Thaimaa nyt! (syyskuu -13)

(Luettu 2982 kertaa)

Aniimsaj

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Thaimaa nyt! (syyskuu -13)
« : 16.09.2013, 07:15:09 »
Heips! Täällä yksinään reissaava 23-vuotias nainen. Tällä hetkellä oon Bangkokissa, mutta huomiseksi on lento varattuna Krabille, josta ajattelin jatkaa matkaa Ko Lantalle. Onko muilla samankaltaisia suunnitelmia? Tai onko joku jo Lantalla? :)
Olen matkalla määrittelemättömän ajan, mutta Thaimaassa 10.10. asti kunnes lähden junalla Kuala Lumpuriin.
Seuraa otetaan vastaan kaiken ikäisistä ja kokoisista miehistä ja naisista :) Matkani tarkoituksena ei ole kreisibailaaminen, mutta bisse maistuu aina.
Laita viestiä jos oot samoilla linjoilla :)

eeahti

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Thaimaa nyt! (syyskuu -13)
« Vastaus #1 : 20.09.2013, 18:52:35 »
 Moikka! Ollaan phi phillä täl hetkellä! Missä meet? :)

Terv. Eero ja Emilia

Bolpoco

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.2013, 12:34:09 »
Moi ! Mä lennän Bangkokiin huomenna ja suunnitelmat täysin auki tekemisten suhteen. Missäpäin suomalaiset liikuskelee ? Oon 30v miespuolinen reppureissaaja ja juttuseura + kaljoitteluseura kelpais :) .

Nildrohain

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 24.09.2013, 06:45:34 »
Moi! Onko kukaan Samuilla? Olen 26-vuotias nainen ja liikkeelle yksin vielä tämän viikon. Seura kelpaisi vaikka yhdelle/syömään /nähtävyyksille. Saa laittaa viestiä :).

Aniimsaj

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 24.09.2013, 07:39:41 »
Heips kaikille :) Oon kans tällä hetkellä Phi Phillä, oon itseasiassa ollut jo perjantaista lähtien, harmi etten oo huomannut aiemmin käydä tsekkaamassa näitä viestejä! Eero ja Emilia, ootteko vielä Phi Phillä? Ajattelin ehkä jatkaa matkaa huomenna ja ottaa lautan Krabille. Tapasin 2 suomalaista tyttöä Lantalla ja törmäsin heihin myös täällä :D

goldieh

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 27.09.2013, 10:17:56 »
Heimoi,
Mä liikahdan Melbournesta Bangkokiin 10.10. - siellä muutama päivä, riippuen fiiliksestä ja siitä, et mihin huvittaa seuraavaks siirtyä. Erittäin todennäkösesti kuitenki pikasesti meren äärelle, alkaa olee jo suurkaupunkikiintiö täynnä :) Tao nähty ja sukellettu, joten Chang saattas olla vahva vaihtoehto (lyhyt matka Bangkokista sinne ja takas, jos vaikka saankin päähäni liikehtiä etelän sijasta Kambodzaan tms.). Jatkosuunnitelmat sit onkin aivan avoinna, niinku pitääkin. Mut seurailen tätä ketjuu, jos sattus vaikka joidenkin kanssa vahingossa samaan risteykseen!

Nema

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 01.10.2013, 10:00:07 »
Liekö kukaan jossain Krabin seutuvilla? Täällä kolmekymppinen tyttönen saapumassa Langkawilta lähipäivinä jonnekin ja seura olisi enemmän kuin mukavaa! Mieluusti kävisin vielä kiipeilemässä tai meloskelemassa ennen lentoa Suomeen, mutta ihan istuskeluseurakin kelpaa. Kohdetta ei siis vielä päätetty, odottelen ehdotuksia!

goldieh

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 11.10.2013, 14:53:51 »
Elikkäs: mun suunnitelmat muuttu sen verran, että jätin menemättä eiliselle lennolle ja ostin uuden lennon suoraan Krabille 27.10. Huppista :)