Reppureissu Aasiaan syksy 2015

(Luettu 15593 kertaa)

shamia

• Aloittelija
    • Profiili
Reppureissu Aasiaan syksy 2015
« : 22.02.2015, 11:28:23 »
Hei! Olen suunnitellut lähteväni reppureissaamaan Kiinan ja Kaakkois-Aasiaan elokuun alusta vuoden loppuun. Aikaa reissata on siis n. 5 kuukautta. Tarkoitus olisi aloittaa Pekingistä ja olla ensimmäinen kuukausi Kiinassa liikkuen kohti Kaakkois-Aasiaa, jossa kiinnostaisivat ainakin Vietnam, Laos, Kambodza, Thaimaa, (Malesia) ja Indonesia. Aika ei kyllä ehkä riitä noihin kaikkiin ja tarkempi reitti onkin vielä suunnitteluasteella. Olen tällä hetkellä lähdössä reissuun yksin, joten olisi kivaa saada matkaseuraa, jos ei koko reissun ajaksi niin ainakin osaksi matkaa.
Olen 27-vuotias nainen pk-seudulta ja olen matkannut aiemmin niin yksin kuin seurassa. Vastaavanlaisesta reppureissauksesta ei ole kylläkään aiempia kokemuksia.
Jos olet suunnittelemassa reissua Aasiaan ensi syksylle ja kaipaat matkaseuraa niin laitapa viestiä. :)

Nannaisa

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Reppureissu Aasiaan syksy 2015
« Vastaus #1 : 28.02.2015, 00:39:37 »
Hei!

olen 26-vuotias tyttö. Olisiko mahdollista siirtää matkan ajankohtaa tammikuulle 2016? :)

HannaE

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #2 : 02.03.2015, 08:06:25 »
Hei!

Mietin myös tuota ensi vuoden alkua, tammi-helmikuu 2016? Erityisesti Vietnam, Laos ja Kambodza kiinnostaisi. Olen 33-vuotias nainen, ja itse asiassa palasin juuri tänä aamuna Hong Kong-Singapore- reissulta, jonka siis tein itsekseni. Noihin edellä mainittuihin kohteisiin lähtisin mielelläni jonkun kanssa :)

hunninen

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : 02.03.2015, 12:14:31 »
Täällä on 25-vuotias nainen, jolla on suunnitelmissa reppureissu Aasiaan syys-joulukuulle 2015. Lippuja ei ole varattu, mutta homma hyvää vauhtia kypsymässä mielessä.  :D Matkakaveri olisi kiva. Saa laittaa viestiä.

varjo66

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2015, 13:34:34 »
Kolmekymppisiään Malesiaan pakoon lentävä naishenkilö täällä, seura kelpaa jos yhtään kohteet osuu samoille suunnille, mä oon Malesiassa ja Borneossa syys-lokakuussa, tosin vain kuukauden verran :)

Dreamcatcher

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #5 : 04.03.2015, 16:59:56 »
Moi! Täälä 21v tyttö ja olen samoihin aikoihin tuolloin Kaakkois-Aasiassa. Vakituisesti asun Vietnamissa ko. ajankohtana ja reissailu lähimaihin tuolloin kiinnostaa, mitään tiettyjä kohteita en ole tarkemmin miettinyt ja olenkin avoin ehdotuksille. Varmaan sitten lähempänä selkiää minne sitä suunnistaa. :D Reissukamua itsekin vailla, vaikka edes vähän lyhyemmälle reissulle olisi kiva saada seuraa. Saa pistää yv:tä. :)

Chilikatti

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 07.03.2015, 01:06:46 »
Onko aloittaja menossa Kiinaan lentämällä? Itselläni tarkotus lähteä elo/syyskuun vaihteessa, tarkkaa ajankohtaa en ole vielä päättänyt. Olen matkaamassa trans-mongolia routen junalla Pekingiin ja viettää vielä määrittelemätön aika Kiinassa, ennen kuin jatkan luultavasti Intian suunnille. Oon -87 ja yksin kans lähdössä.

