"Häiritsevät" miehet ulkomailla

(Luettu 41864 kertaa)

Zuki

• Reissaaja
    • Profiili
"Häiritsevät" miehet ulkomailla
« Vastaus #120 : 20.10.2004, 12:08:21 »
ajattelin näin myöhään laittaa vaan sellaista kommenttia italialaisista miehistä... kun olin tuolla Sisiliassa niin kyllä tuli jonkin verran katseita ja jopa yksi treffitarjous jätkältä joka meni mun ohi moottoripyörällä =) Mut kun osaa italiaa ja pystyy kommunikoimaan heidän kanssaa niin he ovat tosi mukavia eikä sen enempää häiriöitä tullut.

Zombailin siella Palermossa ja nousin bussiin jonka oli tarkoitus viedä mut mikä-sen-nimi-nyt-olikaan vuorelle. Bussissa kaksi nuorta poikaa alkoivat tuijottaa hieman liikaa ja kysyin niiltä sit italiaksi et onko mun naamassa jotain vikaa kun niin tuijottivat. Hämmästyivät kun osasin italiaa ja alkoivat juttelee. Siinä vähän puhuttiin ja sit pojat jo lupautuivat tulla mun oppaaksi sinne vuorelle ja seuraavana päivänä vei mut Monrealeen ja piti seuraa. Eivätkä yrittäneet mitään käpelöidä vaikka kyllä yrittivät italiaseen tapaan "sinulla on kauniit silmät", "kaunis hymy"... mutta limaisia eivät olleet, ja muistutin niille kyl et mä oon 24-v ja ne on 18-v....

laurao

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: "Häiritsevät" miehet ulkomailla
« Vastaus #121 : 29.05.2012, 00:06:23 »
Ei varsinaista suoraa häirintää ole tullut, tummatukkainen kun olen, mutta ahdistavinta oli ehdottomasti Dubaissa.
Kävin äitini kanssa kultabasaarilla, ja vaikka olin pukeutunut kulttuurille asiallisesti (olkapäät ja polvet peitettyinä) niin tuijotusta riitti. Taisin nähdä puolessa tunnissa noin kaksi naista, lähes jokaikinen mies tuijotti silmät kiiluten ja kokonaiset bussilastilliset kääntyivät katsomaan.
Eivät lähennelleet (ei kuulu siellä näköjään tapoihin) mutta tuntui vain ettei mihinkään voi mennä ilman perässä laahaavaa mieslaumaa.
Liekö ollut sitten siniset silmät ja vaalea iho ?
I do not approve of anything that tampers with natural ignorance.

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #122 : 29.05.2012, 09:16:33 »
Hampurissa, Amsterdamissa ja joissain muissakin paikoissa on naisetkin käyneet käsiksi minuun. Enkä puhu mistään puuman ja jokinorsun sekoituksista, vaan nuorista minihameissa ja korkokengissä keimastelevista nuorista kissoista. Voi olla, että punainen valaistus on tuonut parhaat puoleni esiin. ;D

b9leto00

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #123 : 29.05.2012, 09:24:18 »
Minua ahdisteli ihan suomessa, koulun kahvilassa töissä ollut homoseksuaalinen mies joka ilmeisesti luuli minun kuuluvan heidän kerhoonsa. Ahdisteluksi koen sen että hän aina tarjosi minulle kahvit ilmaiseksi ja oli muutenkin ns. "liian mukava". Saattaa kuulostaa homofoobiselta mutta tietyt paineet kahville menosta siinä tuli kun aina "sama homo" tarjosi kahvit minulle, ei koskaan kenellekkään muulle.

smee

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #124 : 29.05.2012, 09:45:11 »
Hampurissa, Amsterdamissa ja joissain muissakin paikoissa on naisetkin käyneet käsiksi minuun. Enkä puhu mistään puuman ja jokinorsun sekoituksista, vaan nuorista minihameissa ja korkokengissä keimastelevista nuorista kissoista. Voi olla, että punainen valaistus on tuonut parhaat puoleni esiin. ;D

Näin miehenä on kyllä vielä häiritsevämpää kun joissain paikoissa nämä naiset eivät tule itse suoraan kiinni, vaan heidän miespuoliset "asianhoitajat" hoitavat kontaktoinnin. Ja näin vakavammin, minusta on jokaisen oma asia jos haluaa seksistä maksaa, mutta toivoisin että hankkisivat palvelunsa muualta kuin kadulta eivätkä näin tekisi kadulla tapahtuvaa markkinointia kannattavaksi. Monia miehiä häiritsee jatkuvat markkinointiyritykset ja toisaalta naistenkin on mukavampi liikkua kun urpot eivät luule jokaista iltaa viettävää naista ammattilaiseksi.

