Kirjoittaja Aihe: Pompidou-keskus  (Luettu 1027 kertaa)

Ann

• Vieras
Pompidou-keskus
« : Kesäkuu 22, 2004, 19:32:45 »
Oon lähdössä ensi viikolla Pariisiin ja haluaisin kuulla kokemuksia Pompidou-keskuksesta! eli onko käymisen arvoinen paikka/ hintansa väärti - ja paljonkos muuten pääsylippu maksaakaan..? kokemuksia kiitos!

Anonymous

• Vieras
Pompidou-keskus
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2004, 13:46:37 »
Ihan hienon näköinen rakennus, sisällä modernin taiteen museo ja kirjasto. Ei mikään kovin iso paikka, joten ei siihen kauaa mene. On muuten lähellä parhaimpia shoppailualueita ja Pompidou-keskuksen edustalla on mukava istuskella. Muut nähtävyyden ovat tosin parempia, ei siis mikään must Pariisin matkalla.

Anonymous

• Vieras
Pompidou-keskus
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2004, 14:39:53 »
Pompidou-keskus on rempattu kokonaan tuossa pari vuotta sitten ja näyttelytilaa kasvatettu. Usein löytää arkkitehtuuria käsitteleviä näyttelyjä jos alasta on kiinnostunut. Ylempänä on isohko kirjasto jossa voi käydä lukemassa kirjoja tai lehtiä ja levähtämässä hetken. Keskuksen ylimmässä kerroksessa sijaitseva ravintola oli vuosikaudet muoviin pakattuja sämpylöitä tarjonnut turistiräkälä mutta muutettiin kalliiksi muotiravintolaksi remontin yhteydessä.

Sipris

• Reissaajaguru
    • Profiili
Pompidou-keskus
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2004, 15:28:23 »
en muista lippu hintoja mutta itse totesin että ei paikka kiinosta niin paljon että lippuhinnan maksaisin.
Tosin rakennus on itsessään sen verran erikoinen että sen takii jo melkeen kannattaa käydä ulkopuolella ihmettelees...
yörällä lontooseen mennään 3 viikkoa ja kävellen 2. Lentokoneella 1 tunti, raketti on nopein mikä maailmassa voi koko maailmaa kiertää.
-Into 5v-

*Maria*

• Himoreissaaja
    • Profiili
Pompidou-keskus
« Vastaus #4 : Heinäkuu 21, 2004, 00:47:37 »
Mielestäni on käymisen arvoinen, mutta ei mitenkään aivan
" must " , jos aikaa on rajoitetusti. Itse olen aina käynyt melko myöhään, enkä ole koskaan maksanut minkäänlaista sisäänpääsymaksua. Ilmeisesti joihinkin näyttelyihin sellainen on, mutta koska olen myöhään liikkeellä ollut, eivät näyttelytkään ole olleet auki. Pompidoun ympäristö on mielestäni illalla oikeinkin mukava taiteilijoineen ja ihmisineen. Päivällä ei kovinkaan ihmeellinen juttu.

Kermit

• Reissaaja
    • Profiili
Pompidou-keskus
« Vastaus #5 : Heinäkuu 21, 2004, 10:26:27 »
Kannattaa maksaa sisälle, jos pitää nykytaiteesta.. Ehdottomasti kuitenkin itse rakennus on nähtävä.

Näyttelyt 9€
Museo 7€
Kokopäivälippu 10€
-käy kaikkiin näyttelyihin ja museoon

Alle 25v saa pari euroo alennusta per lippu.