Minsku10

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : 12.03.2015, 23:44:11 »
Hei! Minä olen suunnitellut pidempää matkaa n. vuoden mittaista Aasiaan, olen lähdössä n. lokakuussa 2015. Olen ainakin suunnitelmissani ajatellut suurimman osan matkasta viettää Thaimaassa. Ja noin 3 kuukauden välein matkustaa mm. Vietnamiin, Malesiaan, Indonesiaan, mutta olen avoin myös muille suunnitelmille. Voin myös matkan alkamisajankohtaa siirtä myöhemmäksi tarvittaessa, mutta sinä ilmeisesti olet lähdössä jo ajemmin reissuun. En ole myöskään aivan varma olenko reissussa vuoden verran. Olen 27 v. tyttö. Etsin siis matkalle kaveria/kavereita. Itse tykkään matkalla nähdä eri paikkoja lisäksi tykkään välillä myös ottaa aurinkoa, shoppailla, välillä bilettääkin ja näin pitkällä matkalla erityisesti vain rentoutua ja nauttia elämästä. Voit ottaa minuun yhteyttä vastaamalla tähän viestiin tai lähettämällä viestiä sähköpostiini: [email protected]

kaisavm

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #8 : 26.03.2015, 18:39:27 »
Täällä on 25-vuotias nainen, jolla on suunnitelmissa reppureissu Aasiaan syys-joulukuulle 2015. Lippuja ei ole varattu, mutta homma hyvää vauhtia kypsymässä mielessä.  :D Matkakaveri olisi kiva. Saa laittaa viestiä.

Moikka! Oon ajatellut ainakin syksyä aasiassa mutta hieman vielä epävarma suunnitelmista, jotka nyt tuppaavat muuttumaan vähän liiankin usein. Mutta tosiaan ehkä just se mahdollinen matkaseura ja jonkun kanssa suunnittelu sais näihin jonkilaista selkoa. ;D Oon sosiaalinen 21 v tyttö Etelä-Karjalan suunnalta. Kiinnostaisi lähteä Aasiaan kokemaan uutta, kiertelemään ja näkemään. Shoppailu, ruoka, rannalla löhöily ja jossainmäärin tietty yöelämäkin on koettava:-) Vietin 2 vk Vietnamissa hiihtoloman aikaan ja totesin että omatoimireissu Aasiaan täytyy toteuttaa, sen verran jäi hyvä fiilis maasta. Kiinnostais mm Thaimaa, Vietnam, Flippiinit, Malesia jne. !  :)

minnamuki

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : 30.03.2015, 17:09:03 »
Heippa!
Etsin kanssa matka seuraa. Tarkoitus olisi lähteä syksy-talvi akselilla aasiaan. Mitään ei oo vielä lukkoon lyöty mutta kiina-vietnam-kambodza-thaimaa olis sellanen lähtö suunnitelma. Olen 26-vuotias seikkailun haluinen nainen joka etsii reissultansa muutakin kuin makoilua. Hyvä seura kelpaa aina :)

Annikkiw

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : 30.03.2015, 18:42:22 »
Täällä myös yksi joka lähdössä marraskuun alusta reissuamaan. Ensimmäinen lento on Singaporeen josta jatkan muutamaksi viikoksi Malesiaan. Malesiasta lennän Thaimaaseen noin kuukaudeksi ja ennen joulua vaihdan suunnan Intiaan. Jos matkan varrella muita matkailijoita niin seura kelpaa  :)

medelin

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : 04.05.2015, 22:06:33 »
Moi kaikille!
Täällä yks 26.v tyttö Tampereelta lähössä Bangkokiin syyskuun alusta, tarkotus olla reissun päällä mahdollisimman pitkään (kunnes tulee äitiä ikävä? :D) kierrellä ja kokea, nähdä mahdollisimman paljon. Irtiotto oravanpyörästä? Paluulippua siis ei ole, eikä sen kummemmin vielä suunnitelmiakaan, saatika sitä matkaseuraa! Kerran käynyt ennen Aasiassa, Vietnamissa 2 viikkoa, kolme vuotta sitten. Enemmän matkustellut kavereiden kanssa, kerran tehnyt "yksinäisen" reissun Unkariin.. Niin ja no, oon ihan kiva! :D