Konstantine

• Tosireissaaja
  • Ainainen reissuunhaikailija
    • Profiili
« Vastaus #125 : 29.05.2012, 12:46:55 »
Kamalin kokemus löytyy ylläripylläri Turkista.
Olin äitini kanssa siellä lomaa viettämässä ja eräs hotellin työntekijöistä iski silmänsä minuun (ja varmaan moniin muihinkin). Ensin se oli viatonta jutustelua ja silmän iskuja, sitten tuli soittoja hotellihuoneeseen, ruusuja oven taakse ja kerran hän vei katolle katsomaan maisemaa. Silloin sanoin hänelle etten ole kiinnostunut ja minulla on poikaystävä. Ei kiinnostanut  ;D suudella halusi ja yrittikin väkisin ja halusi välttämättä tanssia "lempikappaleensa" tahdissa katolla. (oli joku lässyn lässyn iki-hitti-lovelove-ballaadi) Tuli taas sanottua muutama sana suoraan, että kyllä niitä uusia bussilasteja turisteja tulee jne jne. Vaan ei  ;D "youre so beautiful" "I don't fall in love very often"  :D tyylisiä kommentteja tuli vaan.
No loppuloman yritin vältellä minkä pystyin ja kotiin palatessani facebook-kaveripyyntö komeili viestin kera, jossa luki "I looked youre name from the hotel computer, hope you don't mind".

Nykyään naurattaa enemmän kuin tuolloin  ;D
- The World is a book, and those who do not travel read only a page -

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #126 : 29.05.2012, 12:59:56 »
^ Suomalaiset tytot ovat liian kiltteja. Miksi edes lahtea tuollaisen limanuljaskan kanssa hotellin katolle katsomaan maisemia, kun tietaa tasan tarkkaan mita se haluaa?

Napakka "ei" auttaa yleensa, samoin kuin tuima katse ja kavely suoraan eteenpain. Turha miettia etta pahoittaa jonkun mielen, silla kaikki ohikulkevat lansimaalaiset tytot saavat nailta tyypeilta saman kohtelun, varsinkin tuollaisissa turistikohteissa. Jos ahdistelu hotellissa menee noin pitkalle, kertoisin jo matkanjarjestajalle (jos pakettimatka) tai hotellin johdolle. Pilallehan loma menee, jos joutuu valttelemaan jotain idioottia koko ajan.
She rides rollercoasters but never screams

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #127 : 29.05.2012, 13:04:43 »
Minua ahdisteli ihan suomessa, koulun kahvilassa töissä ollut homoseksuaalinen mies joka ilmeisesti luuli minun kuuluvan heidän kerhoonsa.

Jos se johtui siitä, että näytät ihan Freddy Mercurylta :D

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #128 : 29.05.2012, 13:14:30 »
^ Suomalaiset tytot ovat liian kiltteja. Miksi edes lahtea tuollaisen limanuljaskan kanssa hotellin katolle katsomaan maisemia, kun tietaa tasan tarkkaan mita se haluaa?

Napakka "ei" auttaa yleensa, samoin kuin tuima katse ja kavely suoraan eteenpain. Turha miettia etta pahoittaa jonkun mielen, silla kaikki ohikulkevat lansimaalaiset tytot saavat nailta tyypeilta saman kohtelun, varsinkin tuollaisissa turistikohteissa. Jos ahdistelu hotellissa menee noin pitkalle, kertoisin jo matkanjarjestajalle (jos pakettimatka) tai hotellin johdolle. Pilallehan loma menee, jos joutuu valttelemaan jotain idioottia koko ajan.

Aivan. Naisilla on oikeus omaan tilaan ja olla rauhassa. Pitakaa huolta omista oikeuksistanne, alkaa antako periksi. Kokemuksen myota varmaan oppii erottamaan riskitapaukset ja pitamaan etaisyytta alusta lahtien. Mielestani myos on kummallista etta tama tytto lahti jonnekin erilliseen paikkaan jonkun aalion kanssa, siinahan on raiskauksen vaarakin?

Konstantine

• Tosireissaaja
  • Ainainen reissuunhaikailija
    • Profiili
« Vastaus #129 : 29.05.2012, 14:25:18 »
En ota tapahtunutta niin kauhean vakavasti. Ja ilmoitin kyllä asiasta matkatoimistolle, mutta siellä yhteistuumin nauroimme jo tapahtumalle ja totesimme, että tyhmät ne tuommoisiin lässytyksiin uskoo.
Loma oli kuitenkin niin hauska kun se Turkissa voi olla, vaikka hotellilla joutui vähän piilottelemaan, onneksi en vietä kuin yöt yleensä siellä  ;D

Kiltiksi en kyllä itseäni menisi sanomaan  ::) Mutta kaikki kun ei ymmärrä sitä 'ei' sanaa sitten missään muodossaan
- The World is a book, and those who do not travel read only a page -

tammineN

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #130 : 30.05.2012, 13:16:02 »

Kiltiksi en kyllä itseäni menisi sanomaan  ::) Mutta kaikki kun ei ymmärrä sitä 'ei' sanaa sitten missään muodossaan

No en mäkään ymmärrä, miksi sä seurailit sitä hyypiötä joka paikkaan. Ei ihme, ettei se "ei" mennyt perille.

Parikymppisenä noiden riippamiesten huutelusta, ehdottelusta ja vislailusta pääsi nauttimaan etenkin Etelä-Ranskassa, Pariisissa vähemmän. Taktiikka on helppo: ignooraus ja naamalla vmäinen ilme. :D Ei tarvitse edes mitään ei:tä sen kummemmin sanoa, kunhan käyttäytyy kuin toinen olisi vain ilmaa.

Joko olen kehittynyt tässä ignoorauksessa huipputasolle, tai sitten ikä on pahasti rupsauttanut ulkonäköä, mutta muutamaan vuoteen eivät ole takiaismiehet häirinneet. Ja hyvä niin. :)
"Ceux qui savent où ils vont ne vont jamais bien loin." - Napoléon

Matkaajanainen

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #131 : 30.05.2012, 13:29:25 »
Hampurissa, Amsterdamissa ja joissain muissakin paikoissa on naisetkin käyneet käsiksi minuun.

Hampurissa tuota näkee St.Paulin sivukaduilla (siinä risteyksessä josta lähtee naisille kielletty katu), ja ne naiset käy todellakin miehiin kiinni, useimmiten suoraan jalkoväliin. Eikä useimmat niistä naisista kovin hehkeiltä näytä kun monelta puuttuvat hampaatkin. Kaverin kanssa mietittiinkin onko hinta kalliimpi vai halvempi jos naisella ei ole hampaita.

Asiasta: Kanarialla ja Kreetalla on ollut niitä lässyttäjiä ja huutelijoita, mutta ei mitään sen häiritsevämpää. Taidan olla riittävän tumma, jotta en ole heille riittävän erinäköinen. Nykyään häiritsevät miehet ovat olleet vain Suomessa. Viime vuosina ei ole pahemmin ollut huutelijoitakaan ulkomailla, keski-ikäisyys auttaa tuohonkin kummasti.  ;D
Soarele este galben

NomansLand

• Vieras
« Vastaus #132 : 10.06.2012, 08:53:01 »
missäköhän päin on eniten häiriköiviä naisia? olisi hyvät tietää että osaisi välttää kyseisiä aluieta?

Yazaku

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #133 : 10.06.2012, 13:56:01 »
missäköhän päin on eniten häiriköiviä naisia? olisi hyvät tietää että osaisi välttää kyseisiä aluieta?
Phuketin Patong beach on yksi paikka jota kannattaa välttää...nimimerkillä yhden illan siellä viettäneenä ja pysyvät traumat saanut.
As cool as a cucumber.

jyka

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Reissukuvatuksia
« Vastaus #134 : 10.06.2012, 17:56:56 »
Patong beachin bangla road on tosiaan ilta-aikaan on sellainen mikä kannattaa ainaskin kerran käydä katsomassa :D
En muista muuta paikkaa missä akat olisivat niin innokkaasti palvelujaan tarjonneet.
Toinen on Hampurin reperbahnin sivukadut, ainaskin kyttäaseman viereltä lähtevä:
http://jyka.sytes.net/gallery2/d/11359-2/p1020561.jpg
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012, 17:59:06 kirjoittanut jyka »
Tärkeintä on lähteminen muistaa jonkun sanoneen..
Reissukuvatuksia http://jyka.fi/gallery2/ & http://jyka.pallontallaajat.net