Rappioketju

(Luettu 20514 kertaa)

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Vs: Rappioketju
« Vastaus #120 : 12.02.2013, 20:34:36 »
Alanilla myös pakkomielle tyttöihin.

Vaivannu mua jokseenkin 14 vuotiaasta saakka, mutta jossain vaiheessa vaihtunut hiljakseen tytöistä naisiin.

Kokeileppa Matkalaistaja jotain muuta aihetta välillä.

RappioRtytsyt

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #121 : 12.02.2013, 20:38:50 »
Hei taas!
Hauska ehdotus, mutta valitettavasti väärä! Et selvästikään ole kovinkaan kirjaviisas, sillä kuten Suomessa on tapana, olemme molemmat sekä luku- että kirjoitustaitoisia!

Saanemme tähän keskusteluun avata uuden titteliehdotuksen? Puollammekin tittelin "rappiotallaaja" puolesta, ja ehdotamme, että kun Matkailijoitsija on saavuttanut esimerkiksi tuhannen meitä koskevan viestin rajan, hänelle myönnetään tuo huikea titteli. Tätä menoa emme usko, että siihen kovin pitkää aikaa kuluu!

Alan_mies puhuu asiaa! Matkailijoitsija antaa niin kovin paljon tälle foorumille!

Titteleitä armollisesti jakaen,
RappioRtallaajatytsyt

You're on a different road, I'm in the milky way
You want me down on earth, but I am up in space
You're so damn hard to please, we gotta kill this switch
You're from the 70's, but I'm a 90's bitch!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #122 : 14.02.2013, 03:55:55 »
Hei taas!
Alan_mies puhuu asiaa!

Titteleitä armollisesti jakaen,
RappioRtallaajatytsyt

Alan_mies puhuu aina asiaa ja on aina asiallinen tyyppi. Hän myös antaa tälle foorumille paljon.
Toisin kuin esim. minä.  ;D

Edit: Terveiset täältä sängyn pohjalta.  8)
« Viimeksi muokattu: 14.02.2013, 04:00:22 kirjoittanut Radical »
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Anna I

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #123 : 14.02.2013, 11:16:31 »
Minun on tunnustettava, että tällaisena keskiäkäisenä täti-ihmisenä en kuulu millään tavalla näiden rappiollisten neitosten fanittajiin. Mutta toisaalta taas olen sitä mieltä, että antaa kaikkien kukkien ja rikkaruohojen kukkia ja rehottaa niin kauan kun siitä ei ole mitään suoranaista haittaa kenellekään.

Omalta osaltani jätän vain typsyjen viestit lukematta. Näin välttyy turhalta verenpaineen nousulta  ;)
Vaikka tuskin se nyt niiden(kään) lukemisesta mihinkään heilahtaisi, mutta ihan oikeesti: Ei vaan jaksa kiinnostaa! Yks' huutomerkki perään ketjun hengessä, mutta tervehdykset jätän väliin.

Hypatia

• Reissaajaguru
  • Hypatia has (almost) left the building.
    • Profiili
« Vastaus #124 : 07.04.2013, 23:59:56 »
Hienoa, että Radical on päässyt pois vankilasta ja/tai avohoitoon. MUTTA miksi modet ei puutu sen vihapuheisiin?!

Radical mustamaalaa muslemeja ja Islamia (ei, en kuulu kohderyhmään, ihan kuulutaan valtionkirkkoon). Jokaisella on toki oikeus mielipiteisiinsä, mutta en mäkään mollaa juutalaisia, vaikken hyväksy Israelin terroristihallituksen toimia.

En ollut havaitsevinani vihapuhetta Radicalin viesteissä. Niissä sanottiin, että islam on saatanasta ja muslimit aiheuttavat määrällisesti paljon terroristi-iskuja ja esimerkkinä Palestiinan tilanteeseen, että Gazan asukkaat äänestivät Hamasin valtaan vuoden 2006 vaaleissa.

Uskontoja voi ja kuuluu saada arvostella - samalla tavalla minä sanon nyt tässä että kristinusko on saatanasta. Tietysti nuo Radicalin viestit ovat kärjistettyjä - esim. "missä islam, siellä sota ja sekasorto". Vedetään helposti kausaalisuhde kahden asian välille, vaikka vika saattaa olla alkeellisissa oloissa ja talousjärjestelmässä kuin suoraan uskonnossa. Se on taas maa- ja kulttuurikohtainen kysymys pahentaako valtiollinen islamilainen johto ja tulkinta tätä alkeellisuutta ja takapajuisuutta vai onko kyse vain huonosta johtamisesta.

