Kiinan viisumi Traveller ab:n kautta?

(Luettu 3280 kertaa)

Pasmiina

• Aloittelija
    • Profiili
Kiinan viisumi Traveller ab:n kautta?
« : 26.02.2014, 15:36:31 »
Elikkäs... kesällä olisin menossa Kiinaan matkalle ja viisumihan siihen tarvitaan. Asun kuitenkin todella kaukana Helsingistä, joten ajattelin laittaa viisumihakemuksen tuon Traveller ab:n kautta. Haluaisin kysäistä, että onko luotettava ja mitenkä asiat sen kautta hoituvat? Kenelläkään kokemusta?
Kiitokset jo etukäteen!!:))

yeren

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Kiinan viisumi Traveller ab:n kautta?
« Vastaus #1 : 26.02.2014, 18:42:57 »
Kyllä ne sen verran rahaa pyytävät, että ovat luotettavia, luulisin.

vileni

• Reissaaja
    • MSN Messenger  - karponaara@jippii.fi
    • Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2014, 21:45:25 »
Itselläni toimi ainakin hyvin ja luotettavasti. Ja toisaalta taitaa olla ainoa vaihtoehto ilman että menee paikan päälle hesaan  :)

Shala

• Tosireissaaja
    • Profiili
    • Living A Dream In China
« Vastaus #3 : 27.02.2014, 06:29:53 »
Kaksi kertaa olen heidan kauttaan viisumin hankkinut ja kaikki on toiminut moitteettomasti. Olen perheellekin suositellut kun he ovat nyt viisumia hakemassa Kiinaan. Toki monet matkatoimistotkin hoitavat viisumijuttuja maksua vastaan, mutta ainakin osalla matkatoimistosta on vain tietty paiva viikosta jolloin kayvat suurlahetystossa.
Living A Dream In China - www.sarajaaksola.com

yeren

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 27.02.2014, 16:42:52 »
Olen käyttänyt Hesassa asuvaa sukulaista viisumi-asiointiin. Tosin hän kiukkuaa lähetystön erikoisesta aukioloajasta.

Spindelman

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 01.03.2014, 13:06:09 »
Olen hoitanut myos legalisointi- yms. muita Kiinan lahetystossa hoidettavia asioita heidan kauttaan, ja kaikki on hoitunut aina nopeasti ja luotettavasti.

Hey Joe, tagae ko sa imong tanan kwarta!

大鼻子 Dà bízi

Tiedän, ettei hukkaan nuoruuteni mennyt matkatöissä maailmalla.

janneh

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 22.05.2014, 09:50:26 »
Tämän kautta olen aina viisumini ottanut joten en tiedä onko ammattitaitoisempi kuin muut, mutta ainakin olen saanut (mielestäni pienellä vaivalla) viisumit hommattua. Asiakaspalvelu myös erittäin mukavaa. Viimeksi lähetin kaksi hakemusta koska yritin saada vuoden monikertaviisumin. No en saanut mutta matkatoimiston täti hoiti homman hyvin ja oli varautunut toisella hakemuksella ja sain lopulta 2-kertavisan.

Tänä vuonna on ilmeisesti vaikeampaa saada pitkää viisumia.. Mullakin on vuoden viisumeita ollut mutta nyt vain 6kk  tuplavisa... weird..
Paras matka on kotimatka