n.jackie

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #12 : 07.05.2015, 21:21:24 »
Itsekin olisi tarkotus lähteä reissaamaan Thaimaa-malesia-singapore-akselille elokuun puolenvälin tienoilla ja olla reissussa 4-5vko. Itse olen 27vuotias nainen ja matkakuumetta on nyt podettu ihan tarpeeksi. Kaverit on liian kiireisiä lähtemään reissuun joten itsekseen on tarkoitus lähteä reissuun. Ja seura edes osaksi matkaa ei olisi pahitteeksi :).  Suurempia suunnitelmia ei muuten ole muuta kuin Koh taolle sukeltamaan ja Singaporen haluan kokea.

emppu1989

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #13 : 08.05.2015, 08:44:25 »
Tammikuusta 2016 suunnitteilla myöskin kaverin kanssa Siperian läpi junalla Pegingiin ja siitä sitten n. 3kk Aasiaa kierrellä.. Sen jälkeen mulla suuntana Australia ja W&H lippu taskussa :). Saman kuulosia suunnitelmia teilläkin! Terv. 26v nainen Helsingistä

Mjuuna

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #14 : 16.05.2015, 14:38:49 »
Hei! Ite oon lähdössä elokuun lopussa Indonesiaan, lento Jakartaan ja siinä suunnitelmat tähän mennessä, paluulippua ei tosin ole että kai sekin jo jotain suunnitelmista kertoo :) Ois kyllä kiva treffaa ja reissata tai mitä vaan!

Vej91

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #15 : 24.05.2015, 22:47:34 »
Moikka kaikille! Mulla ois myös suunnitelmissa lähteä reissuun noin kuukaudeks Indonesiaan syyskuun alun jälkeen. Haaveena ois päästä ainakin sukelluskurssille esimerkiksi Pulau Wehillä. Oon kylläkin aika avoin kaikille vaihtoehdoille, mut rento meininki ja luonto kiinnostaa! Oon vailla reissukaveria, joten sellaista täällä etsiskelen? 😊

newone

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #16 : 26.05.2015, 19:50:19 »
Hei

Täällä olisi erinomaista matkaseuraa tarvitsevalle.. Elo/syyskuu ja mennään vaikka bangkokista suoraan taolle makoilee riippumattoon / sukeltelemaan.

Laittakaa privaan, ketkä on noihin aikoihin lähdössä. Itse myös lähdössä itsekseen kun taas tuttuun tapaan alkanut kavereilla perus vikinä, ettei oo rahhoo lähtee, tai sitten eivät mammanpojat vaan uskalla lähteä :>

Sinulla toivottavasti huumorintajua ja olet hyvällä fiiliksellä liikenteessä :)

Nata

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #17 : 01.06.2015, 14:17:22 »
Hei!

Täällä myös 27-vuotias seikkailijatar mailissaan liput syyskuussa Indonesiaan. Tarkoitus olisi sen lisäksi kierrellä muutakin Kaakkois-Aasiaa ja palata Suomeen jouluksi. Seuraa tulee varmasti jossain kohtaa kaipaamaan, samoin matkavinkkejä -> pitäisikö perustaa esimerkiksi facebook-ryhmä syksyllä Aasiaan suuntaaville? Olisi helpompi koordinoina treffejä ja vaihtaa kuulumisia. Laittakaa kommenttia alle tai privaviestiä mulle, jos idea kiinnostaa!

medelin

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #18 : 01.06.2015, 17:11:50 »
Must toi Fb-ryhmä kuulosti hyvältä idealta!

kivespussi

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #19 : 01.06.2015, 19:23:14 »
Facebookissa o Kaakkois-Aasia NYT ryhmä mikä o ollu pari viime talvee ainaki aika aktiivinen