10 000€, minne menisit,mitä tekisit?

(Luettu 9683 kertaa)

Strange Little Girl

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: 10 000€, minne menisit,mitä tekisit?
« Vastaus #20 : 11.11.2016, 11:15:10 »
Tekisin ehkä sellaisen flashpacker -reissun. Noin tonni/viikko, ja suuntaisin niihin vähän kalliimpiin kohteisiin joita olen tähän asti vältellyt. Vaikkapa Karibian tai Tyynenmeren saarihyppely.
She rides rollercoasters but never screams

shootarz

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Twitter
« Vastaus #21 : 03.12.2016, 12:38:08 »
Lähtisin varmaan Pohjois-Koreaan ja jäisin sen reissun jälkeen pyörimään vielä Tokioon, sekä muualle Japaniin!
"The journey, not the destination"

pallontallustaja

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 03.12.2016, 20:24:43 »
10000ke ei monta kuukautta pärjää
Jos olisi tuo 10000ke tilillä, niin aivan varmasti pärjäisin loppuelämän reissussa.

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #23 : 03.12.2016, 22:28:24 »
Minulla on nyt " tuon verran rahaa" toteuttaa haaveita. Olen junaillut yli viisikymppisenä Thaimaan O-A viisumin, olen Elokuussa siirtänyt verkkopankista thaitililleni rahaa. Onneksi silloin kurssit oli parempia. Syy miksi haluan toteuttaa haaveita nyt on se, että minulta on löydetty silmäpohjan rappeuma, Äitini poismeno + läheisen lapsuudenystävättären poismeno (tunsin vuodesta 1970).
Kohta toteutan ensimmäisen haaveeni, olen ostanut Qatarin  menopaluu-lennot business-luokassa Bangkokiin, en halua kertoa tästä thailadytutuilleni jostain kumman syystä.
Kiersin kesällä kaikki Euroopan kohteet, missä halusin käydä, Krakova, sama hotelli 2000, Praha sama hotelli kuin 1989/ kaksi viikkoa, Dublin ja Munich uutena paikkana.
Thaimaan reissun jälkeen reissut Australiaan ja Uuteen Seelantiin tasokkaasti Qatarilla, Australian viisumi hommattu, Tokio ja Kapkaupunki on lopussa harkinnassa, Sitten vaikka pariksi kuukaudeksi Thaimaan uudelleen. Amerikasta nähty Miami ja San Fransicso, ne riittää, mahtavia kohteita. Lomakohteissa en voi olla hirmu pitkään, koska Silmäsairaalan käynnit on nyt etusijalla.

jiitu

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #24 : 29.12.2016, 13:19:29 »
Jos olisi tuo 10000ke tilillä, niin aivan varmasti pärjäisin loppuelämän reissussa.

Toivottavasti ei ole tullut huonoja uutisia sairaalasta...okei huono vitsi.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, sisältääkö tuo siis sitten päälle tulevat sosiaalituet, ja/tai matkan aikana tehdyt työt vai millä oletuksilla? Jos tuo on totuus ja toisaalta intohimo, niin mikset ole sitten jo tuota toteuttanut? Tarkoitan vain, että ei se 10 ke säästäminen nyt mikään niin valtaisa suoritus ole. Jos se riittäisi "loppuelämäksi", niin eikö sitten vain kannattaisi hetki keskittyä sen säästämiseen?

TN

• Tosireissaaja
    • Profiili
« Vastaus #25 : 29.12.2016, 14:30:27 »
10 000K€ olis tosiaan kai 10 000 000€, jolla matkustaa aika pitkälle ilman sosiaalitukiakin ;D

Otsikossa kysyttiin kuitenkin mitä tekisin 10000€:lla. Luultavasti menisin kaakkoisaasiaan noin puoleksi vuodeksi. Siellä sitten hiljalleen liikkuu paikasta toiseen fiiliksen mukaan. Tuolla rahalla elämä olisi siellä oman mittapuuni mukaan jo aika mukavaa sen 6kk ajan. Lisäksi paikat siellä päin ainakin jollain tasolla tuttuja, joten elämä olisi aika helppoa. Ehdottomasti lähtisin yksin.
« Viimeksi muokattu: 29.12.2016, 14:32:02 kirjoittanut TN »