Alankomaat

(Luettu 1524 kertaa)

Esmeralda

• Reissaaja
    • Profiili
Alankomaat
« : 07.06.2004, 14:07:39 »
Voisko joku kertoa kokemuksia Alankomaista. Missä kannattaa käydä Amsterdamin lisäksi? Rotterdam, Maastricht? Minkälainen hintataso? Minkälaisia kokemuksia majoituspuolesta? Mitä vuodenaikaa suosittelette? Tarkoitus olisi matkustaa lentäen, onko järkevintä lentää suoraan Helsingistä Amsterdamiin?
Kaikenlainen informaatio tervetullutta.

Aiheesta varmaan olikin jo topic olemassa, mutta enpä nyt tähän hätään löytänyt.  =)

erzy

• Tosireissaaja
    • Profiili
Alankomaat
« Vastaus #1 : 08.06.2004, 05:28:39 »
Jos itse menisin Hollantiin niin majoittuisin Utrechtiin. Se no keskellä maata ja sieltä on hyvä käydä katsomassa kaikki mainitsemasi kaupungit. Utrecht on n. Tampereen kokoinen "opiskelija"kaupunki. Kaupunki on ns. rautateiden risteys, joten yhteydet pelaa hyvin.
Itse menisin keväällä tai kesällä.
Hauskaa matkaa!!!!

Rami

• Reissaaja
    • Profiili
Alankomaat
« Vastaus #2 : 08.06.2004, 09:20:26 »
Olen menossa kesällä Alankomaihin, aloitamme reilireissumme sieltä. Tarkoituksemme on olla yksi yö Amsterdamissa ja yksi yö Utrechtissa. Amsterdamissa olen kerran käynyt ja se on hieno kaupunki ns. pakollinen kohde. Utrechtissa en ole ennemmin käynyt, mutta sitä ovat monet minulle suositelleet.

Amsterdamiin pääsee Helsingistä Blue1:llä "halvalla", muistaakseni n.80 euroa/suunta. Etsiessämme halpoja hotelleja Alankomaista, Belgiasta ja Ranskasta, totesimme tehtävän vaikeimmaksi Alankomaiden osalta. Esim. Pariisista löytyy helpommin halpa hotelli kuin Amsterdamista.  :shock: