Indonesia syksyllä 2013 !

(Luettu 19505 kertaa)

mertanäkyvissä

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Indonesia syksyllä 2013 !
« Vastaus #40 : 18.08.2013, 21:36:31 »
Täällä kirjoittelee 19v tyttö, joka on lähdössä kiertämään Kaakkois-Aasiaa 4.9.13(Bangkok) alkaen. Sen suurempia suunnitelmia ei vielä ole, joten olen avoin kaikille ehdotuksille :) Ajatuksena on mennä Thaimaa-Malesia-Indonesia-? tai minne elämä vain kuljettaa..... Mukana matkassa on myös kaksi muuta tyttöä(20&23v) ja mukaan matkaan voi hypätä tai voidaan kerätä joku isompi porukka vaikka sinne Indonesiaan?

byebye

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #41 : 18.08.2013, 22:59:36 »
meilläki suunnitelmat siinä mallilla et 25.9 lähtee lento bangkokii, sit siellä pari päivää ja indonesiaa :) indoista varmaa malesiaa.

_erkki

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #42 : 19.08.2013, 18:26:49 »
Jos jotain kiinnostaa, ni meidän reissusuunnitelma on täällä:
http://goo.gl/maps/TNQY9

Vielä 6 viikkoa  8)
Tärkeintä ei ole se, mitä tiedät, vaan se, mikä juolahtaa päähäsi juuri oikealla hetkellä. http://tyhjantoimittaja.blogspot.fi

mms

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #43 : 20.08.2013, 10:53:20 »
Hei! Ilmoittaudun myös Indonesiaan menijöiden joukkoon. Olen tällä hetkellä Bangkokissa ja koitan muodostaa suunnitelmaa ja reissuporukkaa loppuvuodelle. Olen kiinnostunut kaikista maista Kaakkois-Aasiassa, mutta erityisesti Indonesiasta. Elo- syyskuussa siellä taitaa olla vielä turhan kuumaa ja kosteaa.

Tonioni

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #44 : 20.08.2013, 16:08:29 »
Olen lähdössä ensimmäistä kertaa yksin pidemmälle matkalle, joten olisi kiva saada välillä matkaseuraa suomalaisista.
Suunnitelmissa olisi lentää singaporeen ja sieltä jatkaa matkaa indonesiaan. Suunnitelmat vielä hieman auki.

mertanäkyvissä

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #45 : 20.08.2013, 19:18:46 »
Mitkä paikat teitä kiinnostaa Indonesiassa ja suunnilleen mihin aikoihin:)?

Vaisjani

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #46 : 21.08.2013, 03:09:23 »
Hei! Ilmoittaudun myös Indonesiaan menijöiden joukkoon. Olen tällä hetkellä Bangkokissa ja koitan muodostaa suunnitelmaa ja reissuporukkaa loppuvuodelle. Olen kiinnostunut kaikista maista Kaakkois-Aasiassa, mutta erityisesti Indonesiasta. Elo- syyskuussa siellä taitaa olla vielä turhan kuumaa ja kosteaa.

Siis painvastoin. Talla hetkella indonesissa on "kylma" ja kuiva ilmasto joka lampenee ja kostuu loppuvuotta kohti. Vesikin on vahan viileampaa mutta parin minuutin surffauksen jalkeen, Sita kylmaa ei pahemmin edes huomaa. Yot ja amut saattavat olla kovinkin viileita. Tama siis Kutalla balilla jossa on niin paljon betonia etta aina muutaman asteen lampimampi kuin muualla :)

muhooja

• Reissaaja
  • I dont know where im going but, im going on my way
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #47 : 21.08.2013, 18:01:54 »
terve! itellä on lennot hankittu jo 4.11 kuala lumpuriin , ja siitä aattelin ottaa lennon manadoon. Sulawesi ensiks sitte flores, sumbawa, komodo, lombok. ja jotain muuta jännää, tarkotus olis et indoneesian jälkeen filippiinit ja siitä kiinan kautta kotiin!! reissu aikataulu about 6-7kk eli ei ole kiirettä liikkumisen suhteen. laita ihmeessä yv:tä jos kiinnostuit. Olen siis 25-vuotias, ja olen reissannut aasiassa 3kk -s'pore, koko malesia, etelä-thaimaa, ja sumatran saari.

mms

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #48 : 21.08.2013, 18:33:33 »
Siis painvastoin. Talla hetkella indonesissa on "kylma" ja kuiva ilmasto joka lampenee ja kostuu loppuvuotta kohti. Vesikin on vahan viileampaa mutta parin minuutin surffauksen jalkeen, Sita kylmaa ei pahemmin edes huomaa. Yot ja amut saattavat olla kovinkin viileita. Tama siis Kutalla balilla jossa on niin paljon betonia etta aina muutaman asteen lampimampi kuin muualla :)
Tämä muuttaakin suunnitelmia. Pitääkin kiireesti suunnata kohti Indonesiaa. Kiitos tiedosta!

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #49 : 24.08.2013, 08:36:50 »
Itse olen liikkumassa Kuala Lumpurista Indonesiaan 6.11. jolloin lennän Lombokiin. Balilta lennot 3.12. kotiin Bangkokin kautta. Muita suunnitelmia ei ole.

Onkos nyt muita siellä juuri tähän aikaan? Ja missä päin?

