Hotellihuone myytävänä Alicante 24.9-27.9.2015

(Luettu 8116 kertaa)

Jack_of_all

• Aloittelija
    • Profiili
Varattiin sekä maksettiin 3 hengelle huone väärälle kuukaudelle ja nyt se olisi myynnissä halpaan hintaan roomtravel.comissa
Kuten linkistä näkyy niin kolmelle aikuiselle huone hyvällä sijainnilla (5min Autolla Alicanten lentokentälle ja 10min Alicanten keskustaan)
Bussi no.27 kulkee myös hotellin läheisyydestä (iso päätie) Alicanten keskustaan tai Urbanova Beachille
Huom! kartassa sijainti väärin, hotelli sijaitsee Hotel Ibis Budgetin vieressä
Avenida Elche 112
Calle Belgica 3
03008 Alicante

24.9.-27.9.2015
41€/yö (tämä siis peruuttamaton hinta)
47€/Yö (peruutuksen kanssa)

https://www.roomertravel.com/hotels/alicante-hotels/hotel-b-b-alicante.h512588/44217641?page=dashboard
« Viimeksi muokattu: 15.09.2015, 15:01:03 kirjoittanut Jack_of_all »

Jack_of_all

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Hotellihuone myytävänä Alicante 24.9-27.9.2015
« Vastaus #1 : 15.09.2015, 15:02:11 »
UP! Hintaa laskettu

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #2 : 16.09.2015, 09:46:44 »
En tajua tuosta ilmoituksesta mitään. Mikset itse peru tuota, kun sellainen on mahdollista? Onko tuo sittenkin sinun lomakämppäsi vai mistä ihmeestä on kyse? Jos en ole ainoa ihmettelijä, niin tuskin menee kaupaksi.

otl

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #3 : 16.09.2015, 13:17:14 »
En tajua tuosta ilmoituksesta mitään. Mikset itse peru tuota, kun sellainen on mahdollista? Onko tuo sittenkin sinun lomakämppäsi vai mistä ihmeestä on kyse? Jos en ole ainoa ihmettelijä, niin tuskin menee kaupaksi.

joo, vähän kummalliselta vaikuttaa tuo roomer. wikipediassa sanotaan että matkatoimistot jne konsolidaattorit myy peruutetut huoneet suoraan tuonne. niillä on tarjolla kymmeniä huoneita missä tahansa suomalaisessa pikkukaupungissa. vaikea uskoa että niin paljon olisi jäänyt käyttämättä.

flyertalkissa jollakulla oli huono kokemus:
http://www.flyertalk.com/forum/online-travel-booking-bidding-agencies/1672274-roomertravel-bargain-somewhat-scam.html

Jack_of_all

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #4 : 19.09.2015, 21:23:42 »

joo, vähän kummalliselta vaikuttaa tuo roomer. wikipediassa sanotaan että matkatoimistot jne konsolidaattorit myy peruutetut huoneet suoraan tuonne. niillä on tarjolla kymmeniä huoneita missä tahansa suomalaisessa pikkukaupungissa. vaikea uskoa että niin paljon olisi jäänyt käyttämättä.

flyertalkissa jollakulla oli huono kokemus:
http://www.flyertalk.com/forum/online-travel-booking-bidding-agencies/1672274-roomertravel-bargain-somewhat-scam.html

Joo siis ollaan ostettu toi huone toiselta palvelun tuottajalta jolle ei peruutus käynyt vaikka olimme jo hotellilla(kuukautta aikasemmin koska väärä kuukausi) eikä hotellikaan suostunut päiviä vaihtamaan! ja nyt myymme tätä epätoivoisesti roomerille kun ei rahoja saa muutenkaan takaisin et jos jotain tulisi takaisin. Roomerissa on myös muiden kuin käyttäjien huoneita myytävänä en tiedä onko hotellit itse laittaneet vai kuka mutta itse epätoivoisesti yritän kamppailla näkyvyydestä että saisin edes pienen sentin tai euron takaisin peruuttamattomasta huoneesta.

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #5 : 19.09.2015, 22:30:47 »
Eipä pitäisi olla iso menetys, jos on kolme matkustajaa.   Eikö olisi turvallisempaa varata sellaiselta tarjoajalta, joka antaa majoituksen vaikka perua vielä samana päivänä.

