Wau mitä tekstiä, Jii ystäväiseni! Hehheh.... huomaan että alat ärsyyntyä ja siirtyä henkilökohtaisuuksiin menevään vittuiluun + loukkauksiin tässä keskustelussa. Ei hyvä, ei hyvä. Mutta tragikoomista kylläkin, ja osoittaa argumenttiesi olevan lopussa.

Yritän itse välttää vastineessani henk.koht. piruilua, katsotaan onnistunko.
[ Uskon sen sinusta erittäin hyvin. Itse olisin veikannut vähintään 20 vuotta manipulointia, mutta kyllähän tehokas feministi saa löysästä ja tahdottomasta miehestä jo kymmenessäkin vuodessa viimeiset rippeet miehisyydestä kitkettyä.:
Taidat todella uskoa tuohon teoriaan sukupuolten jatkuvasta henkisestä sodasta, jossa toisen on pakko olla alistettu ja toisen alistaja? Koska koko käsite tasa-arvo näyttää käytännössä olevan sinulle täysin yli hilseen, lie turha sinulle asioita vääntää edes rautalangasta. Jos itse joskus saat hankittua itsellesi jonkinlaisen ihmissuhteen, opit kyllä lisää asioita. Ellet sitten pidättäydy selibaatissa peläten, että kumppanisi saattaisi osoittautua feministikääkäksi, joka ensi tilassa leikkaa munasi irti.
[ Yhtälailla kun Tony juuri todisti, että Suomessa (ei kyllä muualla maailmassa) on olemassa feministimiehiä, niin Suomessa (ei kyllä muualla maailmassa) on varmasti olemassa myös kauniita ja naisellisia feministejä. Onneksi kuitenkin kummatkin vielä erittäin harvinaisia..:
Jossain on pohdittu, voiko mies olla feministi. Ehkäpä voi, ehkä ei. En ole koskaan ajatellut itseäni sellaiseksi, mutta en vedä hernettä nenään jos joku minua sellaisena ajattelee. Pidetään minua anarkistinakin ja ties mitä muuta hassua.
Nykyajan feministiliike on käsittääkseni saanut alkunsa '60 -luvulla USA:sta, ei Suomesta. Joten mistä luulet, ettei muualla maailmassa ole feministimiehiä? Tai kauniita feministinaisia, ja että ne muka olisivat harvinaisia?! Kuljetko kaikkialla silmät kiinni, korvat lukossa vai aivot muuten täysin jumissa? Vai näitä kaikkia? Huom. tämän
ei ole tarkoitus olla ilkeilyä enkä halua loukata sinua. Osaisin sen kyllä, jos haluaisin, mutta pallontallaajien foorumi ei ole sellaiseen oikea paikka.
Tervetuloa muuten vaikkapa naistenpäivänä Gloriaan "Cunt power" -bileisiin, niin näytän sinulle parisataa vietävän suloista feministityttöä. Hih....
[ Miten niin bullshittiä? Voitko perustella? Voitko perustella, miksi riippumattomat yritykset muuten palkkaisivat helpommin miehiä ja maksaisivat heille vieläpä parempaa palkkaa?...
Perustele toki itse, millä tavalla tämä miesten paremmuus työntekijänä naisiin verraten ilmenee?? Ihan käytännön tasolla, please. Jos viitsit, selitä myös ne biologiset tekijät, jotka selittävät tämän miesten ylemmyyden. Yritä edes, jooko?
[ Jos olisit ollut päivänkin oikeissa töissä, niin tietäisit miten yritykset toimii...
Ach, vittuilu jatkuu... hupaisaa mutta hieman harmillista. Mistähän ihmeestä sinä minun työntekoni tiedät? En viitsisi alentua edes selittelemään sitä sinulle, mutta olen käynyt ansiotyössä 15 -vuotiaasta asti, ja monet tehtäväni ovat olleet nimenomaan fyysistä työtä, eli juuri sitä "oikeaa työtä". Toisinaan käyn jopa kahdessa eri työssä, jos rahantarve vaatii.
Hassut loukkausyrityksesi eivät toki hetkauta minua, mutta turhauttavaa selitellä omia asioitaan tällaisessa keskustelussa. Vanhana egoistina ja paatuneena narsistina kylläkin rakastan itsestäni puhumista, mutta eri juttu on, kuka sitä jaksaa lukea.
Jospa molemmat joskus eksyisimme samaan miittiin, voisimme jatkaa tätä mielenkiintoista debattia ns. face to face, eikö? Alennutkohan sinä, super-uros, keskustelemaan tällaisen "löysän ja tahdottoman" miehen kanssa?

I hope so, todella.
t: nimim. "Miehisyyden rippeet"
PS. Jiiee, siltä varalta, että tämä väittelymme alkaa jo kyllästyttää pallontallaajia, voit heitellä argumenttejasi myös tuonne:
http://maniacmiracles.cjb.net --> questbook
http://www.geocities.com/playgrrrnd --> questbook. Niissä ihan kaivataan keskustelua.