Tympiikö?

(Luettu 506184 kertaa)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
Vs: Tympiikö?
« Vastaus #2580 : 24.09.2015, 16:38:08 »
Tällaiset jätkät nyt vähän vituttaa ja ne, jotka luulevat pääsevänsä osallisiksi kaikenlaisesta herkusta mielistellessään tällaisia kusipäitä! Stubb, Katainen jne...

http://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=2&id=4822

Ei ole ihme, että asiat nyt vain sattuvat menemään päin vittua... "Meillä ei ole vaihtoehtoja..." - Vaihtoehtoja on aina, mutta kuten sähköautojen tappamisella aikoinaan 1900-luvun alussa, osa ihmisistä loi suuren määrän omaisuutta kusettamalla toisia ihmisiä, kuten Stubb, Katainen ja monet, monet muut heidän kaltaisensa! Ihmiset, jotka haluavat hallita toisia ja luoda siis täysin järjettömän omaisuuden.

Sähköauto:
https://fi.wikipedia.org/wiki/S%C3%A4hk%C3%B6auto#Historia
« Viimeksi muokattu: 24.09.2015, 17:11:45 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2581 : 26.09.2015, 10:06:36 »
Joo ei tympinyt kun avasin tän ketjun mutta nyt tympii. Eikö tuota kaiken paskan oksentamista, mitä nimim. Radical nyt harrastaa, pääse missään eroon?

Samaa mielta. Toivon todellakin etta ko tyyppi siivotaan taalta pois. Jos kaveri on joskus kirjoittanut minkaan millaan lailla matkustamiseen tai edes ulkomaihin liittyvan jutun lukuunottamatta rasistista ulostusta, pidan sita pienena ihmeema. Mikali ko jutut pitavat paikkaansa, oma elama pilattu, hirvea taakka yhteiskunnalle (en uskalla edes arvata mita ko henkilon aikuiseksi saattaminen, hoidot ja yhteiskunnan kanssa pelaaminen on maksanut veronmaksajille).

Vilpittomasti toivon etta Pallontaallajien kirjoitukset ja henki liittyy matkustamiseen ja matkustamisesta kiinnostuneiden ihmisten keskusteluun, eika paasteta tallaista ripulia tanne

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2582 : 26.09.2015, 11:39:51 »
Joo ei tympinyt kun avasin tän ketjun mutta nyt tympii. Eikö tuota kaiken paskan oksentamista, mitä nimim. Radical nyt harrastaa, pääse missään eroon?

Samaa mielta. Toivon todellakin etta ko tyyppi siivotaan taalta pois. Jos kaveri on joskus kirjoittanut minkaan millaan lailla matkustamiseen tai edes ulkomaihin liittyvan jutun lukuunottamatta rasistista ulostusta, pidan sita pienena ihmeema. Mikali ko jutut pitavat paikkaansa, oma elama pilattu, hirvea taakka yhteiskunnalle (en uskalla edes arvata mita ko henkilon aikuiseksi saattaminen, hoidot ja yhteiskunnan kanssa pelaaminen on maksanut veronmaksajille).

Vilpittomasti toivon etta Pallontaallajien kirjoitukset ja henki liittyy matkustamiseen ja matkustamisesta kiinnostuneiden ihmisten keskusteluun, eika paasteta tallaista ripulia tanne

Lueppa kuule tuolta Lähdekriittisyys-keskustelusta tai se on nyt jo tuossa alempanakin, minkälaisten asioiden parissa minä olen tehnyt elämäntyöni. Tietotekniikasta, Yhtyneiltä Kuvalehdiltä Enter-tietokonelehdestä, ohjelmoijana, rakennusmaalarina, öljysäiliöiden tyhjäyksiä ja tarkastuksia, yrittäjänä (sadevesijärjestelmät, sadevesijärjestelmien osat, alihankinta peltihommissa, peltikatot, piippujen pellitykset ja hatut, pelti-/rakennusala muutenkin) jne.  ja sitten myöhemmin tosiaan rikollisena olen leipäni ansainnut ja nyt nykyään olen eläkkeellä. Huippu-/himourheilija olen myös ollut (juoksu, salibandy, painonnosto,pyöräily jne.), tuli käytyä teltan kanssa Ruotsissa ja Norjassakin pyörällä, kestävyysjuoksussa olin myös erittäin hyvä (tosin en kilpaillut, mutta SM-tasolla olisin pärjännyt hyvin), nyttemmin olen invalidisioitunut jaloista ja minulla on pysyvä invaliditeetti 11. Kävin silloin melkein joka päivä 10 kilometrin lenkillä (satoi tai paistoi, talvi tai kesä) ja puolessa välissä vedin oman kuntopiirin. Entä sinä sitten? Nisti en ole vaikka kamankin kanssa olen leikkinyt. Toki olen tullut myös kalliiksi yhteiskunnallekin (tulen vieläkin tuomioideni vuoksi, minä en kiistä pahoja tekojani. Mutta olen myös saavuttanut melkoisen paljon...)  ja olen ollut paljon tekemisissä virkavallan kanssa, mutta sen elämän kautta tiedän joistakin asioista vähän enemmän kuin moni muu täällä. Olen ollut kuule kaikessa melkein Suomen huipulla mihin olen todella ryhtynyt. Kiitokset kuitenkin Sinulle arvauksistasi, mutta metsään meni, ainakin osittain!  ;D

P.S. Minun juttuni pitävät paikkansa, mutta kaikkea en viitsi täällä kertoa, joten todella paljon vajaaksi jää tämä minun elämäkertani täällä... :)

