Huone Barcelonassa

(Luettu 1292 kertaa)

ALehto

• Himoreissaaja
    • Profiili
Huone Barcelonassa
« : 24.06.2016, 20:34:19 »
Tervehdys,

Vuokrasin juuri kämpän Santsin kaupunginosasta ja tilaa on sen verran, että voisin hyvin vuokrata yhtä tai pienellä varauksella kahtakin makuuhuonetta matkailijoille. Ideaalitilanteessa yksinäisille matkaajille, mutta tästä voidaan neuvotella ja tilaa olisi periaatteessa kolmelle henkilölle minun lisäkseni, jos kaikki eivät omaa nukkumarauhaa tarvitse.

Kämpässä on yksi asukas, minä, ja kolme makuuhuonetta, joskin yksi niitä on nukkumakäytössä lähinnä äärimmäisen hädän uhatessa. Sijainnista pääset jyvälle tutkimalla missä Sants Estacio tai Plaza Sants sijaitsevat, kämppä osuu niiden väliin. Tämä kaupunginosa on henkilökohtainen suosikkini ja tekemistä riittää. Jos oikea Barcelona kiinnostaa, niin täältä käsin siihen tutustuminen onnistuu vallan mainiosti.

Mitään fiksattua hintaa mulla ei ole mielessä, mutta tarkoitus ei ole riistää vaan peittää kuluja. Edullista siis, tällä hetkellä pyytämäni hinta taisi olla hostellien alapuolella, mutta tämä riippuu kuun asennosta ja mun oikuista. Olen hyvää seuraa ja tunnen kaupungin metkut melko hyvin, ja mikä parasta, nämä palvelut kuuluvat liinavaatteiden, pyyhkeen ja öljyn, mausteiden, kahvin ja teen kanssa hintaan.

Laita yksityisviestiä jos kiinnostaa. Arvostaisin myös lyhyttä selontekoa miksi tulet, rajaan nimittäin tarjouksen piiristä pois terroristit, ääliöt ja muut vastaavat.

Henna.aho

• Aloittelija
    • Profiili
Vs: Huone Barcelonassa
« Vastaus #1 : 27.06.2016, 23:47:16 »
Heip,,

Huomasin huoneilmoituksesi barcelonassa... Minä ja mieheni ollaan tulossa elokuun puolen välin paikkeilla barcaan ja ollaan majoitusta vailla. Tulemme 10 päivä ja lähdemme 15.

Olemme neljänkympin paikkeilla oleva taiteilijapariskunta, joka tulee ihan vain loman vuoksi käymään barcelonassa...

Jos siis edelleen olet vuokraamassa huonettasi, niin olisimme kiinnostuneita  ;D

T henna aho
[email protected]

ALehto

• Himoreissaaja
    • Profiili
Vs: Huone Barcelonassa
« Vastaus #2 : 28.06.2016, 00:00:56 »
Laitan mailia  8)