Matkaseuraa Jamaikalle

(Luettu 988 kertaa)

ronaz

• Reissaaja
    • Profiili
Matkaseuraa Jamaikalle
« : 20.04.2015, 01:15:43 »
Wha gwan? Jamaikalla käynyt tietääkin tuon lauseen tarkoituksen. Itsellä saarella yksi reissut takana, viime joulukuussa olin kuukauden. Tuli ostettua saarella moottoripyörä, ja ihan haettua provisional driver's lisencekin, vaikkakin itse kilpien hommaaminen veny ja veny kunnes ehdin jo lähteä. Nyt menopeli on rastamummon guest housen ylimääräisessä huoneessa parkissa, toivottavasti vielä siis.

Haenkin matkaseuraa,  joka myös olisi valmis liikkumaan omatoimisesti. Uusi, kiinalainen 150cc moottoripyörä maksaa saarella noin $1100, eli noin 1000 euroa. Tai sitten voi vuokrata, se oli vain vähän tyyristä per päivä, mutta jos ei nyt niin kauhean kauan ole. Voihan sen ostopyörän myydäkkin reissun lopussa, sain itse jo omalla reissullani tarjouksia omastani.

Ajattelin että matkaseuran kanssa olisi paitsi hauskempaa, niin turvallisempaa. Matkaseurasta ei ihmeempiä kriteerejä ole. Itse olen 27-vuotias, tekniikan yliopisto-opinnot joskus aloittanut, sitten maailmaa kierrellyt ja busineksen startannut mies.

Ajatuksenani oli vaikkapa kiertää saari kertaalleen, kulkusuunnasta ei väliä.

hocuspocus

• Aloittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Matkaseuraa Jamaikalle
« Vastaus #1 : 05.05.2015, 19:03:24 »
Moi! Milloin ajattelit lähteä reissuun?