Sijaintisi NYT -keskustelu

(Luettu 9921 kertaa)

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
Vs: Sijaintisi NYT -keskustelu
« Vastaus #20 : 04.07.2015, 15:54:46 »
Mun mielestä positiivista siltä kannalta, että näinkin moni kantaa yhä huolta foorumin tasosta. Vaikka alas on tultukin viime vuosikymmeneltä vauhdilla.

Starbucks

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #21 : 04.07.2015, 16:38:23 »
Tänne kun on musta ilmaantunut oikeen hieno keskusteluketju niin pakko itsekin kommentoida asiaa yleisesti. Olen toista kertaa vuoden vuorotteluvapaalla ja tälläkin kertaa aion viettää aikani maailmalla muutamaa päivää lukuunottamatta. Töissä ollessa, vuorotyöstä saatavilla vapailla olen muutamina aikaisempina vuosina matkustanut ulkomailla noin 100 päivää vuodessa. Kaikki reilu 700 lentoa ovat todellisia ja omalla rahalla maksettuja. Maabongausta harrastan, pelkkää lentokentällä käyntiä en laske maabongaukseksi. Lentokone tyyppejä bongaan myös, tosin olin vasta ekan kerran B787-8 kyydissä pari viikkoa sitten ja A350 on tyyppäämättä vielä kokonaan.

Sijaintipäivityksiä tulen julkaisemaan jatkossakin, katsotaan ensi viikolla josko hieman maltan monipuolistaa sitä päivitystä.

Katariina72000

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #22 : 04.07.2015, 17:09:42 »
Maabongausta harrastan... Lentokone tyyppejä bongaan myös.

Damn, vähän väärin luultu. Mä unohdin täysin tuon maabongauksen, vaikka muutama kaveri sitä harrastaakin  ;D

mpala

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #23 : 04.07.2015, 18:13:52 »
Jostain perverssista syysta tama on ihan mielenkiintoinen ketju, kiva nahda missa kaikkialla ihmiset hengailee. Mutta tosissaan olisi kiva tietaa paikkojen nimet eika vain koodit, en millaan jaksa lahtea etsia niiden selityksia.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #24 : 04.07.2015, 20:45:12 »
... katsotaan ensi viikolla josko hieman maltan monipuolistaa sitä päivitystä.

Tätä moni tervehtisi ilolla. Kun kerran reissaat oikeasti ja kunnolla sekä hankkiudut siitä kertomaan, niin miksi et muutamaa puolihuolimatonta lausetta samalla kirjoittaisi. Noista koodeista tuskin on iloa edes sinulle itsellesi.

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #25 : 05.07.2015, 02:14:19 »
Tänne kun on musta ilmaantunut oikeen hieno keskusteluketju niin pakko itsekin kommentoida asiaa yleisesti. Olen toista kertaa vuoden vuorotteluvapaalla ja tälläkin kertaa aion viettää aikani maailmalla muutamaa päivää lukuunottamatta. Töissä ollessa, vuorotyöstä saatavilla vapailla olen muutamina aikaisempina vuosina matkustanut ulkomailla noin 100 päivää vuodessa. Kaikki reilu 700 lentoa ovat todellisia ja omalla rahalla maksettuja. Maabongausta harrastan, pelkkää lentokentällä käyntiä en laske maabongaukseksi. Lentokone tyyppejä bongaan myös, tosin olin vasta ekan kerran B787-8 kyydissä pari viikkoa sitten ja A350 on tyyppäämättä vielä kokonaan.

Sijaintipäivityksiä tulen julkaisemaan jatkossakin, katsotaan ensi viikolla josko hieman maltan monipuolistaa sitä päivitystä.

Noni, selvisihän se. Monipuolista ihmeessä niin saamme postauksista irti muutakin kuin lentokenttäkoodeja.

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #26 : 05.07.2015, 10:34:25 »
Mutta tosissaan olisi kiva tietaa paikkojen nimet eika vain koodit, en millaan jaksa lahtea etsia niiden selityksia.

Oikeastihan niitä ei tarvitse mitenkään etsiä, eikä tarvitse edes Googleen erikseen mennä. Kirjoitat vain selaimesi osoiteriville sen koodin ja samantien lävähtää ruutuun mikä kenttä on kyseessä. Sillä tavalla nämä nykyselaimet toimivat.

Itse tykkään paljon numeroista ja tilastoista ja sen sellaisista, niin ovathan myös koodit mielenkiintoisia ja jännittäviä. Varsinkin ne koodit mitkä ei mitenkään sisällä paikkakunnan nimeä.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #27 : 05.07.2015, 10:55:57 »
Itse tykkään paljon numeroista ja tilastoista ja sen sellaisista, niin ovathan myös koodit mielenkiintoisia ja jännittäviä. Varsinkin ne koodit mitkä ei mitenkään sisällä paikkakunnan nimeä.

;D

Sarkasmi on vaikea ilmaisulaji, mutta nyt onnistui ja hyvin.

