Aasiaan!

(Luettu 3312 kertaa)

marcoman

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Aasiaan!
« : 13.08.2014, 11:18:52 »
Olisin lähdössä jonnekkin Aasian suuntaan joko joulukuun lopulla niin että tulisin takaisin uuden vuoden jälkeen 4.1.2015 tai sitten helmikuun lopusta pariksi viikoksi.Kohteina voisi olla   Thaimaa,Laos,kambodza,Vietnam,Philippiinit tai joku muu..Lennot olisi tarkoitus varata tässä syksyn mittaan:)Pidempäänkin voisin olla mutta lomat eivät anna periksi.Itsestäni sen verran että,olen käynyt Thaimaassa 4 kertaa ja kambodzassa 1 kerran.3 kertaa olen ollut tuntemattoman seuralaisen kanssa reissussa ja on ollut erittäin hauskaa :D Itse olen siis 30 mieshenkilö eteläsuomesta ja mukava semmoinen.Mutta se minusta,otahan yhteyttä jos olet(te?) suuntaamassa samoille leveyspiireille niin voidaan vaikka suunnitella reissua yhdessä :) reput selkään ja reissuun!!

zuzik

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Aasiaan!
« Vastaus #1 : 15.08.2014, 14:42:37 »
Moikka,

Kiinnostaisi kans lähteä reissuun ja tuo ajankohta sopisi mulle aika hyvin. Eli lähtö joulun aikoihin ja paluu uuden vuoden jälkeen. Ootko jotain muita kohteita miettiny kuin Aasiaa? Olen 27-vuotias nainen ja olen myös etelä-Suomesta :)

Siru1200

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 28.09.2014, 13:48:42 »
Moikka!
Olisin myös lähdössä 20.12-4.1 välillä Aasiaan ja olisin niin iloinen jos täältä löytyisi matkaseuraa! Minua kiinnostaa erityisesti Vietnamissa NhaTrangin alue. Tarkoitus olisi piakkoin varata lennot.
Olen 23 vuotias tyttö.

Hannamoi

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2015, 13:26:25 »
Moikka! En tiedä onko jo vanhentunut ketju, mutta itse olen suuntaamassa helmikuun lopussa Thaimaahan n. 2vkoksi :) Olen 24v nainen.

Kemel

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : 08.01.2015, 22:22:57 »
Minä olen lentämässä 4.2. Bangkokiin ja sitten reissaan jossain (en ole vielä suunnitellut sen kummemmin) maaliskuun alkuun asti.
Seura kelpaisi. Olen 25 vuotias nainen. :)

marcoman

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : 10.01.2015, 14:57:40 »
Lennot on varattu Bangkokkiin 19.2--->

matkaseuraa

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : 24.01.2015, 21:31:15 »
Täällä ollaan myös lähdössä samalle suunnalle. Lennot varattu Bangkokiin 26.2 ja reissussa on tarkoitus olla noin kolme viikkoa. Alustavana suunnitelmana olisi lähteä jonnekin Krabin suunnalle. Olen 36-vuotias nainen Uudeltamaalta ja aikaisempaa kokemusta Aasian matkailusta on kertynyt useamman reissun verran mm. Vietnam, Filippiinit, Malesia, Japani. Olisi kiva saada matkaseuraa vaikka vain osalle aikaa reissusta. Laittakaahan viestiä tulemaan mikäli matkaseura kiinnostaa!

zenopia

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 25.01.2015, 15:26:39 »
Heip

Mä oon reppureissaamassa mun lapsen kanssa. Lento 10.3 bangkokkiin ja sitte varmaa krabi laos tai mitä ikinä eteen tulee  joku kolmas maa vielä. Ymmärrän jos ei lapsen kanssa oleva kiinnosta matkaseuraksi mutta ainakin vois moikata :)

AlluGarth

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : 26.01.2015, 17:14:10 »
Moi.
Täällä ois 23v mies lähdössä Aasiaa kiertelemään. Lennot ois Bangkokiin 4.2. Ensimmäinen reissu Aasiaan ja tarkotus ois olla vähän pidempään (6-12kk).  Mitään suunnitelmia ei sen enempää ole, mutta matkaseuraa ois kiva saada.

inkemaaria

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #9 : 20.02.2015, 11:10:08 »
Jos joku tulos Sihanoukvilleen ja kaipailee seuraa ni laittakaa viestia :)