Hard rock cafe

(Luettu 13560 kertaa)

wellu1979

• Himoreissaaja
    • Profiili
Hard rock cafe
« : 27.02.2016, 09:25:46 »
Missä Hard rock cafe -ketjun paikoissa olette käyneet? Joitteko, söittekö vai ostitteko muita tuotteita? Jonkinlainen lista ketjun paikoista https://en.wikipedia.org/wiki/Hard_Rock_Cafe

Olen käynyt:

1. Lontoo. Ostin paidan pitkähihaisen
2. Tokio. Ostin perinteisen teepaidan.
puhummme sinun kieltäsi

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
Vs: Hard rock cafe
« Vastaus #1 : 27.02.2016, 10:10:17 »
En ole käynyt, vaikka täällä Tsaddissakin nykyisin on tuo ysäribaari. Hard Cock Cafe, Otaniemi-paita mulla oli joskus ysärin lopulla. Vaimo sen sitten heitti roskiin.

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #2 : 27.02.2016, 14:13:37 »
Helsinki, Phuket ja San Fransisco, t-paidan ostin kaupungin keskustasta, oli hyvälaatuinen paita, kesti pitkään

Starbucks

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #3 : 27.02.2016, 14:40:17 »
Olen käynyt 203 Hard Rock Cafeessa ja jokaisesta paikasta on ostettu valkoinen classic t-paita ja jonkinlainen lasi. Mä lasken vain pelkät kahvilat, en hotelleita, enkä lentokenttien myymälöitä.

shootarz

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Twitter
« Vastaus #4 : 10.03.2016, 01:19:59 »
Paitoja löytyy itseltäni enemmän kuin käytyjä Hard Rock Caféja. Teinivuosina niitä tuli innolla kerättyä!

Olen käynyt:

Hard Rock Cafe Helsinki
Hard Rock Cafe Stockholm
Hard Rock Cafe Lisboa

EDIT:

Tosiaan Helsingissä piipahdin vain paidan ostamassa, Tukholmassa juotiin kokikset, ja Lissabonissa syötiin ihan hampparitkin. Ei ihan budjettiruokailusta mene, mutta hyvää oli! :)
"The journey, not the destination"

smy

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #5 : 10.03.2016, 02:19:42 »
Nyt menee muisteluksi...
Helsinki
Tukholma
Lissabon
Key West
Kööpenhamina
Göteborg
Lontoo
Teneriffa
San Antonio (muistaakseni)

Autoliiton kortilla ylihintaisista safkoista saa sentään vähän alennusta...
« Viimeksi muokattu: 10.03.2016, 02:22:35 kirjoittanut smy »

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #6 : 10.03.2016, 21:35:34 »
Rooma.

Kerta riitti, useamman ohi olen kävellyt. Starbuckseja kertynyt paljon enemmän, mutten ole pitänyt kirjaa.

manok

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Matkailua pilke silmäkulmassa http://auringonalla.pallontallaajat.net/
« Vastaus #7 : 10.03.2016, 22:27:04 »
Muutamia kertoja... Lontoo tulee mieleen, missä mentiin tsiigaan Jimi Hendrixin skittaa ja oli siellä Madonnan nahkatakkikin ja hirvee meteli.
Hollywood, missä Jim Morrisonin nahkahousut ja Ringo Starin rumpukapulat ja hidas palvelu + huonot eväät. Prahassa ostin vain pojanpojalle hupparin. Kairossa ostin pari Hard rock cafe Kairo-paitaa... basaarista :)

smy

• Himoreissaaja
    • Profiili
« Vastaus #8 : 10.03.2016, 22:51:36 »
Rooma.

Kerta riitti, useamman ohi olen kävellyt. Starbuckseja kertynyt paljon enemmän, mutten ole pitänyt kirjaa.

Offtopiciksi tämä menee mutta menköön. Onhan täällä siivousryhmä joka laittaa ojennukseen  :D

Starbuckseja on kertynyt satoja, voisi olla listaaminen saati muistaminen vähän hankalaa..  :P
Ensimmäinen Starbucks oli työkeikalla joskus 2006-2007 vaihteessa Waukeshassa (Wisconsin). En tiennyt koko ketjusta mitään ennenkuin työkaveri vei kahville.

Yksi ketju jota on myös maailmanlaajuisesti tullut käyteltyä on tuo T.G.I. Fridays
« Viimeksi muokattu: 10.03.2016, 23:18:03 kirjoittanut smy »

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #9 : 10.03.2016, 23:07:58 »
Aivan matkailuhistoriani alkumetreillä marssin Stanstedin Starbucksiin, silmät ristissä umpiväsyneenä.

Tilasin yhden kahvin. Vittuilivat minut ulos sieltä. Siihen aikaan ei suomipoika ymmärtänyt siirappikahvien päälle, vaan nopeasti opin.

HelsinkiFlyer

• Tuplatonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #10 : 10.03.2016, 23:22:31 »
Vuosituhannen vaihteessa kävin usein Washington WC:ssä ja siellä noita ButtFucksseja oli jo tuolloin joka kadunkulmassa. En käynyt koskaan, kun en tajunnut miksi jonottaisin siirappikahvia, kun hodariständistä sai suffet taalalla megamukista. En ole vieläkään käynyt tuolla.

