Edullista majoitusta Australiassa

(Luettu 3869 kertaa)

starman

• Reissaajaguru
    • Profiili
Edullista majoitusta Australiassa
« : 09.09.2013, 15:14:04 »

Olen ymmärtänyt, että Australiassa on suhteellisen kallista ja varsinkin asumiseen menee pitkä penni. Olen tekemässä matkaa Australiaan; viikko Cairnsissa ja toinen viikko Sydneyssä. Osaatteko neuvoa majoitusten kanssa?? Mistä tuolta löytyisi edullisia majoituksia??

(ensisijaisesti olen hakemassa kahden hengen hostelli-huonetta, mutta jos ovat turhan tyyriitä niin saatan ajatella myös dormeja tai sohva-surfausta..)

Tropico

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Edullista majoitusta Australiassa
« Vastaus #1 : 09.09.2013, 16:01:19 »
Hostellien dormit liikkuu hintaluokassa 120-200 dollaria viikko, eli päivähinnat vähintään parikymppiä/hklö. Halvimmat motellit/roadhouset/dormien privahuoneet siellä n. 80AUD/yö paikkeilla, joten edullisesta majoituksesta on käytännössä turha haaveilla.Tällä hetkellä halvin vastaan tullut dormi peti ollut 16AUD/yö.

Sohvasurffausta/tuttujen nurkissa yöpymistä kannattaa harkita. Cairnssissa ja Sydneyssä asuu runsaasti suomalaisia joihin saanee yhteyden esim. facebook yhteisöjen kautta, joten esim. sieltä voi yrittää.

starman

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 24.09.2013, 10:26:47 »

Löytyykö keltään suoria suosituksia edullisista majoituksista Cairnsista ja Sydneystä?

b9leto00

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 24.09.2013, 12:01:38 »
Cairnsissa paras hostelli mun mielestä oli Greenhouse. On Grafton Streetillä, lähellä wooliessia, city beachia ja on ihan keskustassa. Hintaa oli noin vuosi sitten 176 dollarii per viikko. Hyvä, ilmanen netti, huippu uima-allas, ilmasia retkiä lähimaastoon sekä ilmanen aamupala.