valuutanvaihto forex bank

(Luettu 3274 kertaa)

Pasmiina

• Aloittelija
    • Profiili
valuutanvaihto forex bank
« : 12.09.2013, 10:51:30 »
Olen ensi kesänä matkustamassa Kiinaan ja mietin rahanvaihtoa. Olen vaihtamassa aika suurta summaa joten ajattelin jo puolet vaihtaa tänä vuonna, kannattaako se? Kannattaako nyt syksyllä vaihtaa jo n. 1 000 euroa ja saman verran lentokentällä tai vähän ennen matkaa vai vaihtaa kaikki kerralla? Onko forexilla jokin yliraja mitä voi vaihtaa kerralla tai jotain muita sääntöjä mitkä olisi hyvä tietää?

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: valuutanvaihto forex bank
« Vastaus #1 : 12.09.2013, 11:29:59 »
Miksi ne pitaa olla kateisena jo maahan saavuttaessa? forexin kurssit on yleensa huonoja, ja lentokenttien taas universaalisesti maailman huonoimmat. En tajua, kuka siella enaa nykyaan rahaa vaihtaa. Pari tonnia on sen verran pieni summa, etta miksipa sita ei voisi vaihtaa kerralla; eri asia taas on se, etta onko Forexilla jotain harvinaisempaa valuuttaa niin paljon varastossa.

Itse vaihtaisin jonkun pikkusumman, nostaisin pankkikortilla maahan saavuttuani, tai ottaisin mukaan euroja, jotka voin vaihtaa sitten Kiinassa jos kurssi on siella hyva. Kateista sen kadotessa kun ei vakuutusyhtiot mielellaan korvaa- mielummin hukkaan sita parin sadan euron edesta kuin koko matkakassan.
She rides rollercoasters but never screams

Blueman

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: valuutanvaihto forex bank
« Vastaus #2 : 17.09.2013, 23:40:11 »
Otat eskoja mukaan joko käteisenä tai matkashekkeinä ja vaihdat ne Kiinassa. Kuten edellä mainittu Forex ja lentokenttien valuutan vaihto on todellista ryöstämistä.