Minulla on nyt " tuon verran rahaa" toteuttaa haaveita. Olen junaillut yli viisikymppisenä Thaimaan O-A viisumin, olen Elokuussa siirtänyt verkkopankista thaitililleni rahaa. Onneksi silloin kurssit oli parempia. Syy miksi haluan toteuttaa haaveita nyt on se, että minulta on löydetty silmäpohjan rappeuma, Äitini poismeno + läheisen lapsuudenystävättären poismeno (tunsin vuodesta 1970).
Kohta toteutan ensimmäisen haaveeni, olen ostanut Qatarin menopaluu-lennot business-luokassa Bangkokiin, en halua kertoa tästä thailadytutuilleni jostain kumman syystä.
Kiersin kesällä kaikki Euroopan kohteet, missä halusin käydä, Krakova, sama hotelli 2000, Praha sama hotelli kuin 1989/ kaksi viikkoa, Dublin ja Munich uutena paikkana.
Thaimaan reissun jälkeen reissut Australiaan ja Uuteen Seelantiin tasokkaasti Qatarilla, Australian viisumi hommattu, Tokio ja Kapkaupunki on lopussa harkinnassa, Sitten vaikka pariksi kuukaudeksi Thaimaan uudelleen. Amerikasta nähty Miami ja San Fransicso, ne riittää, mahtavia kohteita. Lomakohteissa en voi olla hirmu pitkään, koska Silmäsairaalan käynnit on nyt etusijalla.