Edit:

Tässä sinulle vähän jotain faktaa minusta (pätkä Lähdekriittisyys-keskustelusta. Tämä keskustelu liittyi siis siruttamiseen ja RFID-siruista käytyyn keskusteluun. Eilen päätin vähän avautua, koska olin hyvällä tuulella ja kerroin lisää taustoistani.):

Lainaus:
"Kerronpa tässä nyt samalla viimein, miltä pohjalta minä näistä jutuista kirjoittelen... :)  Minä olen entinen ohjelmoija ja olin myös töissä Enter-nimisessä (Yhtyneet Kuvalehdet) tietokonelehdessä 90-luvulla ja 2000-luvun alussa. Alueenani oli pelipuoli ja vähän muukin. Lehden päätoimittaja kysyi minua sinne töihin lehteä perustettaessa 90-luvulla tekemieni ohjelmien ja pelien perusteella. Ohjelmiani on valittu mm. Mikrobitissä lehden puolella Kuukauden ohjelmiksi ja peleiksi ja myös Mbnetin puolella viikon vastaaviksi (suomalaisten ohjelmien siis). Olin jonkin aikaa Avalanche Games -nimisessä peliporukassa ja hetken myös eräässä demoja väsäävässä porukassakin. Tässä muutamia minun 90-luvulla Turbo Pascalilla DOSille tekemiäni ohjelmia ja pelejä: Vinkkidisu (maailman suurin suomenkielinen pelivinkkiohjelma edelleenkin ja se oli hyvin lähellä myöskin maailman suurimpia englanninkielisiä kilpailijoitakin vaikka yksin kirjoittelin ja ohjelmoin kaiken. Kuusi vuotta sen tekemisessä lopulta vierähti, minun lapseni. :)), Wormarama, Valtiot, RetroWorm... Lisää nimiä löytyy noiden readme.txt-tiedostoista. Ne eivät kovin hyvin taida toimia välttämättä nykyisillä PC-laitteilla ja Windowsilla, mutta osa saattaa toimia hyvinkin. En ole itsekään niitä vuosikausiin enää kokeillut. Ohjelmat löytyvät ainakin Mikrobitin nettisivujen ohjelma-arkistosta ja Mikrobitti-lehden joka vuosi julkaisemilta Huvi & Hyöty -rompuilta (90-luvun lopun ja ehkä 2000-luvun alun, jos niitä haluaa tsekata). Mbnetissä täytyy olla Mikrobitin tilaajana, että saa ne imettyä sieltä). Melko tunnettuja ne olivat, jos joku on ollut 90-luvulla tekemisissä PC-pelien kanssa ja lukenut vaikkapa Mikrobittiä, Pelit-lehteä, Enteriä jne. Sellainen historia minulla on tietotekniikkapuolella. :)

Edit: Ohjelmista suurin osa on freeware ja Vinkkidisusta tuli lopulta sharewarea (voisin nyt nykyään julkaista sen freewarena kaikkien PC:n retropelien ystäville, jos löydän sen jostain levykkeiltä... 1550 peliin siinä tuli lopulta läpipeluuohjeita, huijauskoodeja, vinkkejä jne.).

Edit 2: Tuota Valtiot-peliä uskaltaisin ehdottaa ihan opetusmielessä ja reppureissareillekin. Se on digitaaliseen muotoon käännetty versio legendaarisista auto- ja moottoripyöräpelikorteista, mutta siinä pelataan maailman eri valtioilla ja niiden asukasluvuilla, pinta-alalla, BKT:llä (USD), jne (en muista nyt ulkoa mitä kaikkia vaihtoehtoja siinä oli, saattoi olla asukastiheys ainakin). Siinä oppii myös eri valtioden liput ja peliä voi pelata joko tietokonetta vastaan tai sitten kaksinpelinä. Uskon, että toimii ihan hyvin nykypäivänäkin ja millä tahansa Windowsilla. Toki grafiikka ja koneet olivat silloin vielä melko kehittymättömiä ja Windows 95 oli vielä aika uutta ja pelintekijä vannoivat silloin vielä DOSin nimeen... Windows oli niin tehosyöppö ja buginen, että ei sitä silloin otettu vakavasti pelialustaksi. Toki se on sitä vielä tänä päivänäkin, mutta ihan OK pelialusta siitä lopulta kehittyi. Commodoren Amiga oli niihin aikoihin jo hävinnyt taistelun IBM PC:tä vastaan ja Applen Macillä oli aivan liian vähän käyttäjiä tuolloin ja sitä ei silloin edes mielletty miksikään pelikoneeksi (myös laitteen hinta oli aivan liian korkea tuolloin). Vähän tietokonepelien historiikkia noilta ajoilta tässä samalla. :)"

Voitko sinä nyt vuorostasi kertoa meille elämäntarinasi, mpala? Ihan mielenkiinnosta nyt kysyn. Arvauksiani ovat SPR, Arabikansojen ystävyysseura ry tms? Punavihervasemmistolainen, anarkistihihhuli, joku maahanmuutosta hyötyvä? Tuleeko sitä vastausta? I am still waiting...

Kerro nyt ihmeessä sinäkin jotain itsestäsi ja tekemisistäsi ja pelasta maineesi Sinäkin, vai etkö uskalla? Olet varmasti jotain noista kirjoittamistani, mikäli et kerro... Ole nyt niin kiltti minulle ja muillekin ja kerro, mitä Sinä olet tehnyt ja saavuttanut elämäsi aikana.

