Etsitään vuokra-asuntoa Tampereelta

(Luettu 1985 kertaa)

lllade1

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Etsitään vuokra-asuntoa Tampereelta
« : 28.10.2013, 10:22:19 »
Moi!

Eli olisi Tampereelle muutto Tammikuun alussa, joten etsin vuokra-asuntoa. Mielellään minimissä 4 kuukautta niin ei tarvitse heti vaihtaa asuntoa. Toki, jos olet kokonaan muuttamassa asunnosta pois, voit vinkata niin sekin kiinnostaisi.

Asuinalueella ei niin väliä, siisti asunto ja kohtuullinen vuokra on pääasia. 30-50m2 ja maksimivuokra siinä 500 euron paikkeilla olisi optimaalinen.

Ota yhteyttä, kuvia olisi hieno myös nähdä. Sähköposti on [email protected]

Lisätietoja itsestäni saa myös sähköpostin välityksellä. Lyhyesti sanottuna siisti ja vastuuntuntoinen 23-vuotias valmistuva opiskelija ja yrittäjä.

Kiitos!

Chilikatti

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Etsitään vuokra-asuntoa Tampereelta
« Vastaus #1 : 11.11.2013, 16:54:15 »
Mul ois pikkurahaa vastaan tammi/helmikuun kämppä vapaan ku oon ite reissus :P

hanna71

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 13.11.2013, 22:49:03 »
Moro!

Olen reissussa 19.12.13-10.4.14, jälleenvuokraan kalustettuna keskeisellä paikalla (tarkoittaa korttelin päässä Tammelan torilta) sijaitsevan kuudennen kerroksen yksiön. Kokoa on 30 m2, kunto ei ole priima (mm. muoviset lattiamatot ovat kuluneet, seinän maalaaja ei ole ollut ammattilainen). WC on pirteän keltainen ja siellä on kylpyamme ja pesukone. Pieni vaatehuonekin löytyy. Pienessä keittiössä on pieni pöytä. Alakerran häkkivarasto ei kuulu vuokradiiliin, sen sijaan kylmävarasto perunalaareineen kuuluu.  Jos etsit IKEA:n tavaroilla kalustettua asuntoa, tämä ei ole sellainen....jostain syystä tuon liikkeen tavarat eivät herätä minussa ihastusta  ;D

Vuokra-aika on joustava, eli voi alkaa vaikka 15.12. tai tammikuun alusta, ja loppua esmes 15.4. tai vaikka huhtikuun lopussa. Tai miten sitten sovitaankaan....

Vuokra on 507€/kk johon sisältyy yhden hengen vesimaksu.  Oma sähkösopimus on tehtävä sekä kotivakuutus oltava. Vuokratakuu on 507€. Asuntoon ei valitettavasti voi muuttaa lemmikkejä, eikä sisällä saa tupakoida.

Joitain kuvia voin jo heti lähettää, enemmän saatavilla jahka kameran laturi löytyy  ::)

Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä [email protected]

mustek

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 14.11.2013, 19:32:52 »
Saaks tähän perään laittaa toisen halutaan vuokrata ilmoituksen...? Ketjun aloittaja vieköön parhaat päältä, mutta jos tarjontaa on enemmänkin niin olen myös vailla kämppää Tampereelta. Olen siis palaamassa taas Suomeen ja etsin keskustan tienoilta yksiötä mielellään viimeistään 15.12. alkaen (neuvoteltavissa). Neliöitä saisi olla vähintään noin 26 ja vuokra vesimaksuineen ehdoton maksimi 500, sijainnissa Tammela ja Etu-Kaleva ykköspreferenssejä. Olen työssäkäyvä opiskelija ja kissa tulee mukaan joten sen pitäisi olla sallittua. En tiedä tarkalleen kuinka pitkäksi aikaa olen jäämässä joten en välttämättä halua sitoutua kovin pitkään vuokrasuhteeseen, toisaalta lyhyitakin pätkiä saa tarjota. Jopa vain pelkkä joulukuukin saattaisi käydä.   

YV:llä yhteys!
Does the man who journeys up the river arrive at his destination as quickly as the man who travels down it? The first goes against Nature and the second drifts with it.