SunRiseGirl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #28 : 05.07.2015, 11:08:03 »
Nyt on kyllä sellaisia harrastuksia mitä en itse oikein ymmärrä: maabongaus ja tilastot joista ei ilman tulkkausta saa selkoa  ;D No mutta huvinsa kullakin :)

Matkailijoitsija

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #29 : 13.08.2015, 17:10:16 »
KKC
5,5 tuntia perillä  myöhässä alkuperäisestä.  Lentoyhtiö vaihtui DD -> WE kun en jaksanut enää odottaa

Kiva, mutta mikä järki näissä viesteissäsi on? Ei sillä että ketjussa ylipäätään olisi sinänsä järkeä muuta kuin fiilistellä, mutta siis öö?

Siirretty Sijaintisi NYT -keskusteluun. -Mr. V.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2015, 17:16:10 kirjoittanut Mr. Voyageur »

manok

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Matkailua pilke silmäkulmassa http://auringonalla.pallontallaajat.net/
« Vastaus #30 : 13.01.2018, 18:36:08 »
LIS
ANA lounge , Sagres lasissa, TP lento
LIS
ANA lounge , Sagres lasissa, TP lento
LFW
ABJ
Älä nyt vedä hernettä nenääsi, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn, mitä tuollainen matkailu antaa?

Starbucks

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #31 : 13.01.2018, 21:24:57 »
LIS
ANA lounge , GT lasissa, TP kotiin

Mitä tulee manokin kommenttiin niin eikös tämä sama kysymys käsitelty jo reilu pari vuotta sitten
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=31652.20
Mitä tulee tähän viimeisen LFW/ABJ reissuun  mitä matkailu tästä antaa , vastaus on että  ei mitään. Ihan turhia paikkoja molemmat. Pitkästyin jo ranskankielentaidottomana ABJ:ssä. Mut tiedän että ne kivat/helpot/hauskat maat alkaa mulla jo olla käytynä.

fishbone

• Triplatonnitallaaja
  • Jäsen nro 200
    • Profiili
« Vastaus #32 : 13.01.2018, 21:52:42 »
Ai hitto ku naurattikin löytää tää. Taas kerran samat henkilöt keskustelemassa siitä, kuinka pallontallaajien eniten reissaavat jäsenet keskustelee väärin. ;D

pahakyy

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #33 : 14.01.2018, 09:01:54 »
Täähän oli hieno löytö. Olin täysin unohtanut Starbucksin perustelut.
edit: Heikinkatu
« Viimeksi muokattu: 14.01.2018, 13:08:15 kirjoittanut pahakyy »

manok

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Matkailua pilke silmäkulmassa http://auringonalla.pallontallaajat.net/
« Vastaus #34 : 14.01.2018, 11:53:00 »

Mitä tulee manokin kommenttiin niin eikös tämä sama kysymys käsitelty jo reilu pari vuotta sitten
http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=31652.20
Mitä tulee tähän viimeisen LFW/ABJ reissuun  mitä matkailu tästä antaa , vastaus on että  ei mitään. Ihan turhia paikkoja molemmat. Pitkästyin jo ranskankielentaidottomana ABJ:ssä. Mut tiedän että ne kivat/helpot/hauskat maat alkaa mulla jo olla käytynä.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Tuo linkattu keskusteluketju on jäänyt jotenkin huomaamatta. Itselleni matkailun anti löytyy lentokenttien ulkopuolella avautuvasta maailmasta, mutta kukin tyylillään. Myönnän, että aina tulee klikattua SIJAINTISI NYT-ketju auki, että näkee missäpäin STARBUCS tällä kertaa pyörii ja mitä on lasissa. Kenttäkoodit myös googlaan, jos eivät ole ennestään tuttuja  ;D

musti

• Reissaajaguru
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #35 : 14.01.2018, 13:05:36 »
Kavithassa, iltapäivän leppoisan tuulen taivutellessa kookkospalmuja.

No, eiks tässä vaiheessa vois sitte lopultakin luopua tuosta uusien maiden bongauksesta ja olla niissä mukavissa maissa ja nauttia tästä niin lyhyeksi jäävästä elämästä ja jättää keräilykilpailu nuorempien harteille.

smy

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #36 : 14.01.2018, 17:15:38 »
LIS
ANA lounge , GT lasissa, TP kotiin

Lissabonin ANA loungr tuli tuossa marraskuussa kokeiltua ja oli minusta aika siisti tapaus.
Samalla reissulla tuli katsottua Malagan Sala VIP lounge mikä oli tarjoiluiltaan ja tiloiltaan vaatimaton

smy

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #37 : 14.01.2018, 17:20:16 »
Minä ainakin tykkään Starbucksin tavasta mennä ja vielä tuo sen muiden tietoon. Ja ketju on juuri oikea.

Jatkoa vaan samaan malliin  :)

Voipi olla lentoyhtiöillä palvelu jo aika loistavaa noilla maileilla. Niin pitää ollakin....

jk

• Moderaattori
  • Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #38 : 16.01.2018, 04:59:05 »
Siirsin viestejä tähän ketjuun.