Minä olen siis tehnyt maantietoon/matkustamiseen liittyvän tietokonepelinkin ja käynyt pyörällä jopa Lapissa, Ruotsissa ja Norjassa pelkän teltan kanssa (asun Etelä-Pohjanmaalla, joten voit katsoa vähän kartasta minkälaisesta matkasta on kyse. Tein reissun vielä yksin ja pelkän teltan kanssa se EI ollut helppo reissu sääskien ja mäkäräisten seassa hikisenä ja joku 10-12 tuntia polkeneena joka päivä. Parhaimmillaan meni yli 200km päivässä ja kaikkien varusteiden kanssa pyöränkin paino oli jo 60 kiloa eli sama kuin olisi polkenut sinne joku jopparillasi... Oletko sinä tehnyt jotain vastaavaa noin 17-20-vuotiaana? Siinä sinulle on reppureissaamisen mallia, jos olet vain lentokoneella suhahdellut paikasta toiseen! Olen mielestäsi myös ajatusrikollinen... Pitäisikö minut siivota ja lakaista täältä ulos kuin roskan, vai? Et ole siis ainakaan yhtään parempi ihminen kuin minä, vihaat minua noin paljon, että haluat minun lähtevän täältä. Itse olet rasisti myöskin ja hyvin luultavasti myös NATSI (vasuriantisemitisti. Vasemmistolaisethan ovat yleensä melkein kaikki natseja eli vihaavat juutalaisia, kuten esim. Erkki Tuomioja). Minä en ole ikinä vaatinut kenenkään poissiivoamista täältä enkä mistään muualtakaan enkä vihaa juutalaisia, hehän ovat saaneet aivan älyttömästi Nobel-palkintojakin. Tästä ulkomuistista heittäisin noin 170 Nobel-palkintoa ja heitä on maailmassa noin 18 miljoonaa ja muslimeita noin 1,7 miljardia ja Nobel-palkintoja jotain 7 kpl (noistakin on muistini mukaan vielä melkein puolet Nobelin-rauhanpalkintoja, selvä... Peace tosiaankin. :)). Tästä voi päätellä jo AIVAN älyttömän paljon. Minä olen pikemminkin realisti, mutta islamista en siis todellakaan välitä ja tämä Nobel-esimerkkini kertoo kyllä heistä karua tarinaa... Laskekaapa ihan huvikseen, mikä on juutalaisten ja muslimien ero tämän esimerkkini perusteella! Tämän vuoksi en halua, että Eurooppa ja Suomi islamisoituu! Tai oikeastaan vain yksi kymmenestä muusta syystä ja tämän kyllä monetkin varmasti ymmärtävät. Sen vuoksi kirjoitan Euroopan islamisoitumista vastaan vaikka se jo toivottomalta näyttääkin. :(

Hohhoijaa, vilpittömästi toivon, että saan jonkinlaisen vastauksen minäkin. Minäkin vastasin Sinun viestiisi, jossa kerroit minun olevan joku roska tai täysi nolla ja korjasin hieman väittämääsi... Kerro nyt sinäkin itsestäsi ja korjaa sinäkin minun väittämiäni, jos olen väärässä.

Etkö todellakaan kehtaa kertoa, mitä sinä olet tehnyt tai saanut aikaan, mpala?

Vai kuvitteletko olevasi näin paljon ylempänä ja parempi ihminen kuin minä ettei Sinun, ylhäisen ihmisen, tarvitse edes vastata minulle? Jos näin on, että et vastaa minulle, niin kyllä elämä tulee vielä opettamaan sinua ja paljon!

Avattaresi kertoo minulle jo hyvin paljon, siinä lukee "Keep Right" ja nuoli vasemmalle eli olet luultavasti vasurinatsi, kuten vasemmistolainen Erkki Tuomiojakin,  ellet sitten itse korjaa tätä minun väittämääni ja kerro jotain muuta itsestäsi!
« Viimeksi muokattu: 26.09.2015, 17:31:06 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2583 : 27.09.2015, 14:15:31 »

Mitkä hoidot, kerrotko minulle ja meille muillekin, missä hoidoissa minä olen ollut? Olen ollut jalkojeni takia ainoastaan sairaalassa, terveyskeskuksessa ja teholla muista syistä. Olisiko minut pitänyt jättää leikkaamatta ja hoitamatta ja antaa nekin rahat sellaisille, joiden suku ei ole täältä ja (eivät ole ikinä taistelleet tämän maan puolesta tai mitään muutakaan, kuten sukulaiseni on tehnyt keksintöjä mm. Suomen Puolustusvoimille, Olympia- ja MM-ampuja, veljeni on myöskin voimanoston SM-miehiä, ensivalittu The Finnish Rapid Deployment Force (FRDF), Liettua, Afganistan, Libanon jne.) joiden suku ei ole ikinä mitään tehnytkään tämän maan ja yhteiskunnan hyväksi?! Tarkoitan tietenkin noita nyt maahantulevia ja suurimmaksi osaksi kouluttautumattomia ja luku- ja kirjoitustaidottomia ja mitään ikinä muuta kuin kaikkialla maailmassa riehuvia ihmisiä eli melkein pelkkiä nuoria, raavaita ja hyvässä lihassa olevia muslimimiesjengejä muslimitaaperoita/-partavauvoja! Joitakin harvoja naisia ja perheitä lukuunottamatta, jotka tarvitsisivat oikeasti turvapaikkan... Miksi näin, osaatko sinä kertoa sen minulle järkevästi? Suurella osalla ei ole edes mitään perusteita hakea turvapaikkaa, vaan he tulevat tuhoamaan tämän maan ja roikkumaan tänne sosiaaliturvan takia! Eikä heillä ole tarkoituskaan IKINÄ sopeutua meidän yhteiskuntaamme ja sääntöihimme... Miksi nykyään ei enää hoeta, "maassa maan tavalla tai maasta pois"?