Kuitenkin niin kauan kun Radical ei suoraan sano, että kaikki muslimit ovat terroristeja ja hanurista, eivät viestit täytä vihapuheen tunnusmerkkejä.
Tämä tulee jälkikäteen, kun kukaan ei näytä tätä kommentoineen. Vaikka vihapuheeksi laskettaisiin vain lainvastainen kirjoittelu ja puhe, niin Matkailijoitsijan esittämä näkemys on liian suppea. Kiihottaminen kansanryhmää vastaan sisältää myös panettelun ja tähän riittävät voimakkaan liioittelevat lausunnot tyyliin "suurin osa muslimeista on terroristeja" tai "muslimit ovat kulttuurigeneettisesti taipuvaisia terrorismiin". Suomessa on tuomittu kiihotuksesta kansanryhmää vastaan mm. omakustannerunoilija, joka piti teoksessaan holokaustia hyvänä ja toivottavana asiana.

Netti on tietysti täynnä tällaista kirjoittelua ja todennäköisyys joutua siitä edesvastuuseen on häviävän pieni. Suosittelisin kuitenkin moderaattoreita ja kanssakirjoittajiaa pitämään tämän asian mielessä.

Muutoin kannanottonani tähän ketjuun haluaisin siteerata Alexander Stubbin viisaita sanoja: "Vittu mitä paskaa, evvk."

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #125 : 08.04.2013, 02:53:06 »
Tällaiset muslimijohtajat saa sitten rauhassa pitää vihapuheitansa... Toista se oli esim. Jussi Halla-Aholla. Että kun joku suomalainen olis mennyt pitämään vastaavan puheen jossakin islamilaisessa maassa... Tai jos toi olis ollut perussuomalainen tai natsi, niin kyllä varmaan olis jo tullut syytteitä. Minun ymmärrykseni on kyllä jo loppunut ajat sitten.

http://yle.fi/uutiset/brittilainen_radikaali_muslimisaarnaaja_islamin_lippu_liehuu_viela_eduskunnan_ylla/6560423

Mitäs mieltä muut on tämän herran (+monien muiden kaltaistensa toimista Euroopassa) saarnoista ja niiden sisällöstä? Olisko tohon vihapuheeseen jo pitänyt puuttua vai taputtaa päätä ja kehua loistavaa puhetta? Pitäisikö tällaisia tilaisuuksia järjestää useammin Suomessa? Anjem voisi varmasti auttaa asiassa ja hommata jopa lisää puhujiakin.
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Vaisjani

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #126 : 08.04.2013, 09:42:43 »
enemman hairitsee noi banni ja viestien poisto huutelut kuin Rappiptytsyjen kirjoittelut. ne voisi pistaa ihan privana valvojille eika kiihottaa muita mukaan lynkkaamismeininkeihin taalla foorumilla. mukavampi olisi tatakin ketjua lukea jos turhat huutelut saataisiin vahemmalle. eika niinsanottuja trollejakaan ruokittaisi turhaan.

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #127 : 09.04.2013, 04:45:21 »
Tällaiset muslimijohtajat saa sitten rauhassa pitää vihapuheitansa... Toista se oli esim. Jussi Halla-Aholla. Että kun joku suomalainen olis mennyt pitämään vastaavan puheen jossakin islamilaisessa maassa... Tai jos toi olis ollut perussuomalainen tai natsi, niin kyllä varmaan olis jo tullut syytteitä. Minun ymmärrykseni on kyllä jo loppunut ajat sitten.

http://yle.fi/uutiset/brittilainen_radikaali_muslimisaarnaaja_islamin_lippu_liehuu_viela_eduskunnan_ylla/6560423

Mitäs mieltä muut on tämän herran (+monien muiden kaltaistensa toimista Euroopassa) saarnoista ja niiden sisällöstä? Olisko tohon vihapuheeseen jo pitänyt puuttua vai taputtaa päätä ja kehua loistavaa puhetta? Pitäisikö tällaisia tilaisuuksia järjestää useammin Suomessa? Anjem voisi varmasti auttaa asiassa ja hommata jopa lisää puhujiakin.
Sinulla ei riitä ymmärrys myöskään siihen mikä on pätevä analogia- eli rinnastuspäätelmä. (Eikä myöskään sille, mitä laissa sanotaan.) Nyt on kyse siitä, mitä tällä palstalla kirjoitellaan. Mitenkäs luulisit täällä käyvän kirjoittelijalle, joka vaatisi sharialain käyttöönottoa Suomessa?

