Yhdensuuntainen lippu Vietnamiin?

(Luettu 1746 kertaa)

KiteWaldo

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - liquidblue13210@hotmail.com
    • Profiili
Yhdensuuntainen lippu Vietnamiin?
« : 27.03.2013, 16:55:38 »
Miten on onnistuuko koneeseen nousu yhdensuuntaisella lipulla?? olen kuullut että finnair esim. on joskus estänyt koneeseen pääsyn koska ei ollut paluulippua hankittu.

itsellä ei ole mitään työviisumia Vietnamiin ainoastaan viisumivapaus.

timpuri

• Tosireissaaja
    • Profiili
Vs: Yhdensuuntainen lippu Vietnamiin?
« Vastaus #1 : 27.03.2013, 17:24:43 »
Paluulippu piti näyttää,kolme viikkoa sitten,kysyi sitä passintarkastuksessa.
Viisumia sensijaan oli Jetstarin tyttö vailla Singaporessa kun menin lähtöluukulle,vaan kun sanoin ,että Suomen kansalainen ei tarvitse viisumia,niin tarkasti asian papereistaan että asia oli ok.
Mullahan oli kyllä m/p lippu josta vain meno käytettiin,paluu oli plan B veneiltiin Mekong Deltan läpi Phnom-Penhiin,joka oli ihan hyvä vaihtoehto.

LateX

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.03.2013, 09:23:56 »
Suomalaisilla ei sitten ole täyttä viisumivapautta Vietnamiin vaan sitä ei vain tarvita alle 15 päivän matkoilla.
Ja paluulippu vaaditaan siksi että pitää pystyä todistamaan että on poistumassa 15pv sisällä maasta.

KiteWaldo

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - liquidblue13210@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : 29.03.2013, 17:52:20 »
Itsellä ei ole kertaakaan passintarkistuksessa kyselty paluulippuja.
Itse en tarvitse viisumia vaan joka kerta kun saavun rajalle saan 90 päivää(Visa Exemption) jonka jälkeen minun on poistuttava maasta ja palattava takaisin jotta saan uudet 90 päivää.
Ehkä ostan vaan meno-paluun bangkokiin saisihan hyvän syyn käydä sielä :)tai sit ostan meno-paluun mutta jätän paluun kayttämättä, mutta on totta että suomalainen saa rajalta 15 päivää ilman viisumia koskee myös ruotsalaisia, tanskalaisia ja norjalaisia.

Bielobog

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 29.03.2013, 23:27:31 »
Puoltoista vuotta sitten Turkish Airlines ei suostunut checkkaamaan sisään, koska minulla oli meno-paluu Bangkokiin, jossa tulo- ja lähtöpäivillä väliä 6kk. Tuli aika kiire siinä juosta lentokentän Glo-hotellin nettikoneelle varaamaan mikä tahansa lento pois Bangkokista 30 päivän sisällä. Vähän yli 100$ tuli siinä hävittyä turhana lentolippuna.
“Thanks to the interstate highway system, it is now possible to travel from coast to coast without seeing anything.” - Charles Kuralt