Nobel-palkintojen määrästä muslimeilla kerroinkin jo edellisessä viestissäni, joka kertoo todella karua tarinaa, vai osaatko laskea ollenkaan? He keskittyvät pääasiassa vain riehumiseen ja "pitäähän nuorilla miehillä olla äksonia", kuten eräs pitserian pitäjä sanoi minulle Tampereella, kun kysyin tilanteesta, huhhuijaa! Hän oli siis ihan 45-50 -vuotias aikuinen äijä! Hehän eivät tee maailmalla muuta kuin riehumista ja kalifaatin rakentamista joka kolkassa. Niin Lähi-idässä, Aasiassa, Afrikassa, Euroopassa kuin Oseaniassakin. Miksi he riehuvat joka paikassa, missä heitä on vähänkään enemmän? Minun mielipiteeni on, että he rakentavat kalifaattia ympäri maailman, mutta kerro sinä oma mielipiteesi tuosta joka paikassa vain riehumisesta. Voisitko selittää myös sen, että miksi islamiin uskovat eivät ole saaneet aikaiseksi Nobel-palkintoja kuin todella, todella, todella, todella harvoin? Minä sanon, että se johtuu uskonnosta ja heidän kulttuuristaan. 600-luvulta tähän päivän vain riehumista eikä kehitystä enää islamin tulon jälkeen...
Onko heidän profeettansa sinun mielestäsi hyvä esikuva heille? Massamurhaaja, moniavioinen pedofiili ja sekopää...

EN USKALLA EDES ARVOIOIDA MONTAKO KYMMENTÄ MILJARDIA TÄLLAINEN TOUHU TULEE LOPULTA MAKSAMAAN, USKALLATKO SINÄ ANTAA LOPULLISEN ARVION LOPPUSUMMASTA?! Vai ulostatko ja oksennatko sinä jotain äärivasemmistolaisanarkistista, utopista ja epämääräistä suvaitsevaisuushihhulihöpinää millä ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa?

En ole ollut missään hoidoissa, että arvaile vaan rauhassa. Milloin kumoat minun väitteitäni, mitkä esitin tämän sinun viestisi jälkeen ja kerroin mitä olen tähän mennessä saanut aikaan tai tehnyt. Mitä sinä olet saanut aikaan tässä yhteiskunnassa ja mitä teet tällä hetkellä? Minä kumosin jo suuren osan sinun väitteistäsi ja esitin faktoja tekemisistäni, jotka pystyy myös tarkistamaan. Muutenkin minä yritän kertoa asioista aina totuuden, oli kyse uskonnosta, vasemmistosta, oikeistosta  tai mistä tahansa!

Vankilan jälkeen minulla on suunnitelmissa aloittaa uudestaan ohelmointi ja perustaa ehkä pelialan ohjelmistoyritys, se olisi aika luonteva ratkaisu minulle nyt kun olen eläkkeellä. Toinen suunnitelma on, että kävisin vankilassa lukkosepän tutkinnon tai jotain kursseja, jos se vain sattuu olemaan mahdollista ja perustaa joku sen alan yritys. Esimerkiksi murtohälyttimiä, muita hälyttimiä, turvakameroita ja lukkosepänhommia hoitava yritys (näihin osaan minulla oliskin jo valmiit laitteet). Myös kosteusvaurioita tarkastava ja mittaava firma voisi olla mahdollinen jomman kumman edellisen lisäksi. Toki myös joku rakennus- tai pelitialan yritys on mahdollinen, koska minulla on kaikki valmiina siihen. Lisäksi sukulaisillani on useita sen alan yrityksiä, joten saisin melko helposti taas alihankinta- ja asennushommia. Itse en vain pystyisi hoitamaan enää asennuksia jalkojeni vuoksi, mutta alihankitahommia, kuten sadevesijärjestelmien osia pystysin vielä hyvin tekemään ja minulla on niihin kaikki valmiit laitteet prässeistä, kanttikoneisiin jne. En aio jäädä lepäilemään laakereillani, se on selvää. Nyt olen vain joutunut olemaan aika rauhassa, koska on ollut tuo jalkahomma ja lisäksi olen odottanut tuon tuomion ratkeamista vihdoinkin (se kun on tapahtunut jo 2012 ja on mulla tossa muitakin hommia 2010-2011 vuodesta lähtien, joiden ratkeamista odotan myöskin). Tällaisessa löysässä tai paremminkin venyvässä ja löysässä hirressä on ollut kuule invalidiuduttuani mielenkiintoista roikkua! Vuosikausia, tietämättä yhtään tuleeko vuodesta neljään vai mitä tulee, vittu!). Entinen rikollinenkin voi olla lisäksi ihan herrasmies ja sivistynyt tai ainakin jotain sinne päin. :)

Huom!
–"Siinä maailmassa tarvitaan illuusiotonta asennetta", poliisiviestinnän lehtori Marko Vesterbacka sanoo!
http://yle.fi/uutiset/poliisiviestinnan_lehtori_luki_alexander_stubbin_11_900_twiittia__han_ei_ollut_paaministerin_mittainen_mies/8114703

Mutta odottelen edelleen tosiaan sitä vastaustasi... Vai tunnetko itsesi niin paremmaksi ja ylemmäksi ihmiseksi kuin minä, että sinun ei minulle tarvitse vastata pyynnöistäni huolimatta, häh? Silloin sinä olet jotain muuta ja et ole luultavasti saanut mitään juuri aikaiseksikaan, kun et kehtaa kertoa...