Jack_of_all

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 20.09.2015, 06:13:31 »
Rahaa se eurokin on!
Nämä oli näitä 1minuutti aikaa tehdä varaus tällä hinnalla sivustoja mistä varaus tehtiin.
Sovittiin amoman kanssa hotellilla että päivät olisi voinut muuttaa mutta mitään ei asialle pystynytkään tekemään vaikka kuinka käännettiin ja väännettiin lopuksi kyllästyin puhumaan huonoa englantia heidän kanssaan ja vaihdettiin sitten hotellia joka löyty googlella alle 10sec. Voin nyt omasta sekä monen muun kokemuksesta sanoa että en enää ikinä tule käyttämään Amoma nimistä puljua >:( 
Amomasta lisää täällä>> http://keskustelu.suomi24.fi/t/12087744/matkatoimisto-amoma

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #7 : 20.09.2015, 09:30:15 »
Niin monessa asiassa oppii kantapään kautta.  Itse luotan varatessani vain minulle luotettuihin sivustoihin: suoraan lentoyhtiöltä, ebookers, aurinkomatkat (edellinen pelkkä lento Bangkokiin), ticket.fi,  hotellihuoneita olen varannut Club Carlsonin sivuilta (huoneen voi maksaa paikan päällä+ saa lentopisteitä), IHG Rewards Club (lentopisteitä esim. Holiday inn-hotelleihin. Marraskuun Bangkokin lento varattu Killroyltä ( lisämaksusta voi muuttaa ja peruuttaa matkan), lento/hotellimatkan Thaimaahan huhtikuuksi olen varannut Ticket.fiiltä lisävakuutuksella ( saan rahani pois, jos peruutan tämän (ottavat ehkä 1500 euron matkasta noin 100 euron kulut). Thaimaassa olen maksanut kuukauden majoituksesta alle 200 euroa tutussa condossa jo useamman vuoden ajan. Hotellihuoneita kannattaa katsoa monelta eri sivulta, lisäksi kannattaa katsoa, mitä majapaikasta kirjoitetaan, tosin pitkällä matkalla päätös kannattanee tehdä, kun on itse nähnyt huoneen.
Jos varaa joltain sivulta, pitää etukäteen googlata, mitä ko firmasta kirjoitetaan.

Jack_of_all

• Aloittelija
    • Profiili
« Vastaus #8 : 25.09.2015, 11:19:59 »
MYYTY! Meni kaupaksi toki 40% halvemmalla mutta tuli edes jotain takas =)

kilroy1

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #9 : 26.09.2015, 12:58:29 »
Eipä pitäisi olla iso menetys, jos on kolme matkustajaa.   Eikö olisi turvallisempaa varata sellaiselta tarjoajalta, joka antaa majoituksen vaikka perua vielä samana päivänä.

Kannattaa muistaa että hotellihuoneissa on usein sama asia kuin lentolipuissa.. muutoskelpoiset liput ovat kalliimpia. Lentolipuissa hintaero on suurempi ja hotelleissa toi muutoskelpoisuus on hyvissäkin tarjouksissa mukana mutta useita lomahotelleja olen varannut ilman muutoskelpoisuutta juuri sen takia että hintaero voi olla satoja euroja vrt. peruutuskelpoisen huoneen hintaan. Kympin erolla ottaisin vielä peruutuskelpoisen huoneen mutta kun puhutaan satasista alkaa hinta painamaan. Lentolipuissa toi peruutusmahdollisuus on huonompi ja kalliimpi mitä hotelleissa mutta hinnoittelulogiikka on sama.

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #10 : 26.09.2015, 15:54:24 »
Kyllä ainakin Killroyn myymässä Cathayn Bangkokin Marraskuun matkassani hinta ja siihen sisältyvät ehdot ovat kohdallaan, hinta 520 e, muutos 75 e ja peruutuskulut 150 e.  Huhtikuun lento/hotellimatka varattu ja maksettu nyt, koska silloin Finnairilla ovat lähempänä varmasti suuremmat, kun on vain yksi kone Bangkokin reitillä Sonkranin aikaan.  Jotta en menetä paketista kaikkia rahoja, tilasin matkan Ticket.fiiltä vakuutuksella, voi peruuttaa vaikka lähtöpäivänä ilman lääkärintodistusta. Minun ei kuukauden Marraskuun matkalla tarvitse murehtia kalliista hotellimajoituksesta, koska olen kiitos thaituttuni avustuksella löytänyt edullisen condon.
Sinulla tilanne on varmasti toinen, kun kierrät varmaan paljon maailmalla,  minulla se on Thaimaa, mistä olen löytänyt edullisen kohteen. Kun itse olen tällä hetkellä ansiosidonnaisella, minulla pitää olla Thaimaan matkatessani muutoskelpoinen lippu. Anteeksi että asiassa on vähän toistoa mutta eikö se kertaus ole opintojen äiti ;D