Best hostels of Europe

(Luettu 10710 kertaa)

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
Best hostels of Europe
« : 24.08.2015, 22:52:46 »
Minä vain jätän tämän tähän... Suomesta kaksi hostellia  ;D :-*
http://budgettraveller.org/best-hostels-of-europe

Loordi

• Tonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Best hostels of Europe
« Vastaus #1 : 25.08.2015, 07:07:15 »
Vieläkö se Dream Hostelin pitäjä pyörii palstalla. Onhan se hyvä paikka ja olin varsin tyytyväinen asiakas. Saunaan ei tosin päässyt.

UsvaAuer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : 15.09.2015, 12:40:09 »
Suomesta kaksi hostellia  ;D :-*

Suomessahan ei ole hostellikulttuuria. Sen korvaa Omenahotelli.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #3 : 19.09.2015, 18:53:56 »
Suomessahan ei ole hostellikulttuuria. Sen korvaa Omenahotelli.

Sitä kulttuuria onki hyvä olla ite rakentamassa!

illusia

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
« Vastaus #4 : 20.09.2015, 09:12:18 »
Hyvä bongauslista, jos ei muuta syytä matkalleen keksi. Minulla vasta yksi rasti; Lissabonin Poets Hostel.
http://www.illusiafinland.blogspot.fi/
Törkeän täynnä elämää
- Ismo Alanko -

SunRiseGirl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #5 : 20.09.2015, 11:39:27 »
En löytänyt tuosta jutusta mitään päivämäärää, mutta tuntuu, että näissä on aina samat hostellit, mikä vähän ihmetyttää, kun monia muitakin hyviä on. Listalla oli muutama joissa olen ollut ja erityisesti tykkäsin Milanon Ostello Bellosta.

Ja juu, Suomessa ei tosiaan olen kovin paljon hostelleja, mutta luvattoman vähän suomalaiset käyttää hostelleja Suomessa. Kun on hostellissa ulkomailla siellä tapaa aina myös paikallisia, siis samasta maasta olevia ihmisiä. Olen ollut Suomessa hostellissa usein enkä koskaan olen törmännyt toiseen suomalaiseen.  Erityisesti tykkään Helsingin Hostelli Erottajanpuistosta ja tuosta Treen Dream hostellista.

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #6 : 20.09.2015, 13:02:00 »
Olen entisessä elämässä 20 vuotta kiertänyt Suomen majapaikkoja leirintä-alueesta hyviin hotelleihin. Parhaimpia majoituspaikkoja, missä on mielestäni ollut hyvä hinta/laatusuhde ovat Kuortaneella oleva Virtaniemi ja Tikkakoskella Ränssin Kievari. Kerran Jyväskylän Suurajojen aikaan pari rallin harrastajaa laskeutui sinne helikopterilla. Koska aamiainen työni takia kukonlaulun aikaan oli minulle tärkeä, se oli näissä paikoissa todella tasokasta ja ilmainen sauna tietysti. Hinta oli tietysti kohdallaan.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.2015, 20:04:05 »
Kannattaa varmaan käydä täällä, jos kohdalle osuu. Ja toki Dream hostelissakin, mutta sen varmaan jo "kaikki" tietää.

7 Fells Hostel

This is a new eco-friendly hostel located in beautiful Ylläs, Lapland. It is the ideal location to take a break from the rest of the world and immerse yourself in the beauty of the surroundings. The location is great for hiking and also trying to glimpse the Northern Lights. The hostel is owned and run by a retired backpacker. Facilities offered at the hostel include free Wi-Fi in the lounge area, free organic tea and coffee, books and magazines, a sauna, linens and towels, laundry and several other things to meet your comforts.

Löysin nettisivutkin. http://sevenfellshostel.fi

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #8 : 20.09.2015, 20:36:24 »
Kannattaa varmaan käydä täällä, jos kohdalle osuu. Ja toki Dream hostelissakin, mutta sen varmaan jo "kaikki" tietää.

Ootko jo ite käyny? :D Täällä kun ei saanu mainostaa eikä kukaan ikinä vastannut mun markkinointimailiin, niin en "viitsinyt" sanoa, että ko. hostelli on meikän ja Driimi tietenki entinen työpaikka  ;D

SunRiseGirl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 20.09.2015, 20:58:35 »
Vau! siistiä! Meillä oli täällä Treella rapussa ilmoitustaululla tuon 7 Fells Hostellin käyntikortti ja en siihen ennen tätä ketjua edes sen kummemmin kiinnittänyt huomiota ( ja siis luin kyllä alotuksen heti kun tää tuli, mutta ei vaan tullut kommentoitua) kun ei kuulostanut tutulta. Sit katselin nuo hostellit, että tajusin, että Ylläksellä. Onnea hostellille. Itse tuskin tulen siellä suunnilla poikkeamaan mutta kuvat näytti hyviltä!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #10 : 21.09.2015, 14:38:46 »

Ootko jo ite käyny? :D Täällä kun ei saanu mainostaa eikä kukaan ikinä vastannut mun markkinointimailiin, niin en "viitsinyt" sanoa, että ko. hostelli on meikän ja Driimi tietenki entinen työpaikka  ;D

En ehkä ole, mutta pistin sun puolesta vähän markkinointia, kun arvasin ettet kainona tyttönä kehtaa.  ;D

Nettisivuilla olisi varausmahdollisuus kiva. Nyt jäi kuvia klikkaillessa vähän sellainen fiilis, että onko tää paikka aukikaan, kun tulee teksti "coming soon". Tai siis ite tiedän, mutta se vieras..

