Pangkorille vinkkejä!

(Luettu 987 kertaa)

emmanen

• Vieras
Pangkorille vinkkejä!
« : 03.05.2015, 05:39:32 »
Terveiset kuumasta jazzhumuisesta Kuala Lumpurista!
Sattuisko kellään olemaan tuoreempaa tietoa Pangkorista? Ajateltiin ensviikolla lähteä miehen kanssa bussilla KL:stä ajelemaa sinnepäin.
Eritoten haluaisin kuulla pitääkö/kannattaako majoitus ja lauttaliput varata etukäteen vai voiko bussilla vaan suhata paikalle ja napata seuraava lautta ja lähteä tallustelemaan ja kysymään yöpaikkoja?
Taannoin pyrimme Mersingistä Tiomanille mutta jäi haaveeksi kun lautat oli fully booked moneksi päiväksi eteenpäin..... Toisaalta Pangkor ei liene yhtä suosittu kuin Tioman? Tiomanilla olen käynyt ennenkin.

Mitä suosittelette majapaikaksi? Kaikki käy mutta oon aika hysteerikko mitä tulee bed bugseihin :D budjetti max. 25e per yö..saakohan sillä jotain bugsivapaata paikkaa? Tarkoitus on lähteä vaan olemaan ja makaamaan rannalle. Jos mahd. rauhassa turisteilta sais olla... tarkoitus mennä viikolla ehkä tiistai/keskkviikkko väliltä (Jolloin ilmeisesti paikallisiakaan ei niin paljoa olisi?)

Bolpoco

• Reissaaja
    • Profiili
Vs: Pangkorille vinkkejä!
« Vastaus #1 : 03.05.2015, 14:33:43 »
Moi,

Itse olin Pangorilla about 1,5 vuotta sitten ja omien kokemusten perusteella mitään ennakkosäätöä ei tarvita kys.kohteeseen. Itse yövyin Natrzi Nipah Camp -nimisessä mestassa, oliko 30 ringittiä yöltä (shared bathroom) tai 40 ringittiä oma huone vessalla. Tämä majapaikka on melko stoner-henkinen eli rauhallista on jne. ravintoloita lähellä, biitsille ehkä 10min kävely.

Pangorista sen verran että paikka on enemmän paikallisten suosiossa kuin reppureissaajien, viikolla monet ravintolat olivat kiinni, ruokaa tosin löytyi aina. Ihan jees mesta, pari yötä viettää helposti ja jos yrtti palaa niin pidempäänkin why not. Saaren kiertää skootterilla parissa tunnissa, muutamat temppelit löytyy jne. Summa summarum: kiva mesta, nothing spectacular!

PS: tulkaa kaljalle Reggae baarin chinatownissa jos viesti tavoittaa vielä tänään, päivystän vielä hetken täällä :) . Look for pitkätukkahippiä med handsome appearance & musta Rise Against t-paita! Muussa tapauksessa, enjoy Pangor!