Romantikko

• Reissaaja
    • Profiili
« Vastaus #11 : 10.03.2016, 23:43:37 »
Cancúnin Hard Rock Cafessa tuli poikettua joitakin vuosia sitten. Hankin tyyriin, mutta varsin komean paidan. En mitään geneeristä logolla ja kaupungin nimellä varustettua kuitenkaan.

Lähtökohtaisesti en suosittele tällaisia paikkoja, jos haluaa hitusenkin tutustua paikalliseen elämänmenoon.
Elämästä saa ja pitää nauttia joka päivä. Matkustaminen on keino muistaa se.

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #12 : 11.03.2016, 07:57:50 »
Lähtökohtaisesti en suosittele tällaisia paikkoja, jos haluaa hitusenkin tutustua paikalliseen elämänmenoon.

Tällä mennään. Starbucks lie ainoa ketju, josta olen jossain määrin tykännyt. Tietää mitä saa, juustokakku on ihanan homoa, netti toimii ja tuolit on mukavia. Yleensä se on mulla Ranskassa tai Saksassa miesparkkina, kun naiset on ostoksilla. Hikivantaalla käyn kanssa.

Disturbed

• Tosireissaaja
  • Ryozanpaku
    • Profiili
« Vastaus #13 : 12.03.2016, 02:36:13 »
Koskaan ollut kuullutkaan koko paikasta. Pari kaveria kävi täällä Espanjassa vierailemassa, Marbellassa kun käytiin, halusivat tuolla käydä ja tarjosivat aterian. Ilmeisesti myyvät noita tuoppeja, laseja ym. joita kaverit keräilevät eri puolelta palloa. Itse en ole käynyt muuta kuin tuon Marbellan Hard Rock Cafessa, mutta kaverit käyneet nyt ainakin Helsingin, Prahan, Dublinin, Bangkokissa ja Balilla. Taisi olla lasi niillä New Yorkistakin, jos oikein muistan

Itse en keräile, mutta ruoka ja juoma oli kyllä ihan jees, joskin kallista. Mutta en ole yhtä anteliasta alkupala-nachoateriaa nähnytkään ennen. Hyvää oli ja sisältöä oli paljon ja erilaista. Nachoa, sitä juustoa, papuja, oliko jotain lihaakin, Purjoa ym.
There is no peace, no release, no cure for this disease, insomnia, please release me, i cant get no sleep

kims1500

• Himoreissaaja
  • Дзержинск, Город Шахтеров!! :*
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #14 : 17.03.2016, 15:54:10 »

Kyllä kai sitä hitusen kerkiää paikalliseen elämänmenoonkin tutustumaan vaikka kerran tai parikin matkan aikana kävisi Hard Rock Caféssa syömässä...

Joskus on noissa tullut kävästyä mutta mieleen muistuu nyt vain Varsova ja Kööpenhamina.
Go Shahtar!!!!!!!!!!!!

smee

• Tonnitallaaja
    • Profiili
« Vastaus #15 : 17.03.2016, 17:12:49 »
Kyllä kai sitä hitusen kerkiää paikalliseen elämänmenoonkin tutustumaan vaikka kerran tai parikin matkan aikana kävisi Hard Rock Caféssa syömässä...

Eikä niiden ruokapuoli läheskään kaikkialla ole mikään turistien yksinoikeus. Jos paikallisia ihan välttämättä haluaa nähdä ympärillään syömässä, McDonalds on usein varma valinta siihen. Se idyllinen paikallisia erikoisuuksia tarjoava matkaoppaassa kehuttu paikka saattaa olla täynnä turisteja.

Milma

• Moderaattori
  • Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #16 : 17.03.2016, 20:06:37 »
Muutamassa Hard Rock Cafeessa olen käynyt syömässä. Pääasiassa ihan sen takia, että ruoka on siellä hyvää, vaikkakin ylihinnoiteltua. Jos en nyt ihan väärin muista, niin seuraavissa on tullut käytyä: Helsinki, Lontoo, Singapore, Hong Kong, Malta (Bay St.), Orlando (Universal Studios), Buenos Aires ja Santiago de Chile.

hani

• Tonnitallaaja
  • Have a nice day :D
    • Profiili
« Vastaus #17 : 18.03.2016, 20:46:24 »
Seuraavat Hard Rockit koettu:

- Berliini
- Helsinki
- Kööpenhamina
- Moskova
- Oslo
- Singapore Changi
- Tukholma

Ketjussa sivutusta Starbucksista sen verran, että olen Suomen ensimmäinen Starbucks-asiakas. Maksava asiakas -termiä käyttäisin muuten mielelläni, mutta maksun hetkellä lykkäsivät kassalta lahjakassin käteen ja totesivat tilauksen olevan ilmainen.
Rauha Bakersin muistolle. Sniif.

shootarz

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Twitter
« Vastaus #18 : 20.03.2016, 21:38:39 »

Ketjussa sivutusta Starbucksista sen verran, että olen Suomen ensimmäinen Starbucks-asiakas. Maksava asiakas -termiä käyttäisin muuten mielelläni, mutta maksun hetkellä lykkäsivät kassalta lahjakassin käteen ja totesivat tilauksen olevan ilmainen.

Tästä olis moni "white girl" kateellinen! :D Nyt kyllä kiinnostaa, että mitä siellä lahjakassissa oli sisällä?
"The journey, not the destination"

alan_mies

• Triplatonnitallaaja
  • Kulkija
    • Profiili
« Vastaus #19 : 20.03.2016, 22:26:51 »
Ja kauanko piti jonottaa?