Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..

(Luettu 591473 kertaa)

thanavuddho

• Aloittelija
  • buddhalaismunkki
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Olen tanaan iloinen/onnellinen, koska..
« Vastaus #2800 : 26.06.2013, 13:28:07 »
Hei,

Mitä munkin seksielämään kuuluu?

Lainaus
Viime vuosina järjestäytyneiden uskontojen, kuten esimerkiksi katolisen kirkon ja zenbuddhalaisuuden, sisältä on noussut julkisuuteen lukuisia skadaalinkäryisiä uutisia. Näissä jutuissa ei ole kyse mistään muusta kuin yhdestä ainoasta asiasta: seksistä.

"Seksi vie ja buddha tuo" - Thanavuddhon blogi

;)
Buddhalainen keskustelufoorumi:
www.avoinsangha.fi

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2801 : 01.07.2013, 04:51:47 »
Matkavakuutuksen korvaushakemus lahetettiin jo kuukausia sitten, paatoskin tuli jo ajat sitten- rahat on vihdoin kolahtaneet tilille, ihanaa!
She rides rollercoasters but never screams

eppis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2802 : 02.07.2013, 14:12:50 »
Olen iloinen, koska:
-aurinko paistaa, mutta ei ole liian kuuma
-kesästä nauttimisen jälkeen aloitan syksyllä uudessa työpaikassa, joka on vakituinen, tämä helpottaa tulevaisuuden suunnitelmia pitemmän päälle
-tein eilen erittäin edullisia löytöjä the body shopista
-suloisen ja hymyileväisen kummityttöni seura, josta sain nauttia koko eilisen päivän
-mukavat suunnitelmat viikonlopulle

Jze

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2803 : 02.07.2013, 17:58:25 »
Sain vihdoin aloitettua kuntosaliharrastuksen kunnolla juoksun ja pyöräilyn rinnalle :)
Kelit on enemmän kuin hyvät ja enää alle kuukausi Kreikan saaripompulle.

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2804 : 07.07.2013, 10:30:50 »
Sain vihdoin tilattua itselleni kunnon perinnejousen! Ny reenaamaan!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2805 : 15.08.2013, 20:11:13 »
^ Toi on kyllä ihan kivaa hommaa. Joskus nuorempana tuli ammuskeltua suht paljonkin...  :D

Nyt on hammaskipu ynnä muu kipu jo vähän helpottanut ja pääsee jo sängystä ylös, kun on kavereitakin paikalla, jee!!  :D

Tossa kavereiden kanssa on laitettu saslikkia ja aurinko alkaa paistamaan sateenkaaren kera. :D

Eli tässähän alkaa olla ihan mukava meininki. Toivottavasti ei vain pahene toi hammasjuttu, kun aletaan syömään.  :-\ Pitää vähän varoa tota toista puolta.

Kelpaako muille? :)
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

Ottawainen

• Vieras
« Vastaus #2806 : 02.09.2013, 12:07:58 »
...5 päivää lähtöön! Uusi elämä Skotlannissa odottaa enkä voisi olla yhtään enempää motivoituneempi yliopisto-opintojakin kohtaan. :)

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2807 : 04.09.2013, 22:33:50 »
Kyllä tämä vapaus maistuu AINA yhtä hyvältä kuin ennenkin. Omaa tyhmyyttä taas kerran ja pitäisi sitä jo pikkuhiljaa jotain oppiakin, luonne kun vain sattuu olemaan vähän tällainen ja kiivas. Mitähän tostakin taas tuli lisää pallukointia? ;) Muutenkin vapautta oppii arvostamaan vasta kunnolla, kun sen on joskus menettänyt. Välillä on mennyt vähän ihmisoikeudetkin ja niistä olen jotain joskus maininnutkin.
"VIP-henkilö. Erittäin vaarallinen". Hyvä kytät,näin just. Koulukiusatut kytät pitäisi kieltää lailla,koska kiusaaminen siirtyy lailliseksi ja pilaa monen elämän.

eppis

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2808 : 08.09.2013, 11:35:10 »
koska heräsin hyvin nukutun yön jälkeen saariston vielä täysin kesäiseen aamuun. Pesin kasvot merivedellä ja join aamukahvini terassilla merta ja joutsenia katsellen.

