autonvuokraus japanissa landella

(Luettu 3176 kertaa)

otl

• Reissaajaguru
    • Profiili
autonvuokraus japanissa landella
« : 25.08.2014, 12:39:13 »
liekö kukaan vuokrannut autoa japanissa maaseudulla? kaikenlaiset kokemukset kiinnostaa, erityisesti että kysytäänkö eu-ajokortin haltijalta kansainvälistä ajokorttia? suunnitelmissa on reissu maaseudulle jossa kaikkien lähteiden mukaan auto on välttämätön.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Vs: autonvuokraus japanissa landella
« Vastaus #1 : 29.09.2019, 19:12:20 »
Vuokrasitko? Sama olisi edessä, eikä ihan selkeältä näytä touhu vuokraamoja selailtuani. Ei ainakaan se, mistä saisi kohtuuhintaan.

Haroosh

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 29.09.2019, 22:23:16 »
Yaeyamalla ja Okinawalla yritin autoa sekä skootteria saada vuokrattua, mutta ei onnistunut kumpikaan ilman kansainvälistä ajokorttia.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #3 : 30.09.2019, 05:50:08 »
Se on hankittuna.

4 päivän vuokraus Fukuokassa yli 36.000 jeniä eli 310 euroa yhdellä firmalla. Jatkan etsimistä.

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 30.09.2019, 10:15:31 »
Asun itse Okinawalla ja joo, kv.ajokortti vaaditaan suomalaisella ajokortilla ajavilla.

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 30.09.2019, 10:23:36 »
« Viimeksi muokattu: 30.09.2019, 10:36:28 kirjoittanut brasileira »

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #6 : 30.09.2019, 10:25:43 »
https://www.timescar-rental.com
Tai toisena vaihtoehtona tama (en itse aja, joten asiantuntejuutta ei ole)
« Viimeksi muokattu: 30.09.2019, 10:35:05 kirjoittanut brasileira »

otl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 30.09.2019, 16:28:03 »
ohhoh, unohtuipa raportoida tähän. no parempi myöhään kun ei milloinkaan. kiitos nimim. brasileirolle vinkeistä ja muistutuksesta!  kv-ajokortti tarvitaan ja tocoo-sivulta on tähän asti löytynyt parhaat diilit 4x4 / SUV malleille: nippon rent a car on yleensä ollut kokonaishinnaltaan halvin, ml. vakuutukset, ja jos on menty kolmannen osapuolen vakuutuksilla niin toyota on ollut edullisin. autolla mennessä on tullut nähtyä ihan erilaista japania verrattuna julkisilla tehtyihin reissuihin, esimerkiksi erilaisia outoja entisiä nähtävyyksiä, hylättyjä kyliä ja autoita taloja, eläkeläisten pitämiä pieniä puoteja joista tavarat on myyty jo vuosia sitten, ja muita vastaavia paikkoja joissa on kiva pysähtyä, mutta joihin ei julkisilla tulisi varta vasten mentyä.
« Viimeksi muokattu: 30.09.2019, 16:33:08 kirjoittanut otl »

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #8 : 30.09.2019, 20:18:23 »
Kiitos tiedoista. Mun tarve on kompakti auto neljälle ihmiselle ja neljälle pienehkölle repulle.

Autonvuokraus on IMHO liiketoimintana matkailijan kusettamisen ykkönen, ellei joissain maissa valuutanvaihto aja vielä edelle.

https://www.timescar-rental.com
Tai toisena vaihtoehtona tama (en itse aja, joten asiantuntejuutta ei ole)

Tästä en ole koskaan kuullutkaan. Vuokraamo siinä missä muutkin eli tunnetut (Nissan ja Toyota) tai kansainväliset?

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #9 : 01.10.2019, 00:38:27 »
Joo, ihan tavallinen vuokraamo.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #10 : 07.10.2019, 07:30:30 »
Times oli 22.000 jeniä vs edellä kerrottu. Varasin. Ihan hyvä säästö ja kaikkein toimivin sivusto.

Toivottavasti ei tule viime hetken lisämaksuja tai muita yllätyksiä.

brasileira

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 08.10.2019, 03:04:19 »
Toivottavasti menee hyvin.

otl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #12 : 08.10.2019, 11:44:09 »
Times oli 22.000 jeniä vs edellä kerrottu. Varasin. Ihan hyvä säästö ja kaikkein toimivin sivusto.

Toivottavasti ei tule viime hetken lisämaksuja tai muita yllätyksiä.

oon kanssa joskus vuokrannu timesistä ja ihan asiallinen firma oli, kokemusta myös nippon rent-a-car, nissan, ja toyota.

innostuinpa nyt kanssa katsomaan tocoo.jp:stä, tietämättä päiviäsi arvoin marraskuulta neljä päivää, pick up fukuoka airport, jolloin löytyi useita tarjouksia, alkaen Budgetin compact hintaan 13182 JPY + 5000 JPY pakollinen No-operation-charge (NOC) vakuutus. jos tuohon sun jo varattuun 22000 JPY:hyn tulee päälle vielä NOC vakuutus niin ehkä kantsii tsekata Tocoo myös vielä. se on kokoojasivu joka myy yksittäisten vuokraamojen varauksia. olen käyttänyt pari kertaa, eikä kokemus ole eronnut mitenkään niistä kerroista kun olen varannut suoraan vuokraamon sivulta.

jos meinaat ajella moottoriteitä, kannattaa laskea tulisiko edullisemmaksi ostaa aikaperustainen kiinteähintainen moottoritiepassi. ainakin hokkaidolla jo 300km suuntaansa menopaluu maksaa moottoritiepassin neljäksi päiväksi.