Thaimaa maalis-huhtikuussa

(Luettu 1174 kertaa)

Tallaaja2013

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Thaimaa maalis-huhtikuussa
« : 19.01.2013, 08:56:44 »
Suunnitelmissa 2-4 viikon matka Thaimaahan ja mahdollisesti Kambodzan puolelle maalis-huhtikuussa 2013. Tarkoitus olisi lentää Bangkokiin ja siirtyä sieltä etelän pikkusaarille lomailemaan, katselemaan uusia paikkoja jne. Tykkään kiertää ja katsella paikkoja myös kävellen tai pyöräillen, joten samanhenkinen matkaseura olis hakusessa. Itse aion myös tutustua paikalliseen kuntosaliin. :)

Olen reilu kolmekymppinen nainen ja matkailukokemusta on kertynyt jo jonkin verran.

YxReissureppu

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Thaimaa maalis-huhtikuussa
« Vastaus #1 : 25.01.2013, 08:49:37 »
Moikka!

Hyvin samansuuntaiset olisi omatkin suunnitelmat sekä ajan että suunnan suhteen. Jonkun verran on Thaimaan saaria tullut kierreltyäkin, mutta nähtävää vielä paljon. 8)

[email protected]

paivansade

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Thaimaa maalis-huhtikuussa
« Vastaus #2 : 02.02.2013, 22:34:51 »
Tällä 36-vuotiaalla neitokaisella on lennot Bangkokiin buukattu 11.3. ja matka-aikaa on (vain) parisen viikkoa. Alustavasti ajatuksena on mennä Ko Changin suuntaan ja sieltä ehkä pienemmille saarille. Vielä ei ole kauheasti suunnitelmia :)

Reissukokemusta on jonkin verran, mutta yksin matkaaminen on aika uusi juttu. Ois kiva saada osalle matkaa seuraa ja Kambodza kiinnostaisi kovasti. Siellä ei vielä ole tullut käytyä, Thaimaassa olen reissannut ennenkin. Haluaisin myös kokeilla thai nyrkkeilyä!  8)