Nyt istun aurinkoisella ja lämpimällä rannalla. Ajattelen, kuinka onnellinen olen, koska olen viihtynyt uudessa, vakituisessa työpaikassani. Tällaisina hetkinä ei ole matkakuumetta, tai edes -lämmönnousua.   ;)

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #2809 : 08.09.2013, 15:51:35 »
Muutaman päivän Rooman-matka tyttären kanssa on mennyt hyvin, ilman mitään ongelmia. Hän on jaksanut nurisematta ravata mamman mukana kaikki nähtävyydet ja sopeutunut hostelli-ilmapiiriin avoimin mielin. En sitä kyllä epäillytkään. Seuraavaa yhteistä matkaa odotellessa...
http://my.opera.com/illusia.finland/blog/2013/09/04/rooma
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

unkkatkumiankka

• Vieras
« Vastaus #2810 : 24.09.2013, 16:18:27 »
Perunat, härkäpavut ja loputkin porkkanat on nyt vihdoin kaivettu esiin kasvimaan uumenista. Sadosta tuli yllättävänkin runsas! :)  Lisäksi reilun viikon vaellus Lapissa sujui paremmin kuin mitä oli suunniteltu. Nyt saa syksy jo tullakin...

jennikatariina

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • no more lovesongs
« Vastaus #2811 : 25.09.2013, 06:42:32 »
Minä olen onnellinen koska:

- Palkkanauhat olivat tulleet mun saapuessa töihin ja mun tili oli melkein 1000e suurempi kuin viime kuussa! Vittu jesss! Se tarkoittaa ihan mieletöntä rahasummaa matkasäästöön :)
- Olen pitkästä aikaa löytänyt kirjan, mikä on imaissut täysillä mukaansa... Ihanaa välillä elää täysillä 1900-luvun alun vuosikymmenien Japanissa.
- Afrikan matka lähestyy, päivä päivältä vähemmän tätä paskaa työtä!!!!!!

akk

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2812 : 03.10.2013, 20:42:26 »
Tunnen oloni pitkästä aikaa nuoreksi luettuani 35+ -ketjua.

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2813 : 10.10.2013, 09:15:52 »
Tunnen oloni pitkästä aikaa nuoreksi luettuani 35+ -ketjua.

Miltäs maailma sitten yksin matkustavan nuoren naisen silmin tänään näyttää?

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2814 : 22.10.2013, 22:29:19 »
Poliisiuutisia Etelä-Pohjanmaalta: On syksy taas ja poliisit ja lapset alkavat valotella taskulampuilla ja valonheittimillä ihmisten asuntoja öisin (kuinkahan asiat ovat omenavarkauksien suhteen? Niistä itselläni ei ole vielä ainakaan varmaan tietoa. Jos jollakin on, niin kertokoon). Tossa pari yötä sitten oli taas hienoa toimintaa E-P:n poliiseilta... Olin "kesäasunnollani" ja poliisit huomasivat parkissani kaksi autoa, jotka kylläkin olivat naapurin tummien korispelaajien ystävien. Näistä autoista ilmeisesti kiihottuneena poliisit ajoivat vastapäiselle tielle ja alkoivat osoittelemaan asuntoon VALONHEITTIMILLÄ! HUHUH, on kyllä "hieman" lapsellista touhua. Pitää ilmeisesti soittaa laitokselle ja kertoa, että täällä on joku outo valkoinen pakettiauto kierrellyt ja nyt ne ovat alkaneet jo valotella tupaan ikkunoistakin. Oli siinä ihmettelemistä, kun asunto valkeni yhtäkkiä. Hetken aikaa jo ajattelinkin, että tämä on avaruusolioiden tekosia :), mutta tarkistettuani asian syylliseksi selvisikin lapselliset Suomen poliisivoimat. Harmi, ajattelin jo että sain yhteyden kaukaisiin vieraisiin. :(  Toivottavasti oli kivaa!? :D