Tonioni

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #50 : 04.09.2013, 01:10:34 »
Elikkä lennot on varattu singaporeen 2.10.2013 Siitä jatkan matkaani seuraavana päivänä balille ja sielläasetun hetken aloilleni. Luultavasti jatkan matkaa, mutta kiirettä ei ole minnekkään, aikaa on varattu koko talvi. Jos olet kulmilla tai haluat matkaseuraa 25v. tähjäisestä reissaajasta pistä tarkempaa koordinaattia niin törmätään.

Szarny

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #51 : 12.09.2013, 15:43:50 »
Mo! Onks täällä ketään heilumassa Balilla/ympäristössä tästä syyskuun puolvälistä tonne lokakuun loppuun. Ite saavun apajille tossa 19.9. ja siitä lokakuun lopussa Bangkok jne. Reissu tulee kestää n. 8-10kk. Itellä tää olis eka visiitti Indoihin. Aikasempaa reissukokemusta löytyy kyllä mm. 4 kertaa länsi afrikasta, kerran Intiasta ja sit kolme kertaa toi thaikku-lao-'cam-nam akseli. Yksin oon lähdössä nii ois nasta pistää littiin noita kämppäkuluja jne. Ja jos nyt tällä mitään merkitystä on niin oon 20v jäbä pk-seudulta. Aamen.
Buy the ticket, take the ride.

matte007

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #52 : 19.09.2013, 06:59:06 »
Morjes! Täällä ollaan juurikin balilla heilumassa tällä hetkellä tyttöystävän kanssa. Viisumia on jäljellä lokakuun loppuun, ja tässä yritetään pohtia, että mihin sitä haluaisi mennä. Kelkkaan saa hypätä tai lähteä vaikkapa bisselle. Mukava olisi törmätä muihin suomalaisiin reissaajiin. Kuta beachillä ollaan tällä hetkellä :D

nll

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #53 : 24.09.2013, 15:47:11 »
Itse olen liikkumassa Kuala Lumpurista Indonesiaan 6.11. jolloin lennän Lombokiin. Balilta lennot 3.12. kotiin Bangkokin kautta. Muita suunnitelmia ei ole.

Onkos nyt muita siellä juuri tähän aikaan? Ja missä päin?

Minä ja poikakaverini lennetään näillä näkymin Jakartasta Lombokiin juurikin noihin aikoihin. Lennot Balilta kotia kohti 20.12, sitä ennen tarkoitus pyöriä Lombok - Flores - Gilit - Bali -akselilla. Muitakin reissaajia täältäpäin olis kyllä hauska morottaa! 23-vuotiaita ollaan ja ekaa kertaa pidemmällä matkalla  :)

_erkki

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #54 : 08.10.2013, 12:05:31 »
Meillä on jonkinlainen kahden-neljän hengen seurue lentämässä balille 24.10. Olis mukvaa törmäillä muihin reissaajiin! Nyt ollaan kuala lumpurissa ja täältä borneolle pariksi viikoksi. Indonesiassa aikaa joku kuukauzi, paluulippua ei viel oo mut mennään sen jälkeen th aimaaseen. Jos siis lokakuu-marraskuu akselilla ootte indoissa (bali, gili-saaret, ehkä sulawesi ja java) niin ihmeessä koodia nii voidaan vähintäänkin törmätä bissellä! :-) 
Tärkeintä ei ole se, mitä tiedät, vaan se, mikä juolahtaa päähäsi juuri oikealla hetkellä. http://tyhjantoimittaja.blogspot.fi

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #55 : 15.10.2013, 06:02:07 »
Matkasuunnitelmat alkanu vähän kirkastuu.

Eli 6.11. Lombokiin, sieltä yritän suorasn Gilin saarille, sille pienimmälle. Siel ehkä viikon verran ja sit Balille. Onko teijen muiden suunnitelmat yhtää kristallisoitunu? Kiva olis törmäillä.

Itse olen reilu kolmekymppinen naisihminen. Nyt Thaimaassa.

byebye

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #56 : 17.10.2013, 11:53:00 »
Me ollaan nyt kutalla, ketään muita täälläpäin ? :) meillä lento pois singoihin 28 pv !

nll

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #57 : 17.10.2013, 17:28:44 »
Heippa, siellähän näyttäis porukkaa liikkuvan! Meillä tarkentunu sen verran että 6.11. kans Lombokille, mutta luultavasti jäädään sinne hetkeksi. Siitä jossain vaiheessa varmaan Gileille, ja lopulta Balille. Aika löysällä aikataululla varmaanki  8) kallka, meinasitko ihan suorilta siis jatkaa Lombokilta matkaa? Entä mites _erkki ja seurue, onko aikataulut selkiintyny? Bissellä vois todellaki törmäillä!

Ja kertauksena vielä, että mun tapauksessa kyseessä siis minä ja poikakaveri, reiluja parikymppisiä ollaan ja liikenteessä rennoin ja avoimin mielin :)

Ayla

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #58 : 19.10.2013, 08:11:57 »
Juup, meinasin sinne Gili Trawangille suoraan. Siellä ehkä viikko. Minnes ite meette siel Lombokis?

nll

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #59 : 21.10.2013, 10:17:55 »
Jees. En tiedä vielä tarkkaan, mahdollisesti saaren eteläosaan jäätäis hetkeksi...