Lennot suoraan AA:n sivuilta?

(Luettu 11391 kertaa)

Lissukka

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Lennot suoraan AA:n sivuilta?
« Vastaus #20 : 08.08.2013, 09:35:22 »
Lennot ovat nyt plakkarissa, mutta jäin vielä ihmettelemään seuraavaa; sain lentojen maksun jälkeen maanantaina (3 päivää sitten) tämän viestin sähköpostiini:

"Kiitos että varasit matkasi American Airlinesilta. Matkasi on vahvistettu ja vahvistusnumerosi on xxxxxx. Huomaa, että tämä ei ole matkakuvauksesi ja varausvahvistuksesi.Saat pian sähköisen lentolipun, matkakuvauksen ja kuitin."

Onko jolla kulla kokemusta, milloin tuo matkakuvaus ja sähköinen lentolippu kuitteineen ilmaantuvat sähköpostiini? Yleensä muilta lentoyhtiöitä varattaessa olen saanut nuo noin tunnin kuluessa..

Viajar

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #21 : 08.08.2013, 10:02:14 »
Hmm. Mulle ne tulivat 40 minuuttia myöhemmin. Kannattaisko sun tarkistaa roskaposti?

stateside

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #22 : 09.08.2013, 08:03:52 »
Onko jolla kulla kokemusta, milloin tuo matkakuvaus ja sähköinen lentolippu kuitteineen ilmaantuvat sähköpostiini? Yleensä muilta lentoyhtiöitä varattaessa olen saanut nuo noin tunnin kuluessa..

Tunnissa tuli. Kuten yläpuolella sanottiin, tsekkaa spämmilaatikko yms. Jos sitä lippua ei vain yksinkertaisesti ole missään, soita niiden aspaan. Kuitenkin varausnumero tiedossa. Varaudu keskustelemaan ainoastaan englanniksi.

Lissukka

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #23 : 09.08.2013, 08:28:22 »

Tunnissa tuli. Kuten yläpuolella sanottiin, tsekkaa spämmilaatikko yms. Jos sitä lippua ei vain yksinkertaisesti ole missään, soita niiden aspaan. Kuitenkin varausnumero tiedossa. Varaudu keskustelemaan ainoastaan englanniksi.

Kiitos vastauksistanne Stateside ja Viajar!
Gmailin roskapostikansion tarkistin heti ensitöikseni kun huomasin ongelman, mutta sieltä ei pilettiä löytynyt. Kävin eilen ihan muissa asioissa nettipankissa, ja huomasin että lentolippuun käytetyt rahat olivat ilmaantuneet takaisin tililleni! Kuitenkin pystyin yhä tarkastelemaan varausvahvistustani AA:n sivuilla, ja siellä luki "Status: Confirmed". Rimpauttelin eilen asiakaspalveluun (jossa vastasi melko tympeä rouva), ja hänen kanssaan tankkasin rätisevällä linjalla englanniksi kertaalleen pankkikorttini tiedot, osoitetietoni jne. Lopulta hän kysyi uudelleen pankkini nimeä (tätä tietoa en ollut itse ilmoittanut ostaessani lentoja, vaan se tuli suoraan heidän järjestelmiinsä korttini numeron perusteella). Kävi ilmi että AA:n sivut on tunnistanut pankkini nimellä Osuuspankki, mutta kun virallinen pankin nimi on OP-Pohjola Group, eivät he olleet voineet varmentaa maksua! Onneksi lennot olivat jääneet ostoskoriini, ja sain ne vielä samaan hintaan, ja sain e-liputkin saman tien sähköpostiini.. eipä ole tällaistakaan säätöä ennen koettu :) !