Qatar airways tulee Helsinki-Vantaalle

(Luettu 6988 kertaa)

PinkFloyd

• Reissaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Qatar airways tulee Helsinki-Vantaalle
« Vastaus #20 : 13.03.2016, 19:13:07 »
Minulla ei ole ollut mitään ongelmia Qatarin varauksien suhteen. Viimeksi tein varaukset Aktian VISA-kortilla. Heti tuli varauksen vahvistukset ja Amadeuksen tunnukset, ja pääsi valitsemaan  Qatarin sivustolta istuinpaikkoja ja ruokalajit. 

cha am fani

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #21 : 25.03.2016, 09:53:49 »
Minä sain Qatarin lennot varattua ainoastaan Kllroyn kautta, lähtö Huhtikuussa.

maaly

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #22 : 11.01.2017, 16:27:57 »
Onko näitä ongelmia lipun ostamisessa ollut yleisemminkin tai viime aikoina? Sain meinaan myös tuollaisen viestin eilen muutama tunti lippujen ostamisen jälkeen. No täytin sen jonkun kaavakkeen, johon siinä viestissä oli linkki. Tuli vaan vastaukseksi, että maksun tarkistaminen vie 3-5 päivää ja sitä ennen lippuja ei voida vahvistaa.. Löytyvät kuitenkin check my tripistä statuksella confirmed.

Korttikin oli ihan Nordean MC. Ei kyllä tajua tätä hommaa, et jo on vaikeaksi tehty 😄

Fisu

• Himoreissaaja
    • Profiili
    • Matkajuttuja
« Vastaus #23 : 11.01.2017, 17:13:37 »
Ostin tällä viikolla lennon suoraan Qatarin sivuilta nordean mc:lla. Ei ollut ongelmia, varmistus hoitui verkkopankkitunnuksilla ja vahvistus lippuineen tuli lähes samoin tein.
Juttuja reissuilta: http://matkajutut.blogspot.fi/

maaly

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #24 : 11.01.2017, 17:58:39 »
Joo ostin myös suoraan Qatarilta.
Tuli mieleen, että olisikohan ongelma siinä, että kortti on suomalainen, mutta mun osoite on ulkomailla.
Aiemmin ei ole tullut vastaan tämmöistä ongelmaa, tosin nyt ei pyytänyt edes vahvistamaan verkkopankissa.. No eipä sitä kai voi kun odotella. ???

Starbucks

• Reissaajaguru
    • Profiili
« Vastaus #25 : 11.01.2017, 22:40:13 »
Viime vuonna ostin kolmet Qatarin lennot ja kahdessa ekassa varauksessa ne pyysi juuri noita lisätietoja. Ekasta kerrasta kirjoitin jo aiemmin vastauksen tänne. Toka kerta meni jo kivuttomammin. Ilmoitin heti etten lähetä mitään kuvia passista ja että tiedot löytyy mun Qatarin profiilista ja kyselyt loppui siihen.  Kolmannessa varauksessa ei sitten enää kyselty mitään.