Anteeksi suuresta määrästä sulkuja ja pikkutarkkuudesta joissakin asioissa... Johtunee geeneistäni ja siitä, että olen joskus ohjelmoinut PC:llä melkoisen paljon, kuten olen kertonut todistettavasti...

Edit: Kaikki mitä sinun tulee tietää islamista ja Eurooppaan rynnivistä taaperoista/partalapsista: https://aikapommi.wordpress.com
« Viimeksi muokattu: 27.09.2015, 17:42:59 kirjoittanut Radical »

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2584 : 27.09.2015, 17:28:32 »
Radical. Tällaisena vihervassari SPR:n taputtelijana haluaisin ihan ystävällisesti kysyä seuraavaa: kannattaisikohan sun nyt muutama päivä miettiä jotain ihan muuta? Eikä vähiten oman itsesi takia.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2585 : 27.09.2015, 17:44:53 »
Radical. Tällaisena vihervassari SPR:n taputtelijana haluaisin ihan ystävällisesti kysyä seuraavaa: kannattaisikohan sun nyt muutama päivä miettiä jotain ihan muuta? Eikä vähiten oman itsesi takia.

Mietin kyllä muutaki, mutta haluan noihin kyllä jotain vastauksiakin... Ei pahalla, Viajar...

Konetta olen tässä räpännyt koko viikonlopun ja katsellut taas vähän C++:aa, joten tulee kirjoiteltua tässä samalla. Samalla olen miettinyt noita firmajuttuja jne.  Ennen saatoin istua koneella aivan helposti kellon ympäri eikä tehnyt tiukkaakaan..Jos joku on ohjelmoinut, niin tietää....

Vastaan aina takaisin tuolla lailla, jos mulle aukoo päätä ja minä puhun totta, tilanne ei ole hallinnassa enää Euroopassa, vai onko Viajar? Mitä mieltä sinä olet? Valehtelenko asiasta? Mitä mieltä SPR:ssä ollaan, onko tilanne hallinnassa? Toivottavasti olet sentään vapaaehtoisena siellä?

Pystytkö Sinä antamaan minulle omia vastauksiasi noihin minun aiemmin esittämiini kysymyksiin? Eikä vain todeta, että kannattaisiko ajatella jotain muuta...Sillä on helppo yrittää päästä hankalista kysymyksistä, kuten varmasti tiedätkin, luulisin ainakin. Oletko samaa mieltä, että tuolla tavalla on helppo luikerrella pois tilanteesta? Todeta vain, että vastapuoli on sairas tms...? Asia on kuitenkin Euroopan ja Suomen kannalta erittäin tärkeä, vai onko mielestäsi? Sanoisin, että tälle asialle kannattaa jokaisen uhrata muutama tunti ja miettiä että mitä asioille pitäisi oikeasti tehdä jotain, ja nopeasti ennen kuin on liian myöhäistä jo Suomenkin kannalta...Sanoisitko Jussi Halla-aholle samoin kuin minulle?
« Viimeksi muokattu: 27.09.2015, 18:18:30 kirjoittanut Radical »

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2586 : 27.09.2015, 18:24:58 »
Sanoisin Jussi Halla-aholle paljon rumemmin kuin sinulle.

Lisäksi: en tullut tänne jatkamaan keskustelua maahanmuuttajista. Minulle tämä palsta on ollut ja tulee olemaan lähinnä matkailuun tai sen herättämiin fiiliksiin edes etäisesti liittyvä foorumi. Jatkossakaan en tule siihen laskemaan turvapaikanhakijoiden tänne kohdistamaa matkailua. Se vääntö osaltani käydään vallan muualla. Piste.

Kaikella ystävällisyydellä.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2587 : 27.09.2015, 22:59:48 »
Sanoisin Jussi Halla-aholle paljon rumemmin kuin sinulle.

Lisäksi: en tullut tänne jatkamaan keskustelua maahanmuuttajista. Minulle tämä palsta on ollut ja tulee olemaan lähinnä matkailuun tai sen herättämiin fiiliksiin edes etäisesti liittyvä foorumi. Jatkossakaan en tule siihen laskemaan turvapaikanhakijoiden tänne kohdistamaa matkailua. Se vääntö osaltani käydään vallan muualla. Piste.

Kaikella ystävällisyydellä.

Selvä asia, kiitos. Olen saanut sinusta täällä ihan hyvän ja mukavan kuvan näinä vuosina. :) Aina maailmaan erilaisia ajatuksia mahtuu. Ajatukset ja verbaaliset jutut eivät tee minusta kenestäkään rikollista vaikka esim. Jussi Halla-aho niistä järkyttävästi tuomittiinkin. Selkeä oikeusmurha se oli mielestäni. Hänen vastapuolensa tekee todellakin ne pahemmat jutut, mutta niin vain kävi.  Fyysinen koskeminen ja sen sellainen toiminta onkin sitten eri asia... Mielestäni.

Ystävällisin terveisin, Radical! 😊

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2588 : 01.10.2015, 00:59:39 »
Veronmaksajien rahaa kulutetaan/käytetään TODELLA typerästi, en haluaisi osallistua tällaiseen idioottimaisuuteen... Suomen puolustustuskykyä on heikennetty huonona ajankohtana ja entisen lentosotakoulun tiloihin onkin nyt sijoitettu pakolaisia (tämä on kuin Maahanmuuttoviraston vittuilua ja kansalaisten mielipiteellä ei ole mitään merkitystä!):

Kauhavalle viime viikolla perustetun vastaanottokeskuksen ja samalla tontilla sijaitsevan koulun ja lähellä olevan päiväkodin työntekijöille on sanottu, että ei saa pitää enää paljastavia kaula-aukkoja ja hameen pitää ulottua polviin saakka. Myös koulun oppilaita on neuvottu pukeutumisessa. Ensimmäiset rikollisetkin ovat jääneet jo kiinni. Väärennettyä rahaakin on alkanut ilmestyä tänne Etelä-Pohjanmaalle samaan aikaan. Ainakin kolmen perheen isät ja äidit eivät ole enää päästäneet lapsiaan päiväkotiin... Eli ihan kelpo prosentti.(Suuret kiitokset jälleen ylimmälle elimelle eli Maahanmuuttovirastolle, jonka päätöksiin kansalaisten mielipiteellä ei ole mitään merkitystä!) Vaikka vastaanottokeskukseen onkin valittu paljon perheitä. Maassa maan tavalla tai maasta pois. Vai mitenkäs se nykyään meneekään? Kenenkähän maa tässä nyt joutuu muuttumaan ja keiden vuoksi? Tällaisessa toiminnassa ei ole järjen häivääkään!

Ja:
J. Hämeen-Anttilan pakomatka pois Suomesta... Pelkona suomalaisten ja muslimien vihat. Koska täällä hänet tunnetaan hyvin televisiosta ja lausunnoistaan. Vastalauseena nykyhallituksen leikkauksille on vain tekosyy! Maa alkoi polttamaan jalkojen alla. Raukkis!
Tosin siinä mielessä älykäs veto, että tämän maan puolustuskyky ei kestä kovinkaan kauaa Venäjää vastaan,  jos sota sattuisi syttymään ja EU ei ainakaan tulisi hätiin. Lisäksi se ei pysty valvomaan edes omia rajojaan! Jopa ihmissalakuljettajat ovat jo liikaa tälle supervallalle!  ;D

Mitäs mpala, SunRiseGirl, Viajar ja muut sanoisivat hänelle? Hyvä ja isänmaallinen jäbä?
Hukkaan menevät nyt nekin hänen koulutukseensa käytetyt rahasummat...

Pian ei ole enää mitä edes puolustaa. Ainoastaan tämä kansa on minulle enää rakas. Suurimman osan isänmaattomista päättäjistä pitäisi vaihtaa ja nopeasti (Stubb, Katainen jne. listan kärjessä. Lista isänmaattomista päättäjistä olisi pitkä...Rahalla ei ole isänmaata).

Tällainen olisi mielestäni järkevä ja oikeudenmukainen verotusmalli (tai ainakin osa sitä): Työntekoa ei enää verotettaisi vaan se otettaisiin kulutuksesta. Tiettyjä tuotteita verotettaisiin rankemmin ja se riippuisi sitten omista valinnoista ja kulutuksen määrästä... Olisiko tämä hyvä idea muiden mielestä?

P.S. En ole Kauhavalta.
« Viimeksi muokattu: 01.10.2015, 03:40:20 kirjoittanut Radical »

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2589 : 01.10.2015, 07:38:25 »
Veronmaksajien rahaa kulutetaan/käytetään TODELLA typerästi, en haluaisi osallistua tällaiseen idioottimaisuuteen... Suomen puolustustuskykyä on heikennetty huonona ajankohtana ja entisen lentosotakoulun tiloihin onkin nyt sijoitettu pakolaisia (tämä on kuin Maahanmuuttoviraston vittuilua ja kansalaisten mielipiteellä ei ole mitään merkitystä!):

.....  Suurimman osan isänmaattomista päättäjistä pitäisi vaihtaa ja nopeasti (Stubb, Katainen jne. listan kärjessä. Lista isänmaattomista päättäjistä olisi pitkä...Rahalla ei ole isänmaata).

Tällainen olisi mielestäni järkevä ja oikeudenmukainen verotusmalli (tai ainakin osa sitä): Työntekoa ei enää verotettaisi vaan se otettaisiin kulutuksesta. Tiettyjä tuotteita verotettaisiin rankemmin ja se riippuisi sitten omista valinnoista ja kulutuksen määrästä... Olisiko tämä hyvä idea muiden mielestä?

P.S. En ole Kauhavalta.

Voisiko taman kaverin tai ainakin hanen "poliittiset" (ehka liian hienostunut termi naihin ajatuksiin, puhutaanko populistisesta vauhkoamisesta) kirjoitukset nyt vihdoinkin eliminoida taalta MATKUSTUSPALSTALTA. Kaveri valaa pelkoa ulkomaalalisia kohtaan, mika mielestani nyt on periaattessa kaanteista matkustamiselle.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2590 : 01.10.2015, 10:35:11 »
Voisiko taman kaverin tyai ainakin hanen "poliittiset" (ehka liian hienostunut termi naihin ajatuksiin, puhutaanko populistisesta vauhkoamisesta) kirjoitukset nyt vihdoinkin eliminoida taalta MATKUSTUSPALSTALTA. Kaveri valaa pelkoa ulkomaalalisia kohtaan, mika mielestani nyt on periaattessa kaanteista matkustamiselle.