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #128 : 09.04.2013, 08:03:19 »

Sinulla ei riitä ymmärrys myöskään siihen mikä on pätevä analogia- eli rinnastuspäätelmä. (Eikä myöskään sille, mitä laissa sanotaan.) Nyt on kyse siitä, mitä tällä palstalla kirjoitellaan. Mitenkäs luulisit täällä käyvän kirjoittelijalle, joka vaatisi sharialain käyttöönottoa Suomessa?

Tuskin sen kummemmin kuin tällekään:

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Sasi+Kotimaa24ss%C3%A4+Sharia-lain+soveltaminen+mahdollista/1135261937004

Oho, mä opin sulta aivan valtavasti uusia sanoja, kuten "sharialain". ;)

Sinulla taas ei näemmä riitä ymmärrys siihen mitä Euroopalla on edessä ja kuinka erilainen tuo uskonto onkaan kristinuskoon verrattuna. Tuskin susta olisi edes sanomaan suoria sanoja tuollaisille äijille päin näköä, kuten ei suurimmasta osasta muistakaan eurooppalaisista (eikä nämä asiat ainakaan hyssyttelemällä tästä paremmaksi muutu). Siinä kun saattaa käydä vaikka hassusti, jos puhuu järkeä. Mua taas ei sekään paljon kiinnostaisi. Viimeisin tappouhkaus kun tuli postilaatikkoon muutama viikko sitten ja tuli sellaisesta suunnasta, että voi ottaa ihan tosissaan. Sellaista on kuule mun elämä edelleenkin.

Mä kirjoittelen islamista (mätä uskonto ja profeettakin oli jo reipasotteinen murhamies ja pakkokäännyttäjä) ja anjemeista miten mua huvittaa eikä mua kiinnosta pätkän vertaa vaikka saisin jopa tuomion siitä. Tollaset äijät vaan hieman harmittaa, jotka tulee Eurooppaan ja vaativat sharian käyttöönottoa ja yllyttävät jopa terrorismiin (yrittävät siis pilata kaiken tämän hyvän mihin länsimaissa on päästy). Muutamissa maissa ton käyttöönotto onkin jo ihan nurkan takana. Tuollaisille äijillekään ei uskalleta enää tehdä mitään Euroopassa, koska pelätään sen aiheuttavan mellakoita ynnä muuta hauskaa. Pilapiirroksiakaan ei enää uskalleta julkistaa Euroopassa tuosta uskonnosta, koska siitä seuraa murhia ja niiden yrityksiä (eräs tyyppi sai tuollaisesta potkut jo Suomessakin) . Tuollaiset anjamit vielä oikein yllyttävät omiaan siihen, sairasta. Kokeilepa mennä Saudi-Arabiaan sarnaamaan kristinuskoa, hauku sharia paskaksi ja tuumaa vielä perään, että ristilippu se tulee vielä liehumaan teidänkin salossa (ja meinasin aivan unohtaa parit pommi-iskut). Ei varmaan tulisi oikein hyvää menestystä, saattaisivat käyttää ihan jopa shariaa. Uskonnoilla on paljonkin eroja, toinen kääntää toisenkin posken ja toinen lyö kumpaankin. Euroopassa nämä hommat ovat vielä onneksi paljon järkevämmällä tasolla, mutta taantumuksen tuulet puhaltavat. Joitakin uskontoja voi pilkata huoletta, mutta erään uskonnon pilkkaamisesta saa varautua maksamaan hengellään. Jopa ihan dokumetin tekemisestä on saanut maksaa hengellään. Väkivallalla uhkaaminen ja sen käyttäminen on toiminut hienosti...

Eihän tuollaista lakia vaativaa porukkaa ota kukaan järkevä länsimainen ihminen riemulla vastaan. Monissa islamilaisissa maissa se on silti käytössä. Muslimien määrän kasvaessa se vain on pakko sitten ottaa käyttöön Euroopassakin jossakin vaiheessa. Ei ole oikein muuta mahdollisuutta, koska alkuperäisväestön määrä vähenee ja muslimien määrä taas kasvaa räjähdysmäisesti ja äänet sharian puolesta sen mukana. Eurooppalaiset paskahousut joutuvat vielä alistumaan siihen mitä tuollaiset muslimit haluavat. Sharia-lain kannattajalle ja terrorismiin yllyttäjälle ei käynyt ainakaan yhtään mitenkään... Hetken päästä voi jopa käydä niin, että se joka vastustaa tuollaista päättömyyttä saa turpaansa.

Lakiasioista tiedän melko paljon, koska olen viettänyt aikaani vankiloissa, poliisivankiloissa, putkissa ja oikeussaleissa (mutta todella vähän vankiloissa tekoihini nähden). En siis aina ole noudattanut Suomen lakeja minäkään, mutta oon saanutkin maksaa siitä kovan hinnan. Nyt yritän elää parempaa elämää vaikka en nyt ihan aina lakikirjan mukaan kaikkea tee vieläkään.

