Europe´s Famous Hostels

(Luettu 1529 kertaa)

RT

• Himoreissaaja
    • Profiili
Europe´s Famous Hostels
« : 17.06.2004, 09:59:03 »
Eli mitäs mieltä ootte ketjun hostelleista? Itse olen ainaskin sitä mieltä, että jos tälläinen kaupungista löytyy, on se mun ensimmäinen vaihtoehto. Yleensä isoja, toimivia, kohtuullisen edullisia ja usein(ehkä aina) oma vilkas baari. Vähän sellasia biletyshostelleja, josta yksin matkustavan helppo löytää seuraa.

tässä linkki sivuille www.famoushostels.com

AI niin, tää ei sitten ollut maksettu mainos.

Lonely rider

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Matkakuvia
Europe´s Famous Hostels
« Vastaus #1 : 17.06.2004, 11:00:30 »
En ole noista kuin yhdessä yöpynyt. Kabulissa olin kolme yötä muutama vuosi sitten. Silloin siellä ei kyllä ollut omaa baaria, mutta kaljaa sai kyllä automaatista. Ei mitään valittamista kyseisestä paikasta.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
Europe´s Famous Hostels
« Vastaus #2 : 17.06.2004, 11:49:43 »
Nyt kun aloin kattelemaan, niin huomasin, että kerran olen ollutkin, sitä silloin kyllä itse tietämättä. Berlinin Circus näemmä kuuluu "ketjuun", ja epäilemättä voisin kokeilla noita muitakin, jos ovat lähellekkään yhtähyviä, kuin tuo kyseinen paikka oli. :D

Justin Case

• Tosireissaaja
    • Profiili
Europe´s Famous Hostels
« Vastaus #3 : 21.06.2004, 13:25:52 »
Kahdessa olen ollut, tosin kummatkin Lontossa (Camden ja Shepherd`s Bush). Olivat aika samanlaisia. Baarit kummassakin, mutta hinnat ihan lontoolaisia. Kuitenkin jäi paikoista hyvä, rento ja iloinen kuva. Erityisesti Camdenissa syöty fish and chips vetää veden kielelle varmaankin ikuisesti... (hinta 8-9£)

"uudestaan, uudestaan, uudestaan, uudestaan" - Tiivi Taavi, Hipsu, Laa Laa, Pai.
...they don`t sleep anymore on the beach..." - GYBE -