dublinissa toimistoa, mutta mikä tahansa matkatoimisto kuulemma möisi lipun.

Mikä tahansa firma ei myynyt lippua, sen huomasin monenmonta kierrettyäni. Thomas Cookilla viimein kertoivat Finnairin lippuja välittävänsä. Hinnasta emme pääse yksimielisyyteen, täti tyrkyttää yli 1000 euron hintaista lippua, ja kertoassani luvatun hinnan täti kehoittaa varaamaan lipun puhelimitse. Mutta sehän ei käy. Lukuisten puhelinsoittojen, kiukkuisten ihmisten ja parin tunnin jälkeen saan lippuni oikealla hinnalla.

Lentoni Dublinista on myöhässä. Koska vaihtoaikani on lyhyt, soittelen hermostuksissani Finnairille ja kyselen, josko illan myöhemmille lennoille Ouluun olisi vielä paikkoja. Ei kuulemma ole. Kaiken lisäksi täti puhelimessa kitisee lipustani, 'tämä on ihan outo, en saa kaikkia tietoja näkyviin, miksi tämä on tällainen ulkomailta ostettu'. Siinä vaiheessa lyön luurin korvaan.

Ehdin yllättäen Oulun lennolleni, koska se on vielä enemmän myöhässä kuin lento Helsinkiin. Kiva minulle, huono muille.

Puolet matkatavaroistani katosivat.

Hyvä Finnair! Asioin varmasti jatkossakin.
o matter where you go, there you are. - Earl MacRaugh

Anna-Julia

• Himoreissaaja
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #56 : 12.07.2004, 11:07:00 »
Suorastaan v*tuttaa, kun vedän jatkuvasti herneitä nenään jonkin niinkin pienen summan kuin parin sadan euron takia. Niin kuin se muka kaataisi budjetin.

Harmittaa, kun en tiedä tulevia lomapäiviä. Ei voi suunnitella lomaohjelmaa.

Ja taas roikun pallontallaajissa, vaikka pitäisi lukea tenttiin. Pelkään, että Kela perii asumislisän takaisin.

Simbelmyne

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #57 : 12.07.2004, 11:14:51 »
Tympii se, että tympii.

Viikonloppuna vastuuntunto oli hukassa ja nyt kärsin moraalisesta krapulasta.

Eikä kouluistakaan kuulu mitään ja tämä odottaminen todella alkaa nyt tympiä. Tahtoo tietää mitä syksyllä!
Mielenkiinto työhöni on hävinnyt, kaipaan uusia haasteita.
hä nurkan takana jossain lie
jokin salainen portti tai uusi tie.
---------------------------------------

outo_otus

• Reissaajaguru
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #58 : 12.07.2004, 12:36:00 »
Itse asiassa nyt kerrankin on sellainen tilanne, että ei pahemmin tympäse mikään  :D !

Viiden viikon päästä lähden Itävaltaan nauttimaan alppi-ilmaa. Tietty tympii, että se viisi viikoa täytyy vielä tehdä duunia, mutta kun pomoni aloitti juuri lomansa, niin työt maistuu taas paljon paremmalle  :twisted: .
os en löydä itseäni täältä, täytyy etsiä muualta.

outolintu

• Aloittelija
    • Profiili
Tympiikö?
« Vastaus #59 : 12.07.2004, 23:11:20 »
tympii kun ei tiedä mitä elämällään tekis.. :?