tintin

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 21.09.2015, 20:52:55 »
Mä laittaisin sinne nettisivuille lisää tarinaa itsestäsi, miten sinne oikein päädyit ja missä kaikkialla olet reissannut jne. Aiemmin runsaasti vaeltaneena ongelmaksi muodostui aina huonot liikenneyhteydet (kesällä/syksyllä) vaellusreittien aloitus/lopetuspaikoille. Kuljetuksissa avustaminen olisi ollut ainakin minulle aikanaan kullanarvoista. Ja kaasudiilaus kesällä: lentokoneeseen ei saa viedä kaasua ja kaikkia merkkejä ei saa kaikilta Lapin huoltsikoilta.
Menestystä!
terveystietoa matkailijoille: http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/ktl.mat mm.malarian estolääkesuositukset maittain

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #12 : 22.09.2015, 00:32:07 »
En ehkä ole, mutta pistin sun puolesta vähän markkinointia, kun arvasin ettet kainona tyttönä kehtaa.  ;D

Nettisivuilla olisi varausmahdollisuus kiva. Nyt jäi kuvia klikkaillessa vähän sellainen fiilis, että onko tää paikka aukikaan, kun tulee teksti "coming soon". Tai siis ite tiedän, mutta se vieras..
Salaisuuksien mies, alan_mies. Siellä on, oikeella puolella. Lukkee, että varaa tästä :p Kuvat on tulossa, to do -lista on pitkä ja vuorokaudessa 24h  ::)

Mä laittaisin sinne nettisivuille lisää tarinaa itsestäsi, miten sinne oikein päädyit ja missä kaikkialla olet reissannut jne. Aiemmin runsaasti vaeltaneena ongelmaksi muodostui aina huonot liikenneyhteydet (kesällä/syksyllä) vaellusreittien aloitus/lopetuspaikoille. Kuljetuksissa avustaminen olisi ollut ainakin minulle aikanaan kullanarvoista. Ja kaasudiilaus kesällä: lentokoneeseen ei saa viedä kaasua ja kaikkia merkkejä ei saa kaikilta Lapin huoltsikoilta.
Menestystä!

Mä oon facea päivitelly tiiviimmin ja nettisivut jääny auttamattomasti kakkoseks, mutta nyt tulee onneks pari viikkoa aikaa tehä kaikkee kivaa! Lupaan laittaa esittelyäki. Liikenneyhteydet on täällä kyllä etenki kesällä huonot, mutta junat kulkee sentään kerran viikossa ja lentokentältä pääsee jokaiselta lennolta. Tälleen syksyllä pikkasen helpompi ja talvella tosi helppo. Meillon superkuuluisa Jounin Kauppa kylässä, sieltä saa kaiken mitä tarttee ja vaikkei tartteiskaan :D Kiitos!

Vau! siistiä! Meillä oli täällä Treella rapussa ilmoitustaululla tuon 7 Fells Hostellin käyntikortti
Tampellassa? :D Ja tuu ny poikkee!

SunRiseGirl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #13 : 22.09.2015, 00:54:44 »

Lainaus
Tampellassa? :D Ja tuu ny poikkee!

Kyllä! Ja nyt sit????:o

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #14 : 22.09.2015, 01:28:37 »
Kyllä! Ja nyt sit????:o

Oon siellä samassa talossa aina sillon tällön :p

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #15 : 22.09.2015, 10:40:14 »

Siellä on, oikeella puolella. Lukkee, että varaa tästä :p

No niin on. Se näytti vaan joltain kuvalta, ei linkiltä, niin meni ohi kokonaan. :o

Laita hei tuo sama vielä tuonne yläpalkkiin, joku muu voi olla yhtä sokea kuin minä (ehkä 10% mahdollisista asiakkaista).

Suora varausmahdollisuus = parempi kate, kun booking.com ei riistä yrittäjää. Suoravaraajalle joku kiva etu kaupan päälle, niin ei riko sopimusehtoja (?).

Ja varo vaan, saatan joku päivä varata.  >:(

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #16 : 24.09.2015, 21:29:21 »
No niin on. Se näytti vaan joltain kuvalta, ei linkiltä, niin meni ohi kokonaan. :o

Laita hei tuo sama vielä tuonne yläpalkkiin, joku muu voi olla yhtä sokea kuin minä (ehkä 10% mahdollisista asiakkaista).

Suora varausmahdollisuus = parempi kate, kun booking.com ei riistä yrittäjää. Suoravaraajalle joku kiva etu kaupan päälle, niin ei riko sopimusehtoja (?).

Ja varo vaan, saatan joku päivä varata.  >:(

Mä laitan sokeille ihan oman varausnappulan :D Tuo linkki on bookingiin, mutta komissiovapaa. Näyttää erilaiselle kuin bookingin oma varaussivusto.

Varota etukäteen, ni voidaan ihan kuule käsipäivää tavata!

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #17 : 25.09.2015, 10:19:44 »
Ok mutta varo. Halaan mielelläni nuoria naisia. 8)

Tykkään Lapista silloin, kun muut turistit ei ole siellä. Alkukesä on parasta aikaa.

Tinja

• Tonnitallaaja
    • Profiili
    • Tintin oma hostelli
« Vastaus #18 : 27.09.2015, 21:17:16 »
Ok mutta varo. Halaan mielelläni nuoria naisia. 8)

Tykkään Lapista silloin, kun muut turistit ei ole siellä. Alkukesä on parasta aikaa.

Eli sut tunnistaa siitä, jos yhtäkkiä joku alkaa halailee :D Harmi vaan, että asiakaspalveluammatissa naisille sitä tapahtuu aika usein. Ehkä ne kaikki oli sitten alanmiehiä : ;D Alkukesä on hyvä ja tälleen ruskan jälkeinen aika, kun kaikki on jo lähteny. Marraskuu on toinen, mitä voin suositella. Ei kettää missään, mutta yleensä valtavat revontulet ja pikkupakkaset.