Edit: Tässä Britannian tilanteesta ja kyllä näitä vielä joudutaan tästä laajentamaan (kuten jutussa sanotaankin. Saas nähdä, että kuinka pitkälle sitä oikein sit lopuksi mennäänkään. Voi vääräuskoisia,voi naisia, voi homoja jne...):
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Lontoossa+jaetaan+sharia-oikeutta/1135261939664

Edit: Joitakin kysymyksiä tästä nopeasti vain:
Mielestäni maassa ei nyt oikein olla maan tavalla. Eihän mekään voida mennä Saudi-Arabiaan risti kaulassa tai Raamattu mukana, koska se on jopa kiellettyä siellä.
Riittääkö sun ymmärryksesi sitten tällaisille muslimisaarnaajille, joita on Euroopassa tuhansia ja taas tuhansia...? Joissakin moskeijoissakin puheet menee jo niin överiksi...
Miksi palestiinalaisetkin äänestivät Hamasin (terroristijärjestö siis) johtoon vaikka olisi ollut muitakin vaihtoehtoja, kun silloin oli oikein vapaat vaalit?
Haluavatko he silloin edes rauhaa Israelin kanssa? Mielestäni terroristijärjestön äänestäminen ei oikein kuulosta rauhaan pyrkimiseltä, vai olenko väärässä tässäkin?
Eli oletko mieluummin heidän puolellaan vai minun puolella ja edes jotenkin samoilla linjoilla minun kanssani?
Entä sopiiko tuo uskonto Eurooppaan kuin nyrkki silmään?
Onko esim. naisten kivitykset ja käsien katkonta oikein ja inhimillistä (tätäkin tuonne Britteihin jo sunnitellaan, kuten alimmasta linkistä käy ilmi)?
Islamissa uskontonsa hylännyt täytyy tuomita kuolemaan, tosi hienoa eikö? Koraani on hieno opus...
Tuoko tuo uskonto mielestäsi Eurooppaan jotakin hyvää? Plussat ja miinukset ja lopputulos?
Saadaan sitten pian vääräuskoiset maksaa jo veroja maanosan uusille herroille? Näin Koraani sanoo...
Ja sopeutumisesta ja kotiutumisesta vielä sen verran, että alkusi Eurooppaan tulleet muslimit käyttäytyivät suht ok, mutta tämä nuori sukupolvi on vain radikalisoitumassa.
Onko hienoa, kun Ranskassa kaupat, autot ja kaikki rakennukset syttyy aina välillä tuleen ja poliisejakin ammuskellaan?
Tämäkö kaikki on nyt sitten sitä upeaa monikulttuurisuutta? En vihaa siis ihmisiä vaan oikeastaan tuota uskontoa ja noita pahimpia pässinpäitä. Muista maahanmuuttajista minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa mitä uskontoa tai "rotua" he sitten edustavatkaan. Paitsi mustalaiset...ei todellakaan ole hyviä kokemuksia ja heitä tunnen todella todella paljon! Toki heissäkin on hyviä ihmisiä, etenkin ne jotka ovat tulleet uskoon ja lopettaneet rikokset. Heidän kanssaan olen kyllä tekemisissä ja he ovat oikein ihania ihmisiä.
Venäläisten kanssakin olen hyvissä väleissä ja he ovat myös aivan ihania ihmisiä...
« Viimeksi muokattu: 09.04.2013, 10:37:32 kirjoittanut Radical »

Hypatia

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #129 : 12.04.2013, 01:17:52 »
Radical, minä selailin sinun viestihistoriaasi läpi ja huomasin, että olet kirjoittanut hyvin vähän matkailuun liittyen. Sen sijaan islam- ja muslimivastaisia viestejä ja muita asiattomuuksia löytyi paljon. Myös niitä lain kannalta kyseenalaisia viestejä. Mitä sinä tällä keskustelupalstalla yleensä teet?

Sinulla on siis pitkä rikoshistoria - miten uskottavana pidät sitä, että sinun kaltaisesi ihminen leimaa kokonaisia ihmisryhmiä vaarallisiksi ja rikollisiksi?

Jos haluan keskustella sinuin kaltaisesi ihmisen kanssa uskonnoista, niin teen sen Hommaforumilla, en täällä. Islamilainen oikeutta/lakia tarkoittava sana muuten kirjoitetaan itse asiassa shari'a eikä Sharia.

