Mitenkä finnairilla matkan varaaminen?

(Luettu 1435 kertaa)

Pasmiina

• Aloittelija
    • Profiili
Mitenkä finnairilla matkan varaaminen?
« : 12.08.2013, 18:28:35 »
Elikkäs olen tässä nyt ostamassa sitä lentolippua (ensimmäistä kertaa) ja haluan nyt olla täysin varma kaikesta ennen maksua.
1. kysymys : Kun netissä täytyy (travellink) kirjoittaa kaikki tiedot ylös, niin pitääköhän etunimen kohdalle kirjoittaa vain etunimi vai myös toinen
nimi?
2. matkaa ostaessa täytyy olla 18-vuotias, niin käykö jos isäni ostaa matkan? voinhan kuitenkin matkustaa vaikka olenkin 17-vuotias?
3. kun olen tiedot täyttänyt ja vahvistanut yms... saanko sähköpostiin jonkin lippusen vai mitenkä homma oikein hoituu? että mitenkä minä sen lento-
lipun saan? kuulostaa vain niin oudolta, että kaikki tulee sähköpostiin... :D
4. ja jos sieltä nyt jonkun lentolipun saa (ja mitä niitä muita juttuja nyt on; niistäkin voi sitten informoida minua!), sekö vain tulostetaan ja sillä
pääsen lentämään?
5. tiedättekö muuten viisumeista, että jos tuo lentolippu tulee sähköpostiin ja se sieltä tulostetaan, otetaanko siitä kopio ja lähetetään se?

Kiitos!

Katariina72000

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Mitenkä finnairilla matkan varaaminen?
« Vastaus #1 : 12.08.2013, 20:23:24 »
1. Kutsuma nimi riittää.
2. Isäsi voi maksaa matkan luottokortillaan. Voit matkustaa, kun mukanasi on huoltajasi suostumus.
3. Mailiin tulee varausvahvistus ja erillinen sähköinen lentolippu. Minusta kuullostaisi kummalliselta jos vielä heiluttaisiin paperilippusten kanssa  ;)
4. Lentolipun voi tulostaa tai näyttää esim. kännykästä.
5. Kopio tai skannaus, jos voi lähettää sähköisesti.

Pasmiina

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Mitenkä finnairilla matkan varaaminen?
« Vastaus #2 : 12.08.2013, 21:31:59 »
Kiitos!:)