Olen edelleenkin sinun mielestäsi mielipide- ja ajatusrikollinen vaikka suurin osa teksteistäni on tarkistettavissa olevaa faktaa, mutta silti minut pitäisi eliminoida, kuten totuudenpuhujat nyt yleensäkin tässä nyky-yhteiskunnassa. Ovatko mielipiteeni ja ajatukseni sinulle näin tulenarkoja? Mitä sinä oikein pelkäät, erilaisuuttako? Vähän avarakatseisuutta nyt peliin, mpala. Meillä kaikilla on erilaisia mielipiteitä ja maailman ja Suomen asioista voi tympiintyä. Mpala, käyttäjien huutoäänestyksellä ei ole tähänkään mennessä alennuttu poistamaan ketään tältä palstalta. Matkustaminenkin on muuttumassa koko ajan tylsemmäksi hommaksi juuri näiden kansainvaellusten vuoksi ja käänteistä matkustamisesta saataville fiiliksille, koska kaikkialla Euroopassa alkaa olla samanlaista harmaata massaa ja terrorismia saa pelätä jo länsinaapurissammekin ja osaan maapalloa ei voi edes matkustaa tai mennä auttamaan pelkäämättä joutuvansa siepatuksi, raiskatuksi, hakatuksi ja tapetuksi tiettyjen ihmisten toimesta ja tämän taidatkin tietää nimimerkistäsi päätellen (tämä asia pitäisi tietysti yrittää vaieta kuoliaaksi?). Esim. jos minä olen lähdössä Britteihin tai Ranskaan, haluaisin nähdä brittejä ja ranskalaisia, en samanlaista harmaata massaa kuin käydessäni Helsingissä. En tunnistamattomia kaavutettuja naisia jne. Sinä puhut höpsismiä, minä totta.

Et ole muuten kertonut omista saavutuksistasi, kuten minä tein vastatessani sinun minua kohtaan suuntaamissasi vihanlietsontaviesteissäsi. Olisit nyt vähän raottanut salaisuuksien verhoa..?  ;)  Etkö todellakaan pysty parempiin viesteihin kuin minun jatkuviin eliminointipyyntöihin? Olet säälittävä pikku vinkuja! Muuta Mpalan jälkeen Lähi-itään, jossa minun kaltaiseni ihmiset on eliminoitu jo aikoja sitten ja voit nauttia siellä samankaltaistesi ihmisten seurasta, poislukien Israel. Vastaan jatkossakin minun eliminoimispyyntöviesteihisi näin.

Edit: Täällä "Asian vierestä ja vieläkin kauempaa" -osiossa olevat kirjoitukset eivät luonnollisesti koske pelkkää matkustelua.

Entä verotusmalli-ideani, siinä olisi enemmän tasa-arvoa kuin nykyisessä järjestelmässä ja se myös auttaisi pienituloisimpia ihmisiä ja perheitä ja kannustaisi työntekoon (toki se nyt olisi vain pieni osa sitä eikä siinä ollut ratkaisua esim. matkailijoille)? Sinä oikein kyttäät minun viestejäni! Jätä ne lukematta, jos mielipiteeni ja ajatukseni ovat sinulle liika, etkä ole edelleenkään vastannut minulle pyynnöistäni huolimatta vaan vauhkoonnut minun tympiintymisistäni...

Tämä viimeisimpiin tympiintymisviesteihini puuttuva ystäväni on ajatuspoliisi eikä kerro itsestään mitään pyynnöistäni huolimatta. Mutta väitti minua aiemmin tässä ketjussa suunnilleen roskaksi ja nollaksi, joka pitäisi siivota pois palstalta. Sitten minä kerroin vähän saavutuksistani ja taustoistani ja kumosin hänen väitteitään. Minun ansioni tässä yhteiskunnassa ja muutenkin taitavat olla hieman toista maata kuin sinun, vai mitä, mpala? Olenko minä näin vaarallinen saavutuksineni, ilmeisesti koska puutut jatkuvasti minun viime aikaisiin tympiintymisiini. Kerro nyt, oi ylhäisyys, mitä sinä olet saavuttanut vai pitääkö sille perustaa oikein oma ketjunsa... "Mpalan saavutukset ja hyöty Suomen yhteiskunnalle!" tms.  ;D

Edit: Pikkuhiljaa alkaa vituttaa ja tympiä toi ikuinen pikku vinkuja eli nimimerkki mpala... Onko miehesi Afrikasta?, ei haittaa minua, mutta islam on se joka kaataa länsimaat ja siitä nyt ei seuraa mitään hyvää, kuten voimme nähdä joka paikassa missä islamilla on vahva asema. Ei tule järkeä mihinkään asiaan vain taantumusta ja sotia. Tai syntyy uusi Aatu enkä välitä hänestäkään pätkän vertaa. Muuta kuin sillä tavalla, että on mielenkiintoista tutkia historiaa ja sitä miten hän sai kaiken paskan aikaan. Joku järki tähän nykyiseen kansainvaellukseen ja sitä myöden taantumukseen vain pitäisi saada ennen kuin tapahtuu jotain edellisten tapahtumien kaltaista. Merkkejä on jo ilmassa pitkin Eurooppaa jne. Euroopan rajat olisi hyvä sulkea pikkuhiljaa ja antaa islamin olla ihan rauhassa siellä missä se kukkii ja kukoistaa. Muuten hameen pitää ulottua seuraavaksi nilkkoihin saakka ja parran pitää olla niin pitkä, että sillä voi lakaista kotipihan. ;) Muut kuin muslimit ovat OK. Lue ylempänä oleva linkki Aikapommiin.

Edit: PS. Toivottavasti et ole umpitosikko tai käännynnäinen?
Äitini sisko ja hänen miehensä olivat muuten yhteensä 10 vuotta lähetystyössä ent. Zairessa (oon oppinut heiltä muutaman sanan swahiliakin :)), joten on minulla jotain hajua Afrikassa tälläkin hetkellä olevista kriiseistä ja veljeni on ollut niitä ihan paikanpäällä sammuttamassakin, mutta se on turhaa, osalle muslimeista se on elämäntapa ja kuolema voitto (vaikka lehti tippuu puusta maahan, se on Allahin tahto...Hän oli myös toisessa miehistönkuljetusautossa mukana, kun toinen niistä ajoi tienvarsipommiin Afganistanissa. Oli uutisissakin juttua silloin. Se oli todella pienestä kiinni. Jos pommi olisi ollut voimakkaampi/nopeampi, se olisi tappanut luultavasti kaikki. Onneksi näin ei käynyt). Että kyllä mä jotain tiedän asioista. En ole uskovainen enkä kuulu mihinkään kirkkoonkaan vaikka tuossa alhaalla lukeekin "Adonai!"... Eiköhän se käy jo selväksi viestieni sisällöstäkin.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2015, 00:07:16 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2591 : 02.10.2015, 10:04:35 »
Vielä yksi jakso Kauhavan uuden vastaanottokeskuksen asukkaiden edesottamuksista ja mietteitä Suomesta (mpalan pyynnöstä ja totuuden nimissä myöskin): Kunniakansalaisten mielestä Suomen terveydenhuolto on perseestä (varmastikin kotopuolessa asiat ovat aivan toisella tasolla), ruoka on paskaa (elintasopakolaiset sotaa päätä pahkaa karkuun lähteneet odottivat varmastikin täällä tarjottavan samaa ruokaa kuin kotimaassaan) jne.

Edit: Poistin itse tuon röyhkeimmän tosijutun pois. Meni jo niin niin mauttomaksi.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2015, 03:15:01 kirjoittanut Radical »

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2592 : 02.10.2015, 16:47:35 »
Tuota noin. Ymmärrän kyllä, että tympii, mutta jatkossa nämä kirjoitukset (jotka alkavat jo lähennellä kiihotusta kansanryhmää vastaan) poistetaan ilman erillistä ilmoitusta. Joku roti.  >:(

Edit: tämä on Asian vierestä -osio, joten keskustelu on melko vapaata eikä sen tarvitse välttämättä liittyä suoraan matkailuun. Rajansa silti kaikella.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2015, 16:56:58 kirjoittanut jk »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2593 : 02.10.2015, 19:54:53 »
Tuota noin. Ymmärrän kyllä, että tympii, mutta jatkossa nämä kirjoitukset (jotka alkavat jo lähennellä kiihotusta kansanryhmää vastaan) poistetaan ilman erillistä ilmoitusta. Joku roti.  >:(

Edit: tämä on Asian vierestä -osio, joten keskustelu on melko vapaata eikä sen tarvitse välttämättä liittyä suoraan matkailuun. Rajansa silti kaikella.

OK, olen asiallisempi taas tästä lähtien. Kunhan lauoin vähän totuuksia asioista. Mutta joku roti tosiaan olla pitää, anteeksi!
« Viimeksi muokattu: 03.10.2015, 03:18:47 kirjoittanut Radical »

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2594 : 04.10.2015, 09:13:44 »
Jet Star tympii. Ihan saatanan vitun paljon. On sellanen vitutus nyt päällä, et enpä vastedes lennäkää ikinä kyseisellä paskalafkalla.

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2595 : 22.10.2015, 16:37:34 »
Vessassa hajosi putken liitin. Tulvii silleen kivasti. Eihan tassa voi muuta kuin kaataa G&T:n lasiin ja odottaa putkinaista.
She rides rollercoasters but never screams

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2596 : 23.10.2015, 19:08:36 »
Edellisestä vitutuksesta selvitty. Nyt ei tymmi yhtään. Kerranki näin :D

hanna71

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2597 : 10.11.2015, 07:04:04 »
Tympii olla kipeä. Eipä sitten tullut täällä Balilla kauheasti kierrettyä, nyt olen tyytyväinen jos jaksan kerran päivässä kävellä muutaman sadan metrin matkan kauppaan. No, ompahan aikaa suunnitella tulevaa. Olen jopa ensimmäisen kerran eläessäni lukenut useamman matkablogin tulevista kohteistani.

Mr. Voyageur

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2598 : 10.11.2015, 10:17:33 »
Piti sitten tämäkin kokea: olen näköjään ostanut lennot täysin väärälle päivälle. Itseasiassa väärälle kuukaudelle. Ei helvetti.  >:(

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2599 : 10.11.2015, 10:47:22 »
^ Hei, eikos kaikissa lentolipuissa ole EU:n maaraysten mukainen 24 (tai 48?) tunnin sopimuksen purkamisaika? Veroja et saa takaisin mutta lipun hinnan kylla- tai sitten voit muuttaa paivamaarat lisamaksulla (siis jos uuden ajankohdan lennot on kalliimmat). Nimim. kerran Easyjetilta vaarat lennot ostanut, ja ilmaiseksi lennot siirtanyt -tyyppi.
She rides rollercoasters but never screams