Sinä olet ilmeisesti helluntailainen tai muu herätyskristitty. Vakaumuksellisena ateistina minulla riittää aivan yhtä vähän ymmärrystä kristityille ja islamilaisille fundamentalisteille.

Ps. en ole ehdottanut sinulle bannia enkä "ilmiantanut" viestejäsi asiattomina. Jos jatkat samalla linjalla ja se osuu silmiini, niin saatan jatkossa niin tehdäkin.

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #130 : 13.04.2013, 03:27:27 »
Poistin...
« Viimeksi muokattu: 18.04.2013, 08:05:53 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #131 : 15.04.2013, 22:15:24 »
Minä pyydän, että saisin anteeksi kaikilta niiltä joita olen satuttanut viesteilläni. Minä olen tällainen rikkinäinen ihminen ja en välillä voi itselleni mitään. Yritän kuitenkin kehittyä ja oppia normaaliksi ihmiseksi. Minulla on vielä paljon työstämistä itsessäni ja sitä haluankin tehdä ilomielin. Haluan oppia ja kehittyä ihmisenä ja ole funtsinut elämääni todella paljon... Toivon kaikille pelkkää hyvää koko sydämestäni!
« Viimeksi muokattu: 18.04.2013, 08:05:16 kirjoittanut Radical »

Edmundo

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #132 : 16.04.2013, 01:10:38 »
Mainittakoon tässä pikkumaistissa ihan ystävällismieliseen sävyyn, että ole oikeastaan koskaan "uskaltanut" (lue: viitsinyt) kommentoida viestejäsi, koska aistin sen taustalla piilevän aggression. Vaikka tässä tavallaan anonyymisti kirjoitellaan, niin henkilöllisyyttäni ei ole nyt kuitenkaan niin vaikea päätellä. Elämäsi on ollut sataprosenttisesti erilaista kuin käytännössä kaikilla meistä täällä, eikä varmasti kukaan halua edes kurkistaa sisään siihen mitä se on ollut.

Omasta mielestäni uskoontulosi on vain tapa paeta sitä mitä olet ennen ollut, koska en itse usko uskoontuloon edes vähää alusta, mutta tämä on vain oma mielipiteeni ja jos omasi on radikaalisti vastakkainen, olen valmis sen hyväksymään. Oma mielipiteeni on, että uskoon joko kasvetaan (aivopesu) tai sitten itseään petetään saadakseen elämä näyttämään sopivalta omalle itselleen.

En ole koskaan ymmärtänyt väkivaltaa. Edes pahimmassa kännissä ikinä ei ole mieleen juolahtanutkaan alkaa tuolle tielle, mutta Suomessa kasvaneena tiedän, että olen ehkä jopa vähemmistössä. Se ei tee väkivaltaa, rikollisuutta ja muita lieveilmiöitä yhtään ymmärrettävämmiksi minulle. Ja tulen itse pienestä kunnasta, jossa vaikkapa moottoripyöräjengirikollisuudella ja ampuma-aserikollisuudella oli iso jalansija arjessa. Tuttu portsari esimerkiksi varoitteli minä iltoina ei kannattanut pitkähiuksisten tulla yökerholle jne. Juntti-Suomi näytti kyllä vittumaiset kasvonsa, joita en koskaan millään tavallaan ole onnistunut ymmärtämään.

Yritän olla ymmärtäväinen sinun ongelmiesi suhteen, mutta kuten luultavasti suurimmalla osalla meistä, myös minulle ne ovat melkoisen kaukaisia ajatuksia, enkä pysty täysin käsittämään omaehtoisesti tunnustaneen (ex-?)rikollisen nykyarkea. Ymmärräthän myös itse, että koska suurin osa täällä on ns. "pumpulissa kasvaneita", ei ylitsevuotava aggressiivisuus tai ns. vanhan elämäsi kaltainen toiminta tai siihen viittaaminen kannata, vaan ainoastaan luot ympärillesi kehän, jonka puhkaisu ei ole helppoa kummaltakaan puolelta.

Luethan kaiken kirjoittamani positiivisessa ja molemminpuoliseen ymmärrykseen tähtäävässä valossa, sillä siihen pyrin tällä kirjoituksellani, enkä usko, että sinäkään mitään muuta tältä palstalta olet hakemassa.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2013, 01:12:32 kirjoittanut Edmundo »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #133 : 16.04.2013, 07:20:35 »
Poistin nämä ja aion lähteä koko foorumilta, koska minulle tulee täällä vain riitoja...

Edit: En enää nauti täällä olosta, kuten ennen. Mitä minä siis enää täällä pyörin, jos en nauti täällä olosta...
« Viimeksi muokattu: 22.04.2013, 00:45:44 kirjoittanut Radical »