skootterin osto vietnamista

(Luettu 3128 kertaa)

kivespussi

• Tosireissaaja
    • Profiili
skootterin osto vietnamista
« : 29.09.2013, 11:33:02 »
Moikka, sori en jaksanu selata onko aiheesta aijemmin jo tehty keskustelua. Mutta siispä, tarkotus ois mennä vietnamiin ensi talven aikana ja ostaa skootteri. Mistä sellanen kannattaa sieltä hommata? tarviiko rekisteröinti asioiden kanssa kikkailla? mihin hintaan ootte saanu? Ja tarkotus ois käydä ajamassa laosia myös samalla vehkeellä joten onko kellää tuosta laosin rajan ylityksestä kokemusta skootterin kera? Kertokaahan kokemuksianne, kiitos jo valmiiksi.

Pingviinit

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: skootterin osto vietnamista
« Vastaus #1 : 29.09.2013, 11:46:24 »
Kannattaa lukasta (ellet jo ole) Suuntana maailma -blogin kokemuksista ja matkasta täältä: http://www.suuntanamaailma.com/mopolla-halki-vietnamin-lopputunnelmat/

Vaisjani

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 30.09.2013, 05:20:53 »
Moikka, sori en jaksanu selata onko aiheesta aijemmin jo tehty keskustelua. Mutta siispä, tarkotus ois mennä vietnamiin ensi talven aikana ja ostaa skootteri. Mistä sellanen kannattaa sieltä hommata? tarviiko rekisteröinti asioiden kanssa kikkailla? mihin hintaan ootte saanu? Ja tarkotus ois käydä ajamassa laosia myös samalla vehkeellä joten onko kellää tuosta laosin rajan ylityksestä kokemusta skootterin kera? Kertokaahan kokemuksianne, kiitos jo valmiiksi.

taa onkin paras aloitus kun oikein ilmoitetaan etta ei kiinnosta patkaakaan ottaa itse asiasta selvaa edes Hakua tai googlea kayttamalla vaan toivotaan etta joku loisi valmiin vastauksen kouraan... mita jos vaan vuokraisit sen skootterin niin paasisit vielakin helpommalla ;)

Aripekka

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2013, 14:26:16 »
Moi
Olen asunut täällä Vietnamissa vuoden, ja moottoripyörä friikki itse. Kyllästyin kun joka paikassa kusetetaan, pyörän myynnissä ja korjaamisessa.
Olen perustamassa palvelu sivustoa mopoilijoille täällä. Hommaan myös pyöriä, kunnostutan se tutulla ammattilaisella johon voin luottaa. Uskokaa tai älkää, tämä ei ole business kenellekkään eurooppalaiselle täällä. Pari Brittiä on asunut kaupungilla kauan ja kunnostavat pyöriä. Etupäässä kuitenkin 70-luvun Hondia ulkomaille museopyörilsi. Tärkeintä olisi mulle, että jos ajelette täällä pain reissussa niin kertoisitte hyvistä ja huonoista kokemuksista, julkaisen ne sivuillani. Sivut eivät ole ihan vielä valmiit, mutta aukeavat kyllä. www.hochiminhmotorbikes.com ja sähköposti [email protected] Kyselkää ihan mistä haluatte, jos en tiedä kaikkea, niin otan selvää.
ter
Ari

kivespussi

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 30.09.2013, 18:30:56 »
taa onkin paras aloitus kun oikein ilmoitetaan etta ei kiinnosta patkaakaan ottaa itse asiasta selvaa edes Hakua tai googlea kayttamalla vaan toivotaan etta joku loisi valmiin vastauksen kouraan... mita jos vaan vuokraisit sen skootterin niin paasisit vielakin helpommalla ;)

en mielestäny sanonu missää ettei asiasta selvää ottaminen kiinnosta,  oon kyllä googlettanuki tietoa mutta kunhan ajattelin kysyä jos täällä olisi jollain ihan omakohtasta kokemusta.. suuter pahoittelut typeryydestäni. Ja voisin toki vuokrata skootterin mutta ajattelin ajaa laosin kautta pohjosesta etelään tai toisin perin,  joten vähä nihkeetä lähtee palauttamaan skootteria 2000km päähän  ;)
« Viimeksi muokattu: 30.09.2013, 18:33:31 kirjoittanut kivespussi »

Aripekka

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 02.10.2013, 03:30:13 »
Mistä sä sen matkasi aloitat, mä autan sua hommaan sen pyörän. Ota yhteys http://www.hochiminhmotorbikes.com