Edit: Taidan muuttaa taas takaisin omakotitalooni, koska sinne ei edes yhdellä partiolla uskalleta/saa tulla... Heippa lapselliset, valehtelevat ja kaikista törkeistäkin virkarikoksita ja muista rikoksista (jopa raiskaukset, tapot ja murhat kuuluvat tähän) pääsevät kusipäät! :D Ja onhan siellä aina parempi tuo kameravalvonta yms....
« Viimeksi muokattu: 23.10.2013, 12:52:16 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2815 : 23.10.2013, 12:27:38 »
Editoidaan nyt vähän tätä, että foorumin kytät ja kyttämäiset ihmiset eivät innostuisi...  ;D
« Viimeksi muokattu: 24.10.2013, 13:22:34 kirjoittanut Radical »

kikkomaen

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2816 : 24.10.2013, 09:47:26 »
työrupeama 7kk on viimein ohi ja huomenna pomon tarjoamalle kalastusreissulle helikopterilla. nam nam naammmm!

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2817 : 01.11.2013, 08:47:44 »
No niin, kävin heti aamusta asemalla puhumassa tosta valottelusta ja kiertelystä. Tyyppi tuumasi vähän hätääntyneenä, että ainahan me on pärjätty ja lupasi kertoa aamupalaverissa kaikille partioille, että toi kiertely ja valottelu loppuu. :)  Sanoin, että haluan sopuratkaisun vielä. Tuumasin vaan, että mulla on nykyään vähän heikot hermot ja oon katsellut joskus aikoinaan teidän päitä pelkän kiikarin läpi, ajatuksen tasolla pystyn rakentamaan vaikka minkälaisen pommin, sähköansan tai kaatamaan teidän maijan enkä välitä omasta hengestäni ja näytin kaulaani... :) Eiköhän asia mennyt nyt perille ja varmasti jossain vaiheessa yrittävät sit tupaan, mutta turha kiertely ja valottelu pitäisi nyt loppua... Kerroin, että yritän elää nyt rauhallista elämää ja mun hermoja kiristetään tuollaisella turhalla ja lapsellisella kiertelyllä että tulkaa suoraan tupaan, jos on asiaa. Muistutin vielä vuoden 2012 tapahtumista... Kiitos vaan herralle, että välitti viestin kaikille partioille. Otin jo yhden partion kiinni heti pihasta ja kävin juttelemassa mukavia. :) Katsotaan nyt mitä tapahtuu. :) Tällaista on mun elämä...

Edit: pari typoa korjattu.
Edit: Devil Inside!  :'(
« Viimeksi muokattu: 01.11.2013, 11:34:56 kirjoittanut Radical »

Radical

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2818 : 04.11.2013, 10:55:29 »
Hehee, monta päivää jo mennyt ilma kyttien kiertelyä. Tämä on mahtavaa hermolepoa! :)  Mielestäni pyyntöni ei ollut mikään suunnattoman suuri, vähän yksityisyyttä ja rauhaa... Esitystapani vaan oli taas kerran vähän turhankin röyhkeä. Tuli taas vaan hermona lauottua turhankin tiukkaa tekstiä ja totuuksia. Ajattelin jo, että taas se joka päiväinen kiertely alkaa, huh! Tulkoon sitten vaikka rynnäköllä sisään, jos on asiaa, nyt sitä ei ainakaan näyttänyt lyötyvän, joten toi kiertely ja valottelu ei ollut kuin kiusantekoa, mutta tuollaisesta voi olla katastrofaaliset seuraukset mun kanssa. Kiitokset vaan henkilölle, joka välitti tiedon partioille. :)

Editoitu.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2013, 14:13:04 kirjoittanut Radical »

hile

• Tonnitallaaja
    • MSN Messenger  - reija20_00@hotmail.com
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/brxtnrabbit/
    • Sähköposti
« Vastaus #2819 : 17.12.2013, 09:58:07 »
-Koska löysin tieni jälleen pallontallaajiin. Rekisteröitynyt 30.12.2002 ja edelleen matkakuumeinen  :D
-Uusi matkakohde Istanbul vuoden alussa, vaikkakin vain 20h pikapyrähdys
-Istanbulista kohti kolmatta Kenian reissua, 2,5vkoa auringossa  ;)
 love to see my people living in love ,
I 'ate to see dem fighting an' swimming in blood